komero 12.11.2013 15:10:37 | |
---|
Karhukoira74: Ja jotkut ei halua myydä. Ostaisin (jälleen, kolmannen kerran) torilta Bad Monkeyn, mutta myyjä ei ole pariin viikkoon rekkaroitunut edes sisään saati muita yhteystietoja olisi ilmoituksessa. Noh, seuraavaan T-kaupan tilaukseen, ei tossa niin paljoa voittaisi. Laitapa privaviestiä niin laitetaan Mad Bonkey tulemaan. Lojunut vuosia käyttämättömänä nurkissa. Itse kyllä selaan ostoilmoituksia ja myyn kun joku sattuu tarvitsemaan jotain mitä itse en tarvitse - en jaksa kaikkea mahdollista käyttämätöntä rojua myyntiin laittaa. Tämä tässä ei ehkä varsinainen ostoilmoitus ollut, mutta vastasinpa silti :) |
JaaGeRMaisTeR 12.11.2013 19:17:37 | |
---|
Säröpedalit ei tunnu kelpaavan.. Seuraavaksi pitää testata myydä kitaraa. Valmiiksi jo tulee tippa linssiin. |
toxic 12.11.2013 19:21:55 (muokattu 12.11.2013 19:24:21) | |
---|
E: Kuumotuksen takia en sanokaan mitään. Hui. :S |
Myrkky Nuoli 14.11.2013 19:13:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse näksin, että ostoilmoituksella tavoitellaan niitä yksilöitä, jotka ovat "hiljaisessa myynnissä", eli myynnissä, mutta julkista ilmoitusta ei ole (vielä) tehty. Näin kitara voi löytyä lähempää, olla parempi kuntoinen ja/tai halvempi kuin se myynti-ilmoituksen yksilö. Täytyy muuten tähän sanoa, että ostoilmotukset on oman kokemuksen mukaan aivan käsittämättömän hyvä tapa verrattuna torin pläräykseen. En uskonu sen kantavan mitään hedelmää, mutta tässä minun kokemukseni sitten kun viimein päätin kokeilla. Neljä ostoilmoa oon tehnyt ja ne meni näin: a) Kaipasin punaista SG standardia. Pistin torille ostoilmon ja 4h sisään tuli 5 tarjousta, joista yksikään ei ollut torilla. Nappasin niistä kiinnostavimman ja halvimman itselle ja vastasin kohteliaasti muille tarjoajille, että thanks, mutta löytyikin jo. Lähti edullisempaan hintaan kuin keskimäärin torilla enkä vois kuvitellakaan luopuvani tuosta, ehdottomasti paras kitara mitä mulla on ollut ja ei malta laskea alas kun on niin mieluisa ja puhutteleva, edelleen. Tuli matkahuollon kyydissä parin päivän sisään ja sain tutkia rauhassa ennen maksua. b) Laitoin ilmoituksen 1x12 kaapista. Piti olla kotiin riittävän nätti ja melko edullinen, mahdollisesti jopa tyhjä ja myynnissä oli samalla 1w blackstar-combo, jonka ilmoitin tulevan vaihdossa, jos niikseen tulee. Kaappi tuli 5w blackstarin kaveriksi, tarkoitus oli vaihtaa 1w combo siihen, nuppi oli jo hankittu edellisviikonloppuna. Pari tuntia ilmoituksesta tuli viestiä, että terve vaan. Tässäpä ois Palmer 1x12 Eminencen ManOwar -elementillä. Voin ajaa huomenna aamulla sun kotiovelle, ottaa tuon combon mukaan ja antaa tilalle kaapin ja x määrän käteistä. c) Tarttin räyhäkkää brittinuppia, perimmäisenä mielessä oli JCM800. Laitoin ostoilmon, meni tunti niin tuli samasta kaupungista viestiä, että terve vaan ja tässä olis JCM800 2203 vuodelta kasiseiska, olkaa hyvät. Pari tuntia ni olin jo luukuttamassa sitä ja lopulta tulin kotiin half-stäkin kanssa, vaikka ei pitänyt kaappia ostaa, mutta kun jätkällä oli 1984A, jossa oli sisällä alkuperäset G12-80:t niillä mehukkailla