Aihe: Stand Up
1 2 3 4 59 10 11 12 1317 18 19 20 21
Tawsky
24.01.2013 12:53:20
Rahkonen: Hieman kieromman huumorin ystäville, Anthony Jeselnik:
http://www.youtube.com/watch?v=TFnKTs6CXwQ

Toihan oli hyvä. Vähän niinku Jimmy Carr mutta erilainen esiintyjä. Carr on mahtava.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
NHR
24.01.2013 12:58:19

ADEHD: Carr on mahtava.

Ärsyttävä nauru sillä ainakin pitemmän päälle on. QI-sarjaa tuossa juuri katselin, ja rupesi ärsyttämään aina niissä jaksoissa, joissa Carr oli vieraana.
"Jos Luoja olisi meidän halunnut kuuntelevan stereomusiikkia, Hän olisi antanut meille kaksi korvaa."
- Tankki täyteen -sarjan rovasti
Wolfgang
24.01.2013 17:41:00
NHR: Ärsyttävä nauru sillä ainakin pitemmän päälle on. QI-sarjaa tuossa juuri katselin, ja rupesi ärsyttämään aina niissä jaksoissa, joissa Carr oli vieraana.

Se nauruhan on mitä mahtavin. Vähän niin kun hylje orgasmin kourissa, kuten mie itse taisi sitä kuvailla.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
zookiejoe
30.01.2013 12:55:01
Pitää vielä ottaa esille Billy Connolly. Hullu skottilainen jonka tavarassa viihdyttää se, että setin loppupuolella saatat hirnua naurusta, mutta et edes tiedä miksi.

Connolly veti ehtaa ylämaan jorttia
http://www.youtube.com/watch?v=oKMQKgSnGy8
"Paikallisia sadekuuroja... ja vitut!!" - Nooa, 4341 eKr
Tawsky
30.01.2013 13:47:46
Wolfgang: Se nauruhan on mitä mahtavin. Vähän niin kun hylje orgasmin kourissa, kuten mie itse taisi sitä kuvailla.

Kyllä. Carrin nauru ja olemus muutenkin on puolet sen viehätystä.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
author
03.02.2013 20:49:08 (muokattu 03.02.2013 20:50:17)
lukethesis
04.02.2013 11:42:25
Täällä ilmeisesti keskustellaan kaikenmaalaisesta standupista, mutta tuossa viime viikolla IL/IS "uutisoi", että esimerkiksi tämän Sami Hedbergin vuositulot ovat yli 230 000 euroa (okei, olkoonkin että näiden lehtien hehkutukset näistä pitää aina ottaa puolitosissaan, sotketaan aina henk.koht. tuloja ja firman liikevoittoa sujuvasti), mikä on kyllä aika käsittämätön summa tässä maassa standupilla.

Kun olen yrittänyt katsoa esim. YouTubesta näitä tämän p*lluparta-läskiposken esityksiä - ja ei kyllä avaudu tämä mysteeri vieläkään. Mitään "hauskaa" en kyseisissä esityksissä havaitse, jollei sellaisena pidä "hassujen" äänien päästelemistä ja itselleen naureskelemista sekä epämääräistä mumisemista.
Tawsky
04.02.2013 11:46:24
lukethesis: Kun olen yrittänyt katsoa esim. YouTubesta näitä tämän p*lluparta-läskiposken esityksiä - ja ei kyllä avaudu tämä mysteeri vieläkään. Mitään "hauskaa" en kyseisissä esityksissä havaitse, jollei sellaisena pidä "hassujen" äänien päästelemistä ja itselleen naureskelemista sekä epämääräistä mumisemista.

Mä tykkään Samista. Ehkä just kun se on niin läski äijä. Osaa myös esittää naisia hyvin.
NHR
04.02.2013 12:09:10

ADEHD: Mä tykkään Samista.

Samoin. Jotkut jutut lyövät kyllä vähän yli, mutta ainakin pieninä annoksina ihan toimivaa kamaa. Myös sen kaveri, tämä Niko Kivelä, on mielestäni ihan hauska.
"Jos Luoja olisi meidän halunnut kuuntelevan stereomusiikkia, Hän olisi antanut meille kaksi korvaa."
- Tankki täyteen -sarjan rovasti
Tawsky
04.02.2013 12:43:55
NHR: Myös sen kaveri, tämä Niko Kivelä, on mielestäni ihan hauska.

