Suurkiitos! Aina on kiva kuulla kehuja, mutta vielä nastempaa on, kun tarkennetaan miksi kehutaan. Morten Harket on minulle laulajana melko tuntematon, mikä tarkoittaa, että täytyy ottaa ja tutustua. Robert Wyattiin ja Ebbot Lundbergiin olen joskus kuullut myös verrattavan. Low Water Markissa, minkä tässä hieman häpeillen tunnustan, ajatukseni oli laulaa jotenkin samalla ajatuksella kuin mitä Greg Lake King Crimsonin debyytillä. Eihän se siltä kuulosta tietenkään, mutta se en koe sitä pelkästään tappiona; olisi kamalaa olla kuulostamatta itseltään. Ehkä esikuvilta tulisi hakea jotain kulmaa, tai... sitten ihan vain apinoida sinnepäin? Muistan nuorena kuulleeni tarinan herrasta, jota en nimeltä muista, joka istuutui pianon ääreen yrittäen toistuvasti soittaa Myrskyluodon Maijaa ja päätyen säveltämään joka kerta jotain muuta.
Asiasta seuraavaan, kävimme rapia viikko sitten masteroimassa Rocketbahnin seuraajan, She Came From Planet Earth! -nimeä kantavan levyn. Se julkaistaan fyysisenä 8.3. ja maistiaisia satelee jahka hyväksymme näkemyksemme masterista. Yritettiin tehdä suorempaa rokkilevyä, mutta, kun ei osata olla ihmisiksi, eihän siitä tietenkään semmoista tullut. Hyvänä levynä sitä pidän itse, ja tästä ylpeänä edellinen albumi Rocketbahn on kuultavissa alusta loppuun ilman edestä tuosta:
https://soundcloud.com/gaspardoilband/sets/rocketbahn