Funkånaut 16.09.2013 18:32:30 | |
---|
tender.insanity: Oletko myös kuullut sen pensseliedän? Ylempänä oli nakkivene niin jatkoin samalla tasolla. :) "What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila
Kuuntelen tämmöistä |
Lesko 27.09.2013 15:45:47 | |
---|
Radiossa soiva sysipaska Herrä Ylpön biisi: Ylppö: Huutakaa buu! Minä kuulin: Puuta kaatuu! |
Landstr 03.10.2013 13:13:11 | |
---|
Lesko: Radiossa soiva sysipaska Herrä Ylpön biisi: Ylppö: Huutakaa buu! Minä kuulin: Puuta kaatuu! Oon ihmetellytkin miksi se huutaa että ''huutakaa puu'' Satanic warmaster of puppets. |
artope 03.10.2013 13:59:55 | |
---|
Anna Puun Nuori Loiri: Sä näytit nuorelta Loirilta... Ja mä kuulen sen: Sä näytit nuorelta oriilta.. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
jyrivaan 31.10.2013 20:28:00 | |
---|
Haloo Helsinkiä ja Huuda-biisi. V: Järjestän villit lystin pitoihin. O: Järjestän vinyylit uusiin pinoihin. |
Topiello 06.11.2013 16:39:44 | |
---|
Haloo Helsinki. ...jonne haaveet haudataan. ...Jonne Aaron haudataan. Sori Jonne. |
tomaattiorava 06.11.2013 17:17:37 | |
---|
Slayerin Angel of Deathissa luulin pitkään että lauletaan "Auscwitch, the meanintg of pain, the women all want you to die." "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
MrJuha82 13.11.2013 16:45:33 | |
---|
"Enkelit lentää sun muniin" "Sillä joet ja naiset, on luotuja kulkemaan" |
NHR 10.12.2013 17:34:50 | |
---|
Ei ole muuten ihan yhdessä tai kahdessakaan biisissä, joissa olen joskus kuullut sanaparin "my girl" muodossa "Michael". "Michael wants to pardeh all the time..." "Gonna have fun in the cideh / Be with Michael, she's so predeh" Jälkimmäisessä esimerkissä tosin joskus myös hieman hämmensi kyseisen Michaelin selvä naispuolisuus... ;) Kaikki -deh-päätteet tuossa edellä voi myös niin halutessaan korvata -ty:llä, kuten ne kai yleensä on tapana kirjoittaakin, vaikka kuulostavatkin mielestäni enemmän -deh:eiltä; ainakin t tahtoo muuttua d:ksi niissä aina. Vähän niinkuin siinä Michael Jacksonin biisissä: "Bidee, bidee..." :D "Pääkallo löytyy jalkoineen varrelta virran" |
Cheek: "Vihaajat vihaa" Minä: "Vihaan nakkeja" |
Alex_K 16.12.2013 04:27:06 | |
---|
"Now I'm leaving my Boris behind" Hunting high and low. Puusta pudonnut. |
Megamättö 17.12.2013 17:09:33 | |
---|
|
reaper666 19.12.2013 08:19:24 | |
---|
Oli pakko eilen lukea kuului laulu enkelten lyricsit kun olen aina kuullut et siinä lauletaan "ilvesten dna" vaikka siinä sanotaankin jotain gloria excel mundi-latinaa... |
NHR 21.12.2013 12:42:00 | |
---|
Jenni Vartiaisen Tule meille jouluksi -kappale tuli viimeyönä radiosta, ja sitä hiljaisella äänenvoimakkuudella kuunnellessani kuulin, että kertsissä olisi laulettu muovipussin koristelusta. Oikeastihan se oli tietenkin muovikuusi. Tai ihan aikuisten oikeasti Jenni kyllä laulaa: "Hei tulem meillej joulugsi, niing goristellaam muoviguusi..." ;) Tuo "Ilvesten DNA" -biisi tuli myös, sillekin naureskelin, vaikken ihan onnistunutkaan sitä tuossa muodossa kuulemaan, mutta aika liki liippasi kuitenkin. Oikeastihan ne latinankieliset sanat tuossa kohdassa ovat: "Gloria in excelsis Deo", eli suomeksi suunnilleen: "Kunnia Jumalalle korkeuksissa". Tämä on minulle henkilökohtaisesti melko ärsyttävää aikaa, kun radiostakaan ei tule juuri muuta kuin joululauluja ympäri vuorokauden. Hevimiesten Raskasta Joulua -projektikaan ei oikein enää onnistu säväyttämään, kun joku hevilaulaja kirkuu ihan täysiä (sinänsä ihan hienolla) heviäänellään: "Joulurauhan tunnen rinnassain!" Ei vain toimi, ainakaan minulle, ei sitten pätkääkään... "Pääkallo löytyy jalkoineen varrelta virran" |
NHR 09.02.2014 11:14:50 | |
---|
Näin huusi viimein "EN!" Tuomo Hikaani... :D Tuli muuten radiosta juuri äsken tuokin biisi. Joku vanhempi versio, eikä Sielun Veljien, joka on muuten mielestäni melkoisen onnistunut näkemys aiheesta. "Pääkallo löytyy jalkoineen varrelta virran" |
EvilDead 09.02.2014 14:43:27 (muokattu 09.02.2014 14:45:24) | |
---|
Black Sabbath - Paranoid "Finished with my woman 'cause she... " Väärin kuultu: "Finnish women think I'm hairy" Hämmentää melkoisesti miten voin kuulla sen nuin. Ja toinen. Jimi Hendrix Experience - Voodoo Chile "He gave me venus witch's ring" Väärin kuultu: "He gave me penis witch's ring" There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. |
bassokake 09.02.2014 15:36:47 | |
---|
stam1nan rikkipää O: kylmenemme äkkiä V: ajan hämähäkkiä |
vt1100 24.02.2014 16:04:19 | |
---|
Käytännössä Symphony X latinaksi(?) lauletuissa kuoro-osuuksissa kuulee omiaan: "Hessu. Valot pois" ja muuta myssynmynää :) |
jigsore 24.02.2014 22:14:48 | |
---|
Nightwishin I Want My Tears Backin kertsin kuulin alkuun että I want 90's back now. |
Little Savage 26.02.2014 20:56:44 | |
---|
Happoradio : eikä henkeni kulje kun olen sinun kosketusta vailla Minä : eikä henkeni kulje kun istun vessassa paskalla ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |