Aihe: Istanbulien käyttäjiä?
1 2 3
JeeVes
13.05.2004 13:27:07 (muokattu 13.05.2004 13:27:59)
Onkos täällä muusikoiden netissä paljonkin Istanbulien käyttäjiä? Tuntuu ainakin siltä, että nämä vallitsevat merkit (Zildjian, Sabian ja Paiste) on täällä ainakin kovassa käytössä.

Itelläni on Istanbul Alchemyä ja oon tosi tyytyväinen kyseisiin kavereihin. Kesällä vielä ois tarkoituksena laajennella osastoa ainakin yhden riden, crashin ja splashien muodossa. Ajatuksissa on ollut myös laajentamista tonne Bosphorus - Turkish alueelle kanssa. Sieltä löytyy ihan makee saundisia ridejä ja muitakin symbaaleja.

Ihan vaan sellaista yleisä keskustelua muistakin symbaali merkeistä kuin Zildjian ja ne muut. Kokemuksia? Onko löytynyt loistoyksilöitä? jne.
Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan.
Niskamies
13.05.2004 13:47:11
Istanbulit on jees, varsinkin sweetit. Kaveri ostaa sweet haikat, ja jos/ja kun ostan toiset haikat(no Staggit on aika rok), niin ne tulee olemaan 14" Alchemy sweetit.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
miän vain
13.05.2004 14:19:48

Meikä on istanbul/turkish/bosphorus/joku käsintehty turkkilainen, niitä on paljon -mies. Miksikö? Hinta on halvempi ja soundi parempi. Niissä on sävyjä ja luonnetta.

Kiinassa veistetyt miellyttävät myös. Ja onhan noilla valtamerkeilläkin kivoja lättyjä - hinta vaan tosiaankin on liian suolainen. Jos vastaavan saa halvemmalla, miksen ostaisi sitä?

Alchemyt eivät kyllä ole vakuuttaneet. En oikein osaa tietää mikä niissä on vikana. Mieltymys likaisempaan ja tummempaan, kai.

Allekirjoituksen linkistä settiä pällistelemään.
Niskamies
13.05.2004 14:23:13
Kiinassa veistetyt miellyttävät myös. Ja onhan noilla valtamerkeilläkin kivoja lättyjä - hinta vaan tosiaankin on liian suolainen. Jos vastaavan saa halvemmalla, miksen ostaisi sitä?

Mitäs kiinalaisia symbaaleja on? Siis muitakun Stagg ja Wuhan.
TheImp
13.05.2004 14:46:16
Asian Sound taitaa olla kiinalainen. Kanssa halpoja. Muutamaa peltiä olen kokeillut, mutta ne yksilöt olivat ainakin aika kolkkoja. Tosin sillon musapörssissä niitä ei ollut kuin pari. Nyt on tullut näköjään lisää.
miän vain
13.05.2004 14:51:41

Merkin saa kai suurempaa erää tilatessa valita itse, että niitä riittää. Melkein kaikkihan ne silti tulevat Wuhanin alueelta.
Epämuusikko
13.05.2004 14:58:23
Loistomerkki, mutta alchemyistä en välitä. ETENKIN sweet hatsit (13") ovat liian sweetit mulle. Ätäkki on ok, mutta ominaissaundi ei miellytä allekirjoittanutta. Toisaalta kysymyksessä voi olla yksilö. Edelleen suosittelen Mel Lewis 1982 rideä, niissäkin on tosin yksilöeroja, mikä on silkkaa plussaa.
"You're my bacon in the night"
Niskamies
13.05.2004 15:14:08
Loistomerkki, mutta alchemyistä en välitä. ETENKIN sweet hatsit (13") ovat liian sweetit mulle. Ätäkki on ok, mutta ominaissaundi ei miellytä allekirjoittanutta. Toisaalta kysymyksessä voi olla yksilö. Edelleen suosittelen Mel Lewis 1982 rideä, niissäkin on tosin yksilöeroja, mikä on silkkaa plussaa.

Mä kävin noita Istanbuleja kokeilemassa, ja tykkäsin alchemy sweeteistä paljon enemmän kuin mel lewiseistä, mutta mielipiteitähän nämä. Mun mielestä noi alchemyt on aivan loistavat.

Pikkasen offtopiccia, mutta Stagg DH jazz ride on hyvin samanlainen symbaali kuin toi Mel Lewis 1982 ride.
Ussr
13.05.2004 15:18:24

Onkos täällä muusikoiden netissä paljonkin Istanbulien käyttäjiä? Tuntuu ainakin siltä, että nämä vallitsevat merkit (Zildjian, Sabian ja Paiste) on täällä ainakin kovassa käytössä.

Yksi Alchemy 18" crash löytyy, ihan kohtalaisen hyvä peli..enemmän kuitenkin tykkään toisena crashina olevasta Paisteen 2002:sta. Kokemuksia noista Istanbuleista ei ole kuin juuri tuosta pellistä, mitä nyt joskus kaupassa olen kolistellut muitakin.
Maa - tuo jumalan golfpallo.
HCW
13.05.2004 15:21:32
Jeah, Bulit on jees peltejä. Ainoa miinus on ollu noitten Mel Lewis peltien kohdalla,että niissä on aika paljon valmistus virheitä. Se seos mistä nuo pellit tehdään tehdään on jotenkin pehmeämpää mikä vaikuttaa siihen, että nuo tuppaa särkymään suhtellisen helposti.

Muuten Bulit on tosi jees.
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä"
Mikko A
13.05.2004 16:23:03
No joo, mulla on mehmet&agop 8" splash. Hyvä sellanen. Oli myös 20" medium ride, 16" crash ja 10" splash, mutta niistä en tykänny yhtään. Jossain vaiheessa ajattelin pistää koko peltikattauksen joko Sabian AAX:ksi tai turkkilaiseksi. Saa nähä.
I hate your sex!
Liver-Box
13.05.2004 16:41:56

Mulla on Mel Lewis Signature 14" haikat.. aivan helvetin hyvä saundi. Hyvä ätäkki kiinni ja kiva pehmee suhina auki.. ei metallinen. Sit on 17" Alchemy crash jonka oon ajatellu myydä pois vaikka erittäin hyvä peli onkin.
Jakso.
Viceroy
13.05.2004 17:03:20

Musamaailmassa kävin kokeilemassa Istanbulit läpi, ja ainakin omaan korvaani kaikki kuulostivat jotenkin liian kliinisiltä ja peltisiltä. Jokunen vähän rapeampi ja tunkkaisempi soundi löytyi, ja yksi erittäin hyväsoundinen kupuride oli...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Epämuusikko
13.05.2004 18:32:00
Mä kävin noita Istanbuleja kokeilemassa, ja tykkäsin alchemy sweeteistä paljon enemmän kuin mel lewiseistä, mutta mielipiteitähän nämä. Mun mielestä noi alchemyt on aivan loistavat.

Pikkasen offtopiccia, mutta Stagg DH jazz ride on hyvin samanlainen symbaali kuin toi Mel Lewis 1982 ride.

Ei ne kaikki Mel Lewisit oo hyviä, varsinkin chrash ridet kuullostaa kattilankansilta. Haitsut on tosi hyviä, 1982 ride kepittää hinnallaan muita merkkejä. Mutta kyllä senkin riden hajalle saa, yks kaveri hajoitti niitä vissiin kaks kappaletta alle kolmessa kuukaudessa.
"You're my bacon in the night"
Liver-Box
14.05.2004 09:58:38

Myy mulle! Heti!

Enpä taida, osta omat :D Mites.. osta Alchemyn crash?
Jakso.
KiiminkiJoe
14.05.2004 14:07:43 (muokattu 14.05.2004 14:08:23)
Itse omistan Mel Lewis 1982 riden ja saman äijän signature haikat. Valittamisen sijaa ei kummastakaan löydy. Ride saa etenkin hiljaisemmissa biiseissä onnenkyyneleet valumaan silmäkulmista poskipäille. Olen palavasti rakastunut. Crashit Ufipia ja China Wuhania by the way..
Raja se on raittiudellakin...
Mikko A
14.05.2004 16:23:29
Enpä taida, osta omat :D Mites.. osta Alchemyn crash?

Näh, en mä semmosta tartte. Mistä noita Mel leviksiä saa? Löytyykö musamaailmasta?
I hate your sex!
JeeVes
14.05.2004 16:49:14
Mistä noita Mel leviksiä saa? Löytyykö musamaailmasta?

Musamaailmasta irtoo joo. Mulla on toi 17" Alchemy crash ja 13" sweet hihat. Tää mun hihat on loistoyksilö, oon nimittäin soittanut/kokeillut paskojakin samoja hihatteja.

Ite ajattelin kesällä hankkia tollasen Mel Lewis 1682 riden ja ehkä 14" hihat. Tosin pitäis vielä hankkia joku crashiki, splashiaki himottais...jos sen nyt sais ees jostain halvalla.

Nii, muuten jos joku on myymässä 15" tai 16" Alchemy medium tai sweet crashia (ehjää) niin pistähä viestiä.
Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan.
mäks
04.08.2004 00:52:54
Mulla on joku Paisteen istanbul pelti, kai joku 8" ja oon sitä mieltä että se on maailman turhin lautanen. Ääni on karsee ja ei soi pitkään ja niin edespäin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)