bassokartioilla. Todella, todella hyvä kaappi. Edullisesti lähti tämäkin setti. d) Laitoin toissapäivänä yöllä ilmoitusta perinnehenkisestä rokkinupista mallia Orange/Matamp/Laney jne. stoner/bluesrock juttuihin. Ilmossa luki, että etusijalla olis nyt Orange OR50H. No seuraavana aamuna tuli viestiä, että terve, tässä ois Orange OR50H, sitä ekaa anniversary-mallia. Päästiin hinnasta sopuun ja ollaan kaupanteossa parhaillaan. Näillä puheilla tulee matkahuollon kyydissä ja saan tarkastaa tavaran ennen maksua. Ristus? Tästä lähtien aina ostoilmoa! Nämä kaikki on tapahtuneet tänä vuonna. |
JaaGeRMaisTeR 14.11.2013 19:27:11 | |
---|
Myrkky Nuoli: Ristus? Tästä lähtien aina ostoilmoa! Nämä kaikki on tapahtuneet tänä vuonna. Itehän laitoin ostoilmotuksen kesällä jekyll&hydestä.. Ei mitään. Nyt orangin mikro terroristista. No se odottaa kaupassa. Viimisimmät ostoilmotukset on jättänyt luun käteen. Eikä kyllä myynneissäkään paljoa juhlittu olla. Eikä tuo seiskan ostokaan nappiin mennyt.. Onneks Gabe otti suosiolla meikäläisen ylityökorvaukset. Aivan päinvastanen tarina. Ehkä joskus sitten taas jotain. Nyt on tahkottu efektipuolen kauppoja sopuhinnoin :) |
Dunga 14.11.2013 19:32:27 | |
---|
Laitoin gibson firebirdin torille. Viisi ottajaa parin päivän sisällä eikä ees tingitty. Toimii.. War... war never changes. |
markkuilari 15.11.2013 01:24:45 | |
---|
Myrkky Nuoli: Täytyy muuten tähän sanoa, että ostoilmotukset on oman kokemuksen mukaan aivan käsittämättömän hyvä tapa verrattuna torin pläräykseen. En uskonu sen kantavan mitään hedelmää, mutta tässä minun kokemukseni sitten kun viimein päätin kokeilla. Neljä ostoilmoa oon tehnyt ja ne meni näin:...... Pitäisköhän sun seuraavaks laittaa lotto vetämään, kun näyttäis olevan noin älytön tuuri. Itse en yhtä mikkiä(siinäkin kesti kauan) lukuunottamatta ole ostoilmoituksilla saanut mitään. Mesan Roadsteria yritin ostaa monta kuukautta, eikä tullut kuin ylihintaisia tarjouksia, oli pakko ostaa kaupasta uusi. Nythän niitä on tietysti kasapäin torilla. |
Jucciz 15.11.2013 02:17:45 | |
---|
Putket ainakin menee yllättävän kivasti kaupaksi, oisko etukäteisjoululahjoja vai mitä... Oli miten oli, ilahduttavan moni on herännyt siihen tosiasiaan, että putkivahvistimessa putkilla on oikeasti väliä (pitäiskö tän olla yllätys?). Moni on myös jopa tullut kiittämään jälkikäteen, että vahvistin on "herännyt eloon" tai "ihan kuin ois vedetty viltti pois kaiuttimen edestä". Lämmittäähän se toki omaakin mieltä, kun joku saa soundinsa kuntoon. :) Loputon varasto ei silti mullakaan ole. Nopeat syö hitaat. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
heiheihellurei 15.11.2013 09:28:30 (muokattu 15.11.2013 09:28:45) | |
---|
Jotenkin tuntuu, että ei liiku ollenkaan. Hintapyynnöt on mielestäni kohtuullisia ja ei kauhean arvokasta tavaraa tarjolla, DIY kaappi menossa puoli-ilman kotoa tilaa viemästä. Ja silti ei liiku. Hiljasta on ja veronpalautuksistakaan ei vielä apua. JepJep |
Krice 15.11.2013 09:33:44 | |
---|
Jucciz: Loputon varasto ei silti mullakaan ole. Varmaan isompi kuin monilla jälleenmyyjillä. |
Myrkky Nuoli 15.11.2013 10:07:48 | |
---|
