Aihe: Mercury
1 2 3
Guitar69
13.05.2004 13:39:13
Ei se olekkaan kaikki kaikessa. Puhun tässäkin tapauksessa kokonaisuudesta.

Ja noi köyhän miehen analyysit mun elämästä voi tunkea sinne missä aurinko ei paista.
Guitar69
13.05.2004 13:41:16
Ja kenelläköhän täällä on ahdas elämä, jos ei asioista voi keskustella/väitellä?!?..
Locrian
13.05.2004 13:56:25
Ja kenelläköhän täällä on ahdas elämä, jos ei asioista voi keskustella/väitellä?!?..

Mikä siinä on että just sun kanssa tulee ongelmia?Ja sitten vielä tosta kokonaisuudesta:Sä et taida tajuta että jos kaikki on sun kanssa eri mieltä niin todennäköisyys sille , että oot väärässä , kasvaa.Jos sä pystyisit jotenkin perustelemaan mielipiteitäsi niin ottaisin sut _ehkä_ tosissani.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
Guitar69
13.05.2004 16:11:59
ongelmia?:DD haha...

riippuiskohan siitä, ketkä tässä keskustelee? Keskustelijoiden musiikilliset taustat?Harjoitteluvuodet?Laulamiseen liittyvät arvotukset?
Locrian
13.05.2004 21:17:19
Kerro ammattitermein mikä Mercuryn laulussa mättää.Ei kiinnosta pätkääkään mitä sä oot harjoitellut ja kuinka kauan.Moni on harjoitellut helvetin paljon pidempään eikä ne kuitenkaan pönkitä egoaan haukkumalla laulajia netissä vaan laulaa.

-Näin Australiassa Bob Dylania arvostelevan kundin joka sanoi,"Uudet biisisi eivät ole yhtä relevantteja kuin vanhat biisisi."Ja Dylan sanoi,"Joo mä oon täällä tekemässä lauluja-mitäs sä teet?"

--Tom Petty
Vilhelmus
13.05.2004 22:58:35

ketkä tässä keskustelee?

No kerrohan ihmeessä, minä olen itsestäni jo kertonut omakuvauksessa.
Mesikehrääjä
14.05.2004 15:48:50

Jos tässä nyt ei tule muuta enää esille, kuin näitä turhanpäiväisiä nälvimisiä, niin meikä feidaa.

Ai teikä ihan feidaa? Ai irl?!!1!11!1 Vähäx oot kova jätkä.
Mercury on paljon taitavampi laulaja kuin sinä tulet ikinä koskaan olemaan, olet heikko persoona muutenkin.
Guitar69
14.05.2004 19:41:39
Haha, joo, antaapa olla.
Guitar69
14.05.2004 19:55:10
Mesikehrääjä: Vaikka epäilemättä olet vedenpitävä ihmistuntija, niin käsittääkseni palsta on musiikista keskustelulle tarkoitettu.

Jos mentaaliset ongelmasi niin vaativat, voit purkaa tuntojasi pikaviestillä, ja laittaa sinne oman nimesi, niin suosittelen hyvää ammattilaista.

Keep on going!:D
Super-Jari
15.05.2004 11:07:57
Mitä retardeja täällä nyt kuhisee. Tapelkaa pikaviesteillä jos on pakko. Jos joku ei tykkää Mercuryn äänestä niin aivan vitun sama. Minunkin mielestä Beatles on aivan paska.
Nailed by Vasara
kingdom
15.05.2004 14:10:04
Minunkin mielestä Beatles on aivan paska.

Haluax kuolla?!?!?!?!?1!
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
Guitar69
15.05.2004 16:51:37
No, mä keskustelin, kunnes täällä alettiin syyttelemään, ja menemään henkilökohtasuuksiin. Makunsa kullakin, mutta jonkin sortin tyylitaju pitäis säilyttää- netissäkin.
Super-Jari
16.05.2004 17:41:18
Haluax kuolla?!?!?!?!?1!

Ei taida olla paljon omasta haluamisesta kiinni.
Nailed by Vasara
Super-Jari
16.05.2004 17:43:07
No, mä keskustelin, kunnes täällä alettiin syyttelemään, ja menemään henkilökohtasuuksiin. Makunsa kullakin, mutta jonkin sortin tyylitaju pitäis säilyttää- netissäkin.

Turha oli tuo hyökkäys ykkössivulla. Jos sinä et tykkää niin olet tykkäämättä, tuskin se on keneltäkään pois.

Siinäpäs vasta tärkeä postaus. Taas.
Nailed by Vasara
Guitar69
17.05.2004 22:17:54
En mä mielestäni kyllä hyökännyt ketään kohtaan, mutta nähtävästi pitää sitten olla sanomatta mitään jos on eri mieltä. Sopiihan sekin.
Locrian
18.05.2004 09:56:08
Eikun ihan oikeita perusteluja.Mielipiteet on mielipiteitä ja niiden muoto voisi olla vaikkapa "Minun makuuni Mercuryn laulu ei oikein ole"."Minun makuuni" ei vaadi perusteluja-tai siis sanat sisältävät perustelun.

Sitten on kovat faktat joita opetetaan konservatorioissa,opistoissa ja akatemioissa.Nämä ovat analysoitavissa olevia asioita jotka jokainen asioihin perehtynyt pystyy erittelemään ja arvottamaan samalla tavalla ja samoja määreitä käyttäen.Arvostelijoiden eriävät mielipiteet standardeihin perustuvista asioista arvioidaan nimenomaan perustelujen kautta.Näin toimivat erilaiset raadit niin pääsykoe kuin vaikkapa laulukilpailu tilanteissa.Tarkoituksena on päästä mahdollisimman objektiiviseen lopputulokseen suodattamalla subjektiivisuus pois perusteluja vertailemalla.Verrataan lauseita "Mä en digannut fraseerauksesta" ja "Fraseeraus oli haparoivaa ja paikoin haparointia paikattiin jopa liioittelulla".Kahdesta kommentista keskustellaan ja vahvempi argumentaatio saa kannatuksen.Ihan niinkuin demokratiassa (jota en tässä yritä puolustella millään tavalla-päinvastoin).

Mielipiteistä voi kiistellä maailmanloppuun asti ja voit olla varma että näin myös tehdään.Sen sijaan tieteellisistä asioista keskustellessa (musiikkikin on tiede) on aina olemassa nykykatsannon mukainen totuus johon tutkittavaa tapahtumaa verrataan nimenomaan hyvän argumentoinnin avulla.
Super-Jari
18.05.2004 15:30:10
En mä mielestäni kyllä hyökännyt ketään kohtaan, mutta nähtävästi pitää sitten olla sanomatta mitään jos on eri mieltä. Sopiihan sekin.

Vittu kun sitä ei osaa tarpeeksi selkeästi kirjoittaa. Tarkoitin että hyökkäys sinua kohtaan oli tarpeeton ja tyhmä.
Nailed by Vasara
kingdom
18.05.2004 22:07:10
Eiköhän sovita että jotkut tykkää Mercuryn laulusta ja jotkut ei? Minä tykkään, mutta kaikki eivät niin välttämättä tee. Turha riidellä asiasta kun siitä ei kenellekään mitään hyötyä ole.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
Super-Jari
19.05.2004 08:39:51
Eiköhän sovita että jotkut tykkää Mercuryn laulusta ja jotkut ei? Minä tykkään, mutta kaikki eivät niin välttämättä tee. Turha riidellä asiasta kun siitä ei kenellekään mitään hyötyä ole.

Ei sovita :D
Nailed by Vasara
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)