Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5305 306 307 308 309497 498 499 500 501
JaaGeRMaisTeR
06.12.2013 21:01:31
Neo clone, boss ns-2, morleyn mini volume/wah ja modtonen viritin pedali. Lautapuoli siihen kuntoon, että passaa alkaa päivittelemään.
MrGuitarrica
07.12.2013 13:12:48
Ostin Blackstar HT-5 Metal full stackin :)))) Kyl on komia ja hyvät saundit!
Nikkels
Mr. Speed
07.12.2013 21:00:03
Kemperi tuli taloon :) Se on jännä vekotin.
http://www.sieni.us/?id=38
Muovinen
07.12.2013 21:34:09

Jii-Gee: Onko toi se 18v versio ? Mites wörkkii, tykkäätkö ??

Tuo muuntaa sen virran jotenkin sisäisesti 18v vaikka sille syötetään 9v. En minä näistä mitään ymmärrä :D Olen ehtinyt testata speduja vasta Podin blackface-mallinnuksen päälle ja kaikista on tosi hyvä kutina. Plexistä lähti mahtavat rokkisäröt, Apiformiksesta hämyisän tummaa turinaa ja Muffista (a.k.a. Kleopatra) modien ansiosta monipuolista pörinää. Kleopatrassa on middle- ja attack-kytkimet normipotikoiden lisäksi.

Rangemaster ja Dverb on kokonaan testaamatta. Tänään oon maannu päivän kuumeessa, kun ois vihdoin ollut aikaa säätää kaikkia uusia leluja treeniksellä :P Voin raportoida jotain tonne efektiketjuun, kunhan on jotain kerrottavaa.
JoniSusi
08.12.2013 19:59:46
MrGuitarrica: Ostin Blackstar HT-5 Metal full stackin :)))) Kyl on komia ja hyvät saundit!

Eroaakos tuo soundi paljonkin normaalista HT-5sta? Onko kokemuksia?
MrGuitarrica
08.12.2013 22:10:12
JoniSusi: Eroaakos tuo soundi paljonkin normaalista HT-5sta? Onko kokemuksia?

Valitettavasti kokemusta on erittäin vähän. Kyllähän ne saundit on enemmän "metallia", mutta äh...... Helvetin hyvät saundit. Erittäin tyytyväinen oon ja yllättynyt 5W vahvarilta. Kokeilin tänää volikkaa kello 12 ja ai, että oli kovalla-tulpat päällä ehdottomasti. Helkkarin tyytyväinen oon.

Ps. Ite tykkään gainista kello 8-12.
Nikkels
WanhaWihtahousu
09.12.2013 09:42:04 (muokattu 09.12.2013 10:47:12)

Taisinpa napata tuon Laneyn Irt-studion torilta. Tuntuisi olevan juuri oikea vehjes koti-iloitteluun!
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Corto
09.12.2013 11:45:18
Jäsen Finnstarin tekemä upea strato kotiutui minulle lopullisesti viime viikonloppuna. Ebony otelauta, paksuhko kaulaprofiili ja Bare Knucklen Irish Tour -mikkisetti. Vihreä loimuvaahterakansi mustalla reunaburstilla ja bindaus bodyssä. Nätti ku sika pienenä ja soi niin maan perusteellisen hyvin. Eiköhän tällä stratonälkä taitu vähäksi aikaa. Profiilissa on yksi suttuinen kuva.
En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin
JuSu
09.12.2013 13:48:18
WanhaWihtahousu: Taisinpa napata tuon Laneyn Irt-studion torilta. Tuntuisi olevan juuri oikea vehjes koti-iloitteluun!

Koitaisitkos sitten huviksesi jossain välissä, miten paljon mökää lähtee, ja kerro meillekin. Eli että riittääkö millään muotoa bändi-iloitteluun?

JuSu
tommium
09.12.2013 14:51:59
Vi..tti sen verran paljon lauantaina että päätin lievittää sitä tilaamalla Blackstar HT Metal 5 combon. Tänään safkiksella sai hakea Musamaailman noutopisteestä pois, pikaiset testit otettu ja nyt ei vit..ta ollenkaan niin paljoa :)
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
WanhaWihtahousu
09.12.2013 15:44:25

JuSu: Koitaisitkos sitten huviksesi jossain välissä, miten paljon mökää lähtee, ja kerro meillekin. Eli että riittääkö millään muotoa bändi-iloitteluun?

JuSu

Hmm, tällä hetkellä ei ole kaappia, joten ihan kotiin on tulossa. Voin sitten myöhemmin laittaa raporttia kun kaappi löytyy.
MrGuitarrica
09.12.2013 21:25:44
tommium: Vi..tti sen verran paljon lauantaina että päätin lievittää sitä tilaamalla Blackstar HT Metal 5 combon. Tänään safkiksella sai hakea Musamaailman noutopisteestä pois, pikaiset testit otettu ja nyt ei vit..ta ollenkaan niin paljoa :)

Mitä tykkäät? Itse hommasin viime lauantaina HT-5 Metal stackin.... Khyllä on loistava vahvistin!!
Nikkels
RaskasMielinen
10.12.2013 00:23:08 (muokattu 10.12.2013 01:16:12)

Laney LC15R takkahuonefiilistelyyn (ullakolla soitellaankin sitten hevanderia;). Celestionin tube 10 -elementti ja putkiksi vaihdettu Electro Harmonicxia (päätteessä 2 x EL34 ja etuasteessa 1 x 12AT7EH) ja TAD:ia (etuasteessa 2 x ECC83). Putlkien iästä ei tietoa mutta ainakin ääntä piisaa. Kirkkaat kliinit, ehkä vähän nasaali soundi, mitä jossain keskusteuissa puitukin - täytyy siis kokeilla muillakin kaapeilla, lisäkaappiliitäntä siis löytyy ja kaappeja ties millä elementeillä on omasta takaa. Plussa Lanessä myös efektilooppi, lineout ja ihan ok oma reverbi.

Made in UK ja todella hienossa puukotelossa, josta kuvatus: http://muusikoiden.net/dyn/users/118411.jpg

Onko muuten kellään tietoa, onko tuo kotelo DIY vai orkkis?!

Niin pahuksen hyvin se on tehty (tosin kangas vähän kierossa), että jos on jonkun DIY, niin nostan pipoa.

Täältä m.netin toriltapa tietty:) Mukaan tuli suojahuppukin.
tommium
10.12.2013 10:56:26
MrGuitarrica: Mitä tykkäät? Itse hommasin viime lauantaina HT-5 Metal stackin.... Khyllä on loistava vahvistin!!

Tykkään kyllä ja näyttää myös hienolta. Mulla on ollut tuon edeltäjä HT-5R combo ja pidin kyllä siitäkin. Tässä uudessa tuntuisi olevan parempi reverb eikä välttämättä tarvitse mitään tubescreamiä eteen, koska säröä on enemmän kuin tarpeeksi ja säätämällä saa ihan riittävän tiukkaa soundia aikaiseksi. Toimii ihan hienosti myös matalilla vireillä 7-kielisen kanssa. Soittotuntuma putkilaitteessa on kyllä erilaisempi kuin tuollaisissa transistorivahvarissa mitä mullakin on ollut. Delay vaan tuohon efektilenkkiin ja tarvitsemani setti on sitten siinä. Vähän vaan tarvitsee totutella tuohon "oikeampaan" soundiin, koska paljon on tullut soiteltua mallintavilla systeemeillä, joista soundit ovat tulleet 4 kaiuttimen kautta.
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
WanhaWihtahousu
10.12.2013 11:12:48

Mooer ShimVerb ja Joyon Ultimate Octave vaihtuivat Bossin Gt-3:een. Pääsee tutustelemaan multihärpäkkeiden maailmaan! Kiva, kiva.
Krice
10.12.2013 11:53:25 (muokattu 10.12.2013 14:26:41)

Blackstar LT Drive tuli hankittua itsellekin ja sehän toimii. Erityisesti kun JVM1:n särökanavasta ei irtoa tarpeeksi gainia (pienellä volyymillä) niin tuo on sen kanssa hyvä yhdistelmä. Tosin, noise gate ehkä voisi olla kiva..

JVM1:n pariksi tuli Marshall MX112 -kaappi (joka siis on tehty Vietnamissa, ei Kiinassa kuten oletin), kun en kehdannut pitää siinä itse tehtyä Behkun kaappia.
Jucciz
10.12.2013 13:22:38
RaskasMielinen: Laney LC15R ... päätteessä 2 x EL34

Melko suurella varmuudella kumminkin EL84.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Karvamammutti
10.12.2013 16:12:44
Tuli kotoutettua Home Brew Electronicsin UFO.

Nyt pörisee, töräjää ja vinkuu kivasti :3
Kyllähän se tietty jotain kertoo jos palstan asiallisinta antia on Liperiläinen punaniska, joka soittaa etelärockia :D -Mr.Speed
KUNU
10.12.2013 16:15:58
Mr. Speed: Kemperi tuli taloon :) Se on jännä vekotin.

Harvinaisen viisas valinta!
The Ultimate HorseFace
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)