markkuilari: Pitäisköhän sun seuraavaks laittaa lotto vetämään, kun näyttäis olevan noin älytön tuuri. Itse en yhtä mikkiä(siinäkin kesti kauan) lukuunottamatta ole ostoilmoituksilla saanut mitään. Mesan Roadsteria yritin ostaa monta kuukautta, eikä tullut kuin ylihintaisia tarjouksia, oli pakko ostaa kaupasta uusi. Nythän niitä on tietysti kasapäin torilla. Sanopa muuta. Täytynee pistää. Itse asiaan tuota niin aika hyvin on mennyt tavara kaupaksi. Tullut nyt väsättyä pedaaliklooneja parisen kymmentä, kaikkea mitä on halunnut aina testata, mutta ei oo ollut varaa. Ylimääräset on mennyt enimmäkseen melkos hyvin kaupaksi ja pari kiikun kaakun lupako vaiko eikö overdriveä enää jäljellä. Menkööt jos on mennäkseen. Mikkejä tuntuu olevan persuksen vaikea myydä, roikkukoot torilla sitten nekin. Tilanne on pääosin onnellinen. |
Lunnu 15.11.2013 10:41:45 (muokattu 15.11.2013 10:46:18) | |
---|
Huonosti menee - alkaa näyttää siltä että mesa jää sittenkin vielä varastoitavaksi...liekö sitten hinnassa ilmaa - mene ja tiedä... edit: lisättäköön että aiemmin on kyllä kauppa käynyt mainiosti ja useampi vahvain, pedaali ja kepukka on torin kautta tullut ja mennyt Nostalgy is not what it used to be |
Veronpalautuspäivä kun kitaroita tullu torille niin perkeleesti =D Myös mullakin, ostakaa ostakaa! -So many assholes, so few bullets- |
Laulava Kylätohtori 04.12.2013 15:31:23 | |
---|
Nyt on kyllä homma toiminut. Kahdessa päivässä 6 pedaalia. Nyt kun vielä tuo Tokain ES-60 menis, niin pääsisi uusille kitarakaupoille. Ostakaa! Ostakaa! Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 04.12.2013 15:37:59 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Nyt on kyllä homma toiminut. Kahdessa päivässä 6 pedaalia. Nyt kun vielä tuo Tokain ES-60 menis, niin pääsisi uusille kitarakaupoille. Ostakaa! Ostakaa! Ei helvetti sentaan. :D :D :D En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 04.12.2013 15:40:59 | |
---|
kekkuliheikki: Ei helvetti sentaan. :D :D :D Tämä on selvä korkeamman merkki. En tee itse päätöksiä, olen vain kohtalon välikäsi. Kaikki tapahtumat johtavat vääjämättä tarkotettuun lopputulokseen... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
LaMotta 04.12.2013 16:10:38 | |
---|
Pitäisköhän tuo Nashville Tele laittaa kohta polttopuiksi? Puoli vuotta ollut nyt myynnissä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
jhlamm 04.12.2013 19:45:17 | |
---|
En tiedä kaupaksi menosta, mutta kaksi motun äänikorttia painellut nenän edestä jollekulle toiselle... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Vladi 04.12.2013 20:10:18 | |
---|
LaMotta: Pitäisköhän tuo Nashville Tele laittaa kohta polttopuiksi? Puoli vuotta ollut nyt myynnissä. Kyl se vielä menee. Itsellä meni puoli vuotta Bluetone Dusty Roadin myynnissä erittäin vähillä yhteydenotoilla. Sitten yks kaunis päivä mukava ihminen otti yhteyttä ja sovittiin heti kaupat. Voimia ja jaksamista. |
The Oath 04.12.2013 20:29:52 | |
---|
Ostakaa nyt joku tuo Tokai pois multa. Nyt ei ainakaan olisi ostajilla rahasta kiinni. ;) Myynnissä Tokai LS75. Hinta 600e ei sisällä toimitusta. Pistäkää pikaviestiä jos kiinnostaa. |