ganesha 05.05.2004 15:17:59 | |
---|
elävältä haudattu röökillä poltan reiän lakanaan ja siitä reiästä katson ulos maailmaan vain pienen siivun kerrallaan silloin kaikki on kohdallaan vaikka kaikki ympäriltä hajoaa oon niin väsynyt oottamaan maailmanloppua se tuskin tulee kello kaulassa mun takia koston märkä uni lohduttaa heitän unihiekkaa silmään murhaavaan ajatuksiin hautautunut elävältä haudattu tajuntaani virtaamaan en saa oisko liikaa vaadittu hieman sielun mustaa laatikkoa raottaa ilman purkinavaajaa? maalaan sielunmaisemaa mustaa ja valkeaa kuin shakkiruudukkoa soljuvaa mut ei se taidetta oo vaik olis kuinka vitun taitavaa elämä on mulle pelkkä projekti mahdollisimman epäspontaani mä kun olen niin postmoderni yks vitun idiootti en ole trendipelle olen pelle ihan muuten vaan "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
777 05.05.2004 21:42:12 | |
---|
Kun oon tämmönen huono arvostelija, niin en oikeen osaa sanoa mitään, mutta hyvältä tuo kuulostaa. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
kikkomän 13.05.2004 17:43:14 (muokattu 13.05.2004 17:43:49) | |
---|
aluksi vaikuttaa ihan teini angstilta , mutta sitten siellä joukossa sellaiset huumorikukat kuin mm. unihiekkaa silmiin , ilman purkinavaajaa mielenkiinto herää ja luen ajatuksella. Kiroilu on aina hauskaa. Loppu on hauska kun kaikki menee lössiksi ja yks vitun idiootti , olen pelle m uuten vaan Sanoista uhkuaa hyvänmakuinen itseironia. aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |
kimple87 13.05.2004 17:46:08 | |
---|
mun mielestä aika mahtavat sanat. oletko paljon tehnyt sanoja??? "Tämä on pieni nuotti ihmiselle, mutta suuri tilu ihmiskunnalle." |
elävältä haudattu röökillä poltan reiän lakanaan ja siitä reiästä katson ulos maailmaan vain pienen siivun kerrallaan silloin kaikki on kohdallaan vaikka kaikki ympäriltä hajoaa oon niin väsynyt oottamaan maailmanloppua se tuskin tulee kello kaulassa mun takia koston märkä uni lohduttaa heitän unihiekkaa silmään murhaavaan ajatuksiin hautautunut elävältä haudattu tajuntaani virtaamaan en saa oisko liikaa vaadittu hieman sielun mustaa laatikkoa raottaa ilman purkinavaajaa? maalaan sielunmaisemaa mustaa ja valkeaa kuin shakkiruudukkoa soljuvaa mut ei se taidetta oo vaik olis kuinka vitun taitavaa elämä on mulle pelkkä projekti mahdollisimman epäspontaani mä kun olen niin postmoderni yks vitun idiootti en ole trendipelle olen pelle ihan muuten vaan tän on pakko olla vitsi?! no en miä tiä. kohtalainen vissiinki.,... "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
PoLFus 14.05.2004 08:13:32 | |
---|
~ Seiska-ender ~ |
ganesha 14.05.2004 13:01:53 | |
---|
englanniksi tuli nuorempana väännettyä paljonkin, mut suomeksi olen alkanut yrittelemään vasta ihan viime aikoina. eli aikas alkumetreillä ollaan. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |