Larry 11.05.2004 12:17:21 | |
---|
Onko kellekkään tuttu bändi? Tykästyin kovasti uusimpaan "Welcome Interstate Managers" plattaan ja koukussa oon. Bright future in sales ja Stacy's Mom esim. loistokipaleita tältä platalta. Pumppu on tainnut olla jo vuodesta -96 pystyssä, mutta oon onnistunut tältä välttymään tähän asti. Onko muita diggareita? Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
J-PPP 11.05.2004 12:26:26 | |
---|
On. Hauskaa kesäpoppia hiukan Weezer-hengessä, kieli-poskessa sanoituksia ja lauluharmonioita myöten. Stacy´s Mom oli eka biisi jonka kuulin (hauska video btw.) ja kyllähän se iski. Mexican Wine pyörii päässä jatkuvasti... täytyykin hankkia tuo CD tänään. Bändin biisinikkari on vääntänyt myös That Thing You Do-leffan tunnarin, hyvä ralli sekin. FOR SALE/TRADE: HAMER USA SUNBURST, ks. tori! WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
2541 11.05.2004 15:40:00 | |
---|
Uutta en ole onnistunut kuulemaan, mutta kaksi ekaa on hyllyssä. Vieläkös se Posies -mies Brian Young on rummuissa? Ihan kivoja levyjä kumpainenkin, mutta eivät kohoa minun powerpop -suosikeissa ainakaan top10:iin. |
Järvihirviö 12.05.2004 00:03:45 | |
---|
On kyllä todella mukavaa ja hyvää musiikkia. Uusimmalta levyltä kuullut vasta hiukka alle puolet, mutta sekin iski todella hyvin. Kyllä muhun iskee tällainen perijenkkiläinen rallatus. Tuo Utopia Parkway -levy pitäisi vielä kuunnella. |
Anagram 12.05.2004 01:36:27 | |
---|
Leave the Biker oli eka FOW biisi mikä iski kunnolla. |
sa-ku 12.05.2004 06:34:30 | |
---|
mahtavaa että FoW ihmisiäkin suomessa olemassa. uskomatonta. itse kuunnellu bändiä jostain -98 asti. Utopia Parway on minulle se tärkein levy. Eka platta on myös klassikko. uusinkin varsin laadukas joskin ehkä liikaa piisejä sisältää. eipä fow niin paljoa weezerin tasosta jää minun silmissä. täydellistä pop-musiikkia. lemppari kipaleet on varmaan troubled times, radiotion vibe ja sink to the bottom. uudelta kolisee mexican wine ja hung up on you. ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
Valley winter song on hyvä biisi. |
mydarkstar 15.05.2004 21:36:50 | |
---|
Joo, FoW on kova. Joskus '96 muistaakseni kaveri soitti Leave the bikerin, siitä lähtien oon ollut fani. Sinkkujen b-puolinakin on muuten erittäin hyviä biisejä. Etenkin Britney-veto Hit me baby one more time on paljon Travisin versiota parempi. Saisivaan FoW tulla Suomeenkin keikalle... |
Anagram 16.05.2004 00:23:39 | |
---|
TV2 tuli "jokunen tovi" sitten FoW live Baden Badenista. Mieleen jäi Neil Sedakan Calender Girl coverointi. Pitänee kaivella VHS läjää, jahka viitsin... |