Seba 15.12.2013 19:36:04 | |
---|
Krille: Ludwig classic maple väriltään natural maple..24x16,13x9,16x16...Kyllä jytisee :) Mitä kalvoa suositelette basarin lyöntipuolelle?..Remo emperor vai powerstroke 3? Ps3 on aina varma valinta jos 1-kerroskalvoa haluaa. Itse pidän myös aquarian superkick1 paljon joka on hyvin samantyylinen. Emperor on 2-kerroskalvo, ja jos sellaista tahtoo niin superkick2 on (mun makuun) ihamparasta shittiä. Eniten vituttaa kaikki. |
El Jefe 15.12.2013 19:50:18 | |
---|
Seba: Ps3 on aina varma valinta jos 1-kerroskalvoa haluaa. Itse pidän myös aquarian superkick1 paljon joka on hyvin samantyylinen. Emperor on 2-kerroskalvo, ja jos sellaista tahtoo niin superkick2 on (mun makuun) ihamparasta shittiä. PS3 kirkkaana om ihamparasta. Tiukemmalla puristetulla söyndillä menisi ehkä Pinstripe. Kirkkaana sekin, noita karhennettuja isorummussa en oikein ymmärrä. Eemil:
Kuten sanottiin olet selvästi jenkkiharrastaja koska et ymmärrä alkuunkaan mitä urheiluauto edes tarkoittaa. |
Krille 15.12.2013 20:04:41 | |
---|
Seba: Ps3 on aina varma valinta jos 1-kerroskalvoa haluaa. Itse pidän myös aquarian superkick1 paljon joka on hyvin samantyylinen. Emperor on 2-kerroskalvo, ja jos sellaista tahtoo niin superkick2 on (mun makuun) ihamparasta shittiä. Kirkas Ps3 minulla on kaikissa muissa basareissa,siitä on paljon kokemusta,ja se on hyvä kalvo.Emperor coated:ia en ole koskaan kokeillut,mutta tiedän että sitä on käytetty paljon Ludarin classic maple seteissä.Bonham esimerkiksi :) Olen vähän kiinostunut kokeilemaan sitä,mutta vähän epäröin,että pitäisikö mennä varman päälle ja laittaa Ps3 :) Även på svenska.. |
artsipartsi 15.12.2013 21:10:50 | |
---|
Velli: Jos tuuri käy, niin olen uuden virvelin omistaja. Huonolla tuurilla menetän satoja euroja. Kaikki riippuu nyt siitä löytääkö Posti matkalle kadottamansa paketin. Ei ole edes ulkomaanpostia vaan ihan kotimaan lähetys. Nyt on hieman joulumieli koetuksella prkl... Pysy lujana,tuommonen syö aika huolella! Aikaisemmin kehumani Ludwig setti Ruotsista tuli mathahuollon sekoilujen takia neljässä eri paketissa...ja kaksi kertaa kävin MH:n toimipisteessa niin etten saanu mitään mukaan :( PostNord oli sekoillut niiden textareiden kanssa ja matkahuolto pakettien kanssa. Tänään noudin viimeiset "osat" eli lattiatomin jalat ja viritysruuvit basarin etuvanteeseen. Olivat lähettäneen Gibraltarin osat, kiva muuten mutta en ala niitä kyllä 70`s Ludwigeihin laittamaan, prkl. Eli melkein kk meni ennen kuin oli koko satsi kotona. |
artsipartsi 15.12.2013 21:13:20 | |
---|
Krille: Ludwig classic maple väriltään natural maple..24x16,13x9,16x16...Kyllä jytisee :) Mitä kalvoa suositelette basarin lyöntipuolelle?..Remo emperor vai powerstroke 3? Mulla on saman kokoisessa classic maple basarissa juurikin powerstroke 3 kirkkaana ja on todella hyvä! Onnea hienosta setistä! |
Velli 15.12.2013 21:34:46 | |
---|