Mä en Nikosta oikeen pidä. On silläkni hyviä juttuja mutta ärsyttää se kimittävä ääni. Sami on hyvä esiintyjä. Osaa improvisoida ja ottaa yleisöä mukaan.
Funkånaut
04.02.2013 12:47:00

lukethesis: Kun olen yrittänyt katsoa esim. YouTubesta näitä tämän p*lluparta-läskiposken esityksiä - ja ei kyllä avaudu tämä mysteeri vieläkään. Mitään "hauskaa" en kyseisissä esityksissä havaitse, jollei sellaisena pidä "hassujen" äänien päästelemistä ja itselleen naureskelemista sekä epämääräistä mumisemista.

Joskus olen hymähtänyt, kun myötähäpeä esityksen huonoutta kohtaan on kasvanut oikeisiin mittoihin. Jutut ovat uskomattoman huonoja, ja toi eri äänillä pelleilyki on väsynyttä.

Tosin, eihän mun tartte ukon keikoille mennä. Enkä mene.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
novo
18.12.2013 01:04:43
Tääkin kuuluu kai vitsihuumorihommaan väittää, että oikiasti tykkää Hedbergistä ja Kivelästä? Eivv.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Funkånaut
18.12.2013 01:27:59

novo: Tääkin kuuluu kai vitsihuumorihommaan väittää, että oikiasti tykkää Hedbergistä ja Kivelästä? Eivv.

Ainakin Hedbergin kohdalla toivon niin.

En ole tarpeeksi Kivelän tuotantoon tutustunut, joten siitä en osaa sanoa sen enempää.
"Se on kyllä helevetin hyvä asia että sie oot pasisti etkä laulaja" - Karvamammutti Kuuntelen tämmöistä
Wolfgang
18.12.2013 09:14:44
Funkånaut: Ainakin Hedbergin kohdalla toivon niin.

En ole tarpeeksi Kivelän tuotantoon tutustunut, joten siitä en osaa sanoa sen enempää.

No Kivelän komiikasta saattaa sentään löytää jonkinlaisia vitsejä, eikä vaan niitä hassuja ääniä. Ei sekään kyllä erityisemmin naurata. Suomen stand upissa on paska taso. Kaikista tulee mieleen joku kapakkaporukasta löytyvä jutuniskijä, eikä huumoria edes yritetä jalostaa mihinkään suuntaan. No Ismo Leikola on hyvä, samoin Robert Petterson ja J.P. Kangas.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Börje
19.12.2013 05:35:02
Mulla on hyvä huumorintaju ja löysin Hedbergin esityksen oikein hauskana taannoin. Nauroin vetet silmissä paikoin. Heittaajat heittaa. Kivelää kattoon perjantaina. Seki on muistaakseni hauskanen.
Kukkis 77
19.12.2013 06:45:46

Sami Hedberg on vähän sellainen vitsihuumorin Nickelback.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Börje
19.12.2013 06:59:37
Kukkis 77: Sami Hedberg on vähän sellainen vitsihuumorin Nickelback.

Kyllä, tulee rahaa ja pillua ovista ja ikkunoista, oikeelta ja vasemmalta.
Kukkis 77
19.12.2013 07:16:31

Börje: Kyllä, tulee rahaa ja pillua ovista ja ikkunoista, oikeelta ja vasemmalta.

Onhan tämä nyt aivan uskomattoman hauskaa.

http://www.youtube.com/watch?v=jYg8L8mdSxM
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Wolfgang
19.12.2013 10:47:58
Börje: Mulla on hyvä huumorintaju ja löysin Hedbergin esityksen oikein hauskana taannoin.

Miulla on ikäviä uutisia: sinulla on huono huumorintaju ja väärinkäytät anglismeja. Toinen vaihtoehto on, että itselläni on huono sarkasmitutka tahi trollitunnistin.

Toi "abiristeily" oli kyllä taas erittäin hyvä esimerkki Hedbergin "komiikasta". Vitsit loistavat poissaolollaan, hassusti imitoidaan teinejä. Välillä pitää muistaa sanoa jokaisen suomalaisen stand up -koomikon punch line: "Ihan oikeesti".

Mutta jos nyt ei ihan negaamiseksi menisi, niin laitetaanpa linkki toimivaan stand uppiin: http://www.youtube.com/watch?v=uJpD1DfMtkY

Sean Lock on meikäläiselle siitä harvinainen suosikki, että vitsit ovat suhteellisen kilttejä, eivät ota kantaa tai pyri herättämään ajatuksia. Silti toimii.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)