ganesha 03.05.2004 16:07:37 | |
---|
tällaista perinteistä parisuhdeproblematiikkaa. RUUSUNPUNAISTA juoruava katseesi kuin valokeila villiintyneen majakan se etsii piilopaikkaa minne haudata vois salaisuuden ei riitä raamattukaan synneistäsi kertomaan vain viattoman sydänveri pahuutesi paljastaa silmääni siniseen pedonkynnelläsi painat kyyneleen etten enää nää sitä vähääkään mitä koskaan en suostunut näkemään täydellinen alibi kuin kissa pistoksissa sä kierrät rikospaikkaa seuraat verivanaa varjona sua seuraavaa sydän kuin tuntihotelli tunteiden bordelli ostaa, myy, vaihtaa ja varastaa sielukin on käypää valuuttaa terävä kielesi viiltää auki ranteeni aika haavan parantaa muttei koskaan anna anteeksi tunkeileva katseesi riisuu minut alasti hetken tyydytyksen saat muttet koskaan tarpeeksi "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
jerboa 04.05.2004 09:22:47 | |
---|
Kyllä, osaat kirjoittaa. Kaikista ilmauksista en kuitenkaan pitänyt, vaikutti vähän että olisivat olleet väkisin väännettyjä.. Jos itse olisin näin hyvän tekstin kirjoittanut, niin yksinkertaistasin sitä hieman. Nimen kyllä vaihtaisin. " Ikinä ei voi olla aina hauskaa. " |
ganesha 05.05.2004 15:22:55 | |
---|
puhut vähän mutta asiaa. nyt jälkeenpäin zoomailtuna en oo itse tyytyväinen kuin viimeiseen säkeistöön. alkupuoli on kieltämättä aika paperinmakuista vääntöä. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Danny s 07.05.2004 22:09:44 | |
---|
Tapoihisihan kuuluu rankalla kädellä kritisoida kaikkien kirjoituksia täällä, mikä on ok. Eihän tuo teksti huono ole, varmasti keskitasoa parempaa, mutta ei mitenkään niin loistavaa kun antamasi kritiikin perusteella voisi luulla. (siis luulin että olet vähintään uusi Martikainen, mikä olisi oikeuttanut sinut jakamaan tuomioitasi.) Ja tuon ankeampaa maisemaa ei kyllä pysty maalailemaan. Mutta me suomalaiset varmaan sitten tykätään siitä kun sitä niin paljon tuupataan eteen. |
innoistuinkin lähinnä kokeilemaan tekstittäjänkykyjäni koska mielestäni suurin osa täällä esitellyistä hengentuotoksista on ollut silkkaa paskaa. jos joku muu kerran kehtaa laittaa omia b-luokan krapulavuodatuksiaan tänne niin miksen sitten minäkin. heh heh. mutta jos onnettomat yritelmäni ovat jo heti alkumetreillä keskitasoa parempaa niin vapise maailma! täält mä tuun! :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |