LaMotta 04.12.2013 20:37:26 | |
---|
Vladi: Kyl se vielä menee. Itsellä meni puoli vuotta Bluetone Dusty Roadin myynnissä erittäin vähillä yhteydenotoilla. Sitten yks kaunis päivä mukava ihminen otti yhteyttä ja sovittiin heti kaupat. Tarjosi siitä joku hurjat 400e. Kieltäydyin kohteliaasti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Vladi 04.12.2013 20:38:09 | |
---|
LaMotta: Tarjosi siitä joku hurjat 400e. Kieltäydyin kohteliaasti. Mulla saattaa jopa olla aavistus, kuka tarjoaja oli kyseessä. |
LaMotta 04.12.2013 20:39:09 | |
---|
Vladi: Mulla saattaa jopa olla aavistus, kuka tarjoaja oli kyseessä. Niinkö ? :) (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 04.12.2013 20:41:59 | |
---|
Ihme juttu, miten jotkut laatukamatkin jämähtävät torille pitkiksi ajoiksi... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
LaMotta 04.12.2013 20:44:03 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ihme juttu, miten jotkut laatukamatkin jämähtävät torille pitkiksi ajoiksi... Ei se ihme ole silloin jos vaikka kitaran hinta on käytettynäkin yli 2000e. Mutta tuollaisen 500 egen hintaisen soittimen myyntiä en olisi arvannut näin vaikeaksi. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
LaMotta: Niinkö ? :) Äh, jotenkin päässäni ajattelin tuon kauppaamasi kitaran kalliimmaksi. 400e ei ole mikään täysin absurdi vitsitarjous, mutta ymmärrän hyvin, jos en halua siihen rahaan myydä. :) E: En siis arvannut todennäköisesti pätkääkään oikein. ;D |
jniska 05.12.2013 07:34:29 | |
---|
Bluetone JCM Junior meni rapiassa viikossa. Ceriatone combo ei puolessa vuodessakaan. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
18is9 05.12.2013 08:54:19 | |
---|
Kahta kitaraa olen koettanut ostaa, toisen myyjällä on kitara kaverin luona eikä se kerkeä ottaa kuvia, parin viikon välein olen laittanut mailia asiasta. Toisen myyjä ei vastaa minkään median kautta yhteydenottoihin... Ei ihan hirveästi ihmetytä ettei kauppa käy :). "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Vladi 05.12.2013 08:58:44 | |
---|
18is9: Kahta kitaraa olen koettanut ostaa, toisen myyjällä on kitara kaverin luona eikä se kerkeä ottaa kuvia, parin viikon välein olen laittanut mailia asiasta. Toisen myyjä ei vastaa minkään median kautta yhteydenottoihin... Ei ihan hirveästi ihmetytä ettei kauppa käy :). Näitäkin näkyy. Mä olin laittanut eräästä pedaalista ensin pikaviestiä ja seuraavana päivänä tekstiviestin. Mitään ei kuulunut, joten ostin lopulta kyseisen pedaalin muualta. Meni yli kuukausi, kunnes puhelimeen tuli yhtäkkiä viesti, että myynnissä on, haluatko tulla hakemaan. Päivä siitä ja sain saman vastauksen pikaviestillä. Nopeaa kommunikaatiota. |
Laulava Kylätohtori 05.12.2013 12:24:34 | |
---|
Sinne meni myös essi. Tämä on kyllä henkilökohtainen ennätys myyntipuuhissa. Kolmessa päivässä 6 pedaalia ja kitara. Tosin en yrittänytkään saada mitään ennätyshintoja, mutta olen kuitenkin tyytyväinen, enemmän kuin tyytyväinen... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 05.12.2013 12:37:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Sinne meni myös essi. Tämä on kyllä henkilökohtainen ennätys myyntipuuhissa. Kolmessa päivässä 6 pedaalia ja kitara. Tosin en yrittänytkään saada mitään ennätyshintoja, mutta olen kuitenkin tyytyväinen, enemmän kuin tyytyväinen... Hyvä että es meni. Alkoi gas kasvamaan ja navissa olemaan rauma määränpäänä. Taisi nuo palautukset elvyttää toria. |
jhlamm 05.12.2013 17:39:42 | |
---|
Joo nyt on se hetki kun haetaan joululahjoja yms yms ja on kulutusjuhlaa... Veronpalautukset ja kaikki :D Itselläkin polttelee niin paljon taskussa ettei mitään rajaa. Pakkohan ne on pian musakamaan lyödä ennekuin johonkin tyhmään tuhlaa... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
kekkuliheikki 05.12.2013 17:43:12 | |
---|
jhlamm: Joo nyt on se hetki kun haetaan joululahjoja yms yms ja on kulutusjuhlaa... Veronpalautukset ja kaikki :D Itselläkin polttelee niin paljon taskussa ettei mitään rajaa. Pakkohan ne on pian musakamaan lyödä ennekuin johonkin tyhmään tuhlaa... Tokai meni toiselle kaasuttajalle, vahan veronpalautustakin tuli ja 1976 Greco L5 tarjolla. Kylma hiki virtaa. En allekirjoita. |
Jucciz 05.12.2013 17:49:05 (muokattu 05.12.2013 18:07:24) | |
---|
Mukavasti on mennyt putkia. Vaan vielä on 6V6:ia ainakin hyvin jäljellä, samoin 5Y3:ia. Ostakaas nyt Fender-miehet vempeleisiinne kunnon päättärit ja tasurit ihan veronpalautusten kunniaksi - ja meikäläisen synttärin. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
sustain65 05.12.2013 17:51:27 | |
---|
Just ostin ensimmäistä kertaa torilta, reilusti alle satasen käytetyn pedaalin. Toivottavasti on kunnossa kuten luvattiin. Omat veronpalautukset käytin jo etukäteen vahvariin ja kaappiin. Aika tarkkaan meni tasan. ;-) |
jniska 05.12.2013 19:10:19 | |
---|
Jucciz: Mukavasti on mennyt putkia. Vaan vielä on 6V6:ia ainakin hyvin jäljellä, samoin 5Y3:ia. Ostakaas nyt Fender-miehet vempeleisiinne kunnon päättärit ja tasurit ihan veronpalautusten kunniaksi - ja meikäläisen synttärin. ;) Jätä yksi pari minulle. Tehdään Jaskan kanssa yhtä proggista, johon tarvitaan 6V6:set, jotka kestää +500 V. Projektista joskus enemmän, jos kerkeät jonkinlaisen soittotunnin pitämään. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Jucciz 05.12.2013 19:23:26 | |
---|
jniska: Jätä yksi pari minulle. Tehdään Jaskan kanssa yhtä proggista, johon tarvitaan 6V6:set, jotka kestää +500 V. Projektista joskus enemmän, jos kerkeät jonkinlaisen soittotunnin pitämään. Huh, kuulostaa... paitsi mielenkiintoiselta, myös Kelleyltä. :D Mutta joo, nykytuotantoputkista tiemmä vain JJ:t kestävät tuon, mutta ilmeisesti sopivasti valitut NOS:it sietävät samanmoista rääkkiä myös. JJ:n 6V6:t eivät varsinaisesti soundaa 6V6:lta, mistä syystä ne ei oo mun suosikki jos 6V6-soundia haetaan. Jännitettä ne kyllä kestävät, eipä siinä. Vertaillaan ja testaillaan - mut käyttö toki omalla vastuulla, koska ollaan _reilusti_ suositeltavien maksimijännitteiden yläpuolella. 6V6:n datalehden mukainen maksimianodijännite on 350 volttia, mutta kyllähän monissa Fendereissä ollaan jatkuvasti 400-450 voltin tuntumassa, eivätkä ainakaan nuo Sylvaniat tai muut aikalaiset näytä olevan siitä vielä hädissään. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jytäurpo 14.12.2013 13:57:51 | |
---|
Alkaa näköjään tavara liikkua, kun veronpalautukset ovat tulleet. "You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
Corto 14.12.2013 16:38:02 | |
---|
Mä oottelen tammi-helmikuun morkkista. Josko taas sais Torilta musakamaa halvalla kun veronpalautuksessa ja jouluhuumassa hankitut hukkaostokset lähtee uudelle kierrokselle... En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Boltsa 14.12.2013 19:20:51 | |
---|
Huomaa kyllä, että veronpalautukset ja joulukuun 15. päivän palkka. Yksi laite oli torilla reilun kuukauden myynnissä ilman yhtään kyselyä. Yhtäkkiä kolme kysyjää samana päivänä ja kaupatkin tuli tehtyä. Näin se tori vaan vetää taas hetken. Boltsa |