Aihe: Halvemmat "ES-335":et
1 2 3 4 59 10 11 12 1346 47 48 49 50
kekkuliheikki
11.12.2013 10:42:10
Laulava Kylätohtori: Ranskattareni on saapunut uuden kotimaansa kamaralle...

Kyllä tuo seurantakin jotain yrittää minulle kertoa, mutta sääli, että ranskan lukeminen jäi vain niihin kahteen huonoilla arvosanoilla läpäistyyn valinnaiseen vuoteen yläasteella. Muuta en muista, paitsi ecole tarkoittaa koulua, enkä sitä kyllä tuolla nähnyt...

Siina sanottiin, etta paketti on tuhannen paskana ja pitavat tullissa. Ajat Helsinkiin hakemaan. ;)
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
11.12.2013 10:46:42
kekkuliheikki: Siina sanottiin, etta paketti on tuhannen paskana ja pitavat tullissa. Ajat Helsinkiin hakemaan. ;)

No perkele, raiskattu jo ennen maahan pääsyä. Eikö mikään ole enää pyhää....
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
11.12.2013 17:01:18 (muokattu 12.12.2013 09:35:34)
Sinahan maksoit siita saman verran kun halvasta huorasta. ;)

Aiheen vieresta. Joku myi mulle 2013 ihka-aidon Essin Vintage Sunburst maalauksella pilkkahintaan. Kokeilen sita ensi viikolla ja jos ei nappaa niin laitan kiertoon ja vedan valista pedaalin verran.

Itse asiassa mielenkiintoista pitaa ihkaoikeaa Essia Teradan kaverina. Nyt paasen selvittamaan kumpi on oikeasti parempi. Siis minun mielestani.
En allekirjoita.
mattim
12.12.2013 17:18:34

Laulava Kylätohtori: Ranskattareni on saapunut uuden kotimaansa kamaralle...

Kyllä tuo seurantakin jotain yrittää minulle kertoa, mutta sääli, että ranskan lukeminen jäi vain niihin kahteen huonoilla arvosanoilla läpäistyyn valinnaiseen vuoteen yläasteella. Muuta en muista, paitsi ecole tarkoittaa koulua, enkä sitä kyllä tuolla nähnyt...

Onnea vaan essin johdosta. Pientä luonnehdintaa tai kuvaa kaivattais ;-)
.
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 09:52:49
mattim: Onnea vaan essin johdosta. Pientä luonnehdintaa tai kuvaa kaivattais ;-)

Tulee heti, kun kitara tulee. On vielä jossain, missä lie. Pitkä tuntuu matka olevan täällä Suomen sisällä, kun on tullut Suomeen jo 11. päivä.

Tosin Luukkuun oli tullut sähköpostia admin@kokvietnamilta otsikolla Urgent Delivery Alert. Ehkä siellä olisi kerrottu, missä mennään, mutta olin tyhmä, enkä avannut...
kekkuliheikki
13.12.2013 10:20:12
Laulava Kylätohtori: Tulee heti, kun kitara tulee. On vielä jossain, missä lie. Pitkä tuntuu matka olevan täällä Suomen sisällä, kun on tullut Suomeen jo 11. päivä.

Tosin Luukkuun oli tullut sähköpostia admin@kokvietnamilta otsikolla Urgent Delivery Alert. Ehkä siellä olisi kerrottu, missä mennään, mutta olin tyhmä, enkä avannut...

Tanaan tultava. Matkustaa syysmyrskyssa yksin viluissaan. Pitaa antaa lammon tasaantua ennenkun alat hyvailemaan.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 10:24:25
kekkuliheikki: Tanaan tultava. Matkustaa syysmyrskyssa yksin viluissaan. Pitaa antaa lammon tasaantua ennenkun alat hyvailemaan.

Vaikka kiihko on suuri, pitää odottaa, että sydäntemme rytmi on sama, ennen kuin kiihkeä rakastelu voi alkaa....
janskuukkeli
13.12.2013 10:27:40
Voih tuota nuorta lempeä....
kekkuliheikki
13.12.2013 10:40:57
Laulava Kylätohtori: Vaikka kiihko on suuri, pitää odottaa, että sydäntemme rytmi on sama, ennen kuin kiihkeä rakastelu voi alkaa....

:D :D :D

Koskaan ei ole ollut odotukset nain korkealla. Jos ranskatar ei jostain syysta sovikkaan kateen voi seurata pitka ja ankara masennustila. Ja viela vuoden pimeinta aikaa. Joulu menee tuijotellessa tyhjyyteen. Raplaat Telecasteria nyyhkytellen. Toivoen, etta kuitenkin saisitte liittonne toimimaan...yritatte viela kerran...
En allekirjoita.
Lancelot
13.12.2013 13:05:50
Get a room:)
Lunnu
13.12.2013 13:20:26
Lancelot: Get a room:)

Mielellään vielä room 335
http://www.youtube.com/watch?v=cbsKvXjGghc
Nostalgy is not what it used to be
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 14:16:44
Nyt ne tonot vievät sen lähimpään postiin, koska operaattori ei kyennyt toimittamaan pakettia consigneelle suunnitelmien mukaan. Miksei ne voineet multa kysyä, jos kerran olivat sitä mulle tuomassa. Ihme touhua noilla kuljteusfirmoilla nykyään, kun ei olla missään yhteydessä vastanottajaan toimitusajankohdasta...

Noh, eiköhän se siellä lähipostissa odottele...
jniska
13.12.2013 15:18:44
Laulava Kylätohtori: Nyt ne tonot vievät sen lähimpään postiin, koska operaattori ei kyennyt toimittamaan pakettia consigneelle suunnitelmien mukaan. Miksei ne voineet multa kysyä, jos kerran olivat sitä mulle tuomassa. Ihme touhua noilla kuljteusfirmoilla nykyään, kun ei olla missään yhteydessä vastanottajaan toimitusajankohdasta...

Esim. DHL:n kuskeilla ei ole firman puhelimia olemassakaan. Mulle kun toi yksi puolituttu tsuppari DHL:n pakettia, soitti se omasta kännystään. Sitä kovasti ihmettelin ja se selitti että puhelimet on otettu pois.
Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa.
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 15:21:04
jniska: Esim. DHL:n kuskeilla ei ole firman puhelimia olemassakaan. Mulle kun toi yksi puolituttu tsuppari DHL:n pakettia, soitti se omasta kännystään. Sitä kovasti ihmettelin ja se selitti että puhelimet on otettu pois.

Huh, mitä touhua. Ja oliko niin, että esim. Thomannin paketit tulevat DHL:llä. Joskus thomannin paketeista soiteltiin ja kyseltiin toimitusajankohtaa, mutta ei enää...
kekkuliheikki
13.12.2013 15:39:34
Laulava Kylätohtori: Nyt ne tonot vievät sen lähimpään postiin, koska operaattori ei kyennyt toimittamaan pakettia consigneelle suunnitelmien mukaan. Miksei ne voineet multa kysyä, jos kerran olivat sitä mulle tuomassa. Ihme touhua noilla kuljteusfirmoilla nykyään, kun ei olla missään yhteydessä vastanottajaan toimitusajankohdasta...

Akkia hakemaan se sielta pois!
En allekirjoita.
Osteri
13.12.2013 15:49:58
Off topic 335:

Noin yleisesti ottaen kuljetusfirmojen puolesta pitää sanoa että "markkinat ovat saaneet sen hintatason, mitä ovat vaatineet ja samalla saaneet sen palvelutason mitä se maksu mahdollistaa". Markkinat tarkoittaa kuljetusfirmojen asiakkaita jotka ovat ruuvannet maksut maton alle. Näin se on.

Ilmeisesti Thomann käyttää sekä Deutsche Post'in perinteistä postipalvelua sekä myös DHL Paket-palvelua jossa jakelijana on samoin kunkin maan postilaitos.
Käsitykseni mukaan vain DHL Express -palveluna kuljetettavat lähetykset tulee DHL kuriirin toimittamana, DHL Paket palvelu on eri juttu.

Korjatkaa jos erehdyin.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 15:53:15
kekkuliheikki: Akkia hakemaan se sielta pois!

Vaimo sieltä soitteli ja höpötteli jotain joutavanpäiväisyyksiä kuten sähköjen takaisin tulosta 14 tunnin poissa olon jälkeen. Mutta oli hänellä hyviäkin uutisia. Kitara oli tuotu kotiovelle... :D Siellä se nyt odottaa... :D

Tajusivat sentään sähköyhtiössäkin, etten voi testata essin mikkien soundia ilman sähköjä. Tulee pitkä iltapäivä töissä....
Laulava Kylätohtori
13.12.2013 16:46:59
Mitähän Itella on sekoillut, kun pakettia oli eilen yritetty luovuttaa Aurassa (eli kaukana täältä). Luovutuksen epäonnistuttua (toimituksessa havaittu poikkeama) se oli taas kierrellyt pitkin maakuntia ennen kuin oli tänään tullut perille. Onneksi oli vaimolla vapaapäivä, niin oli kotona, kun pakettia olivat tulleet tyrkyttämään...
kekkuliheikki
13.12.2013 18:26:46
Laulava Kylätohtori: Mitähän Itella on sekoillut, kun pakettia oli eilen yritetty luovuttaa Aurassa (eli kaukana täältä). Luovutuksen epäonnistuttua (toimituksessa havaittu poikkeama) se oli taas kierrellyt pitkin maakuntia ennen kuin oli tänään tullut perille. Onneksi oli vaimolla vapaapäivä, niin oli kotona, kun pakettia olivat tulleet tyrkyttämään...

Mita helvettia.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)