artsipartsi: Pysy lujana,tuommonen syö aika huolella! Kiitti, eiköhän tästä selvitä. On näitä vastaavia sekoiluja ollut aiemminkin, tosin ulkomaanlähetysten kanssa. Sillä nyt ei ole niinkään väliä, että paketin tulo myöhästyy, kunhan se vain loppujen lopuksi löytää tiensä ehjänä perille *sormet ristissä*. |
Seba 16.12.2013 01:21:37 (muokattu 16.12.2013 01:24:51) | |
---|
Krille: Kirkas Ps3 minulla on kaikissa muissa basareissa,siitä on paljon kokemusta,ja se on hyvä kalvo.Emperor coated:ia en ole koskaan kokeillut,mutta tiedän että sitä on käytetty paljon Ludarin classic maple seteissä.Bonham esimerkiksi :) Olen vähän kiinostunut kokeilemaan sitä,mutta vähän epäröin,että pitäisikö mennä varman päälle ja laittaa Ps3 :) Mulla oli joskus emperor coated basarissa, en tykännyt yhtään. Siitä jäi jopa pieni ehkä perusteetonkin inho pinnoitettuihin basarikalvoihin enkä edes harkitse moisia vaihtoehtona. Tuskin mikään kääntää siinä mun päätä, join 4 vuotiaana lasin lämmintä maitoa, sen jälkeen en ole edes maistanut :) Itsepäinen pässi mutta ei voi mitään. Bonhamisti mulla kyllä on virvelissä emperor, mutta muuten en pinnoitettuja kalvoja sitten käytäkään. Paitsi muissa virveleissä :) Jos sulla muissa on jo ps3, niin kokeile ihmeessä naapuria. Paras basarisaundi minkä olen ikinä kuullut oli SK2 kalvolla varustetussa rummussa, ja olisin ostanut jo sellaisen testiin jos Kaisaniemessä olisi ollut. Eniten vituttaa kaikki. |
Laakstr 16.12.2013 09:02:26 | |
---|
Krille: Ludwig classic maple väriltään natural maple..24x16,13x9,16x16...Kyllä jytisee :) Mitä kalvoa suositelette basarin lyöntipuolelle?..Remo emperor vai powerstroke 3? Kokeilun arvoinen yhdistelmä on, jos coated kalvoilla mennään, coat. pinstripe ja fiberskyn resona. Ei todellakaan yleiskäyttöisin mut erilainen taatusti. Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |
Legenda 16.12.2013 16:30:33 | |
---|
Velli: Kiitti, eiköhän tästä selvitä. On näitä vastaavia sekoiluja ollut aiemminkin, tosin ulkomaanlähetysten kanssa. Sillä nyt ei ole niinkään väliä, että paketin tulo myöhästyy, kunhan se vain loppujen lopuksi löytää tiensä ehjänä perille *sormet ristissä*. Niin kauan kun sinulla on tallessa paketin seurantakoodi ei mitään hätää, myöhästyä voi mutta hukkaan ei mene. |
Velli 16.12.2013 17:05:49 | |
---|
Legenda: Niin kauan kun sinulla on tallessa paketin seurantakoodi ei mitään hätää, myöhästyä voi mutta hukkaan ei mene. Jees, pyysin juuri lähettäjää tekemään paketista häviämisilmoituksen. Toivottavasti loota löytyy. |
Krille 16.12.2013 18:59:09 | |
---|
artsipartsi: Mulla on saman kokoisessa classic maple basarissa juurikin powerstroke 3 kirkkaana ja on todella hyvä! Onnea hienosta setistä! Kiitoksia!Luulen kyllä että mennään varman päälle ja laitetaan Ps3 :) Även på svenska.. |
hansakemanelius 16.12.2013 22:44:50 | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
pemikkol 17.12.2013 11:21:20 (muokattu 17.12.2013 11:24:27) | |
---|
20" ride, Avedis 60-luvulta ja 14" 895g/845g Avedis haitsut 70- luvulta. |
Otto 17.12.2013 11:50:57 | |
---|
Oletteko kokeilleet CS Batteria bassarissa? Itse olen käyttänyt kirkasta CS Batteria lyöntikalvona kaikissa bassareissani nelisen vuotta. Etukalvoina Smooth White Ambassador. Tämä on itselleni se oikea yhdistelmä. |
Velli 17.12.2013 12:00:04 | |
---|
Otto: Oletteko kokeilleet CS Batteria bassarissa? Itse olen käyttänyt kirkasta CS Batteria lyöntikalvona kaikissa bassareissani nelisen vuotta. Etukalvoina Smooth White Ambassador. Tämä on itselleni se oikea yhdistelmä. Mulla oli CS yhdellä keikalla Yamaha Maple Custom -basarissa. Ainakaan siinä basarissa ei toiminut silmäänkään. Soundi on oli kova ja kopsahtava. Aivan kuin olisi puulaatikkoa polkenut. Tuosta kokemuksesta jäi niin huonot fiilikset, että en ole CS:ään sen koommin koskenut. |
Krille 17.12.2013 15:56:19 | |
---|
hansakemanelius: PS3 tai Aquarian Force 1. Aika saman tyyppiset molemmat, tällä hetkellä Jammuissa on Force 1 ja Ludareissa PS3. Ja grattis uuden setin johdosta! http://www.aquariandrumheads.com/products/full-force-series Kiitokset!!PS3 basariin sekä ambassador coated tomikalvot lähti eilen soitinlaineelta tilaukseen..Eli varman päällä mennään :) Även på svenska.. |
Velli 17.12.2013 16:48:05 (muokattu 17.12.2013 16:52:17) | |
---|
Krille: Kiitokset!!PS3 basariin sekä ambassador coated tomikalvot lähti eilen soitinlaineelta tilaukseen..Eli varman päällä mennään :) Toimii. Itelläni on kahdessa 22" ludaribasarissa coated PS3 ja 24" ludarissa clear PS3. Itse pidän coatedista enemmän. Siinä on hieman pehmeämpi ja tummempi sointi. Clearissa on vähän enemmän lätinää ja napsetta, joka ei mun mielestä kuulu vintageludarin soundiin. Edit. Niin tuolle 24":lle oli pakko ostaa clear kun kaupassa ei ollut sillä hetkellä coatedia ja uusi kalvo oli pakko saada heti. |
jazzmies 17.12.2013 19:24:26 | |
---|
Sabian HHX Smoky Ride 21" Cymbal Vote 2014 prototype "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Krille 17.12.2013 20:59:10 | |
---|
Velli: Toimii. Itelläni on kahdessa 22" ludaribasarissa coated PS3 ja 24" ludarissa clear PS3. Itse pidän coatedista enemmän. Siinä on hieman pehmeämpi ja tummempi sointi. Clearissa on vähän enemmän lätinää ja napsetta, joka ei mun mielestä kuulu vintageludarin soundiin. Edit. Niin tuolle 24":lle oli pakko ostaa clear kun kaupassa ei ollut sillä hetkellä coatedia ja uusi kalvo oli pakko saada heti. Kyllä.Ajattelin kokeilla jättää Ludarin omat resokalvot toistaiseksi paikoilleen,ja kokeilla miten soundaa.Jos on kuraa niin menee sitten vaihtoon.Yleensä ensiasetus kalvot ovat pelkkää kuraa. Även på svenska.. |
Krille: Kyllä.Ajattelin kokeilla jättää Ludarin omat resokalvot toistaiseksi paikoilleen,ja kokeilla miten soundaa.Jos on kuraa niin menee sitten vaihtoon.Yleensä ensiasetus kalvot ovat pelkkää kuraa. Yleensä ensiasennuskalvot ovat priimaa, jos tavara on priimaa. Kuraa on vain niissä, joissa hinta asettuu laadun edelle. Soundit, piuhat ja kajarit. |