vantage 13.05.2004 12:37:06 | |
---|
eikä varmaan monelle muullekaan täällä. Ei niin yhtään. Olisi sellaiset metalliviisut! "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Antero 13.05.2004 12:44:47 | |
---|
Nimittäin Ruotsilla on ABBA, mutta meillä on vain Jone Nikula ja Seppo Vesterinen. Ja se on Pirjojen ja Reinojen vika. Ruotsilla on Volvo, mutta meillä vaan Tunturi. Sekin on Pirjojen ja Reinojen vika. |
Diablero 13.05.2004 12:48:41 (muokattu 13.05.2004 12:48:50) | |
---|
Olen lueskellut Hotakaista viime päivät ja tuosta janin vuodatuksesta tuli mieleen hieman Hotakaisen tekstit. Rupeappas pOika kirjailijaksi Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
reino 13.05.2004 12:54:44 | |
---|
Sirpan voisi lisätä Pirjojen ja Reinojen joukkoon. Sirpa on tuulipukunimi. Jos minä oisin kirjottanu tuon niin Pirjo olisi Sirpa. Reinot on cool. W00t? |
Chrissie 13.05.2004 12:55:02 | |
---|
Ei niin yhtään. Olisi sellaiset metalliviisut! Olisi ollut jännä nähdä, miten Nightwish olisi pärjännyt silloin aikoinaan, kun pääsivät karsintoihinkin osallistumaan. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
musa 13.05.2004 13:03:34 | |
---|
Se on varmaan tyylikäs. On mullakin punainen verryttelyasu. Mä ostin äidille ja isälle muutama vuos sitten joululahjaksi "Sauvakävely 5" -videon. |
AP 13.05.2004 13:10:55 | |
---|
Mä ostin äidille ja isälle muutama vuos sitten joululahjaksi "Sauvakävely 5" -videon. Hoho. Anteeks vaan, ei ole tarkoitus ivata lahjaa, mutta repesin tässä ihan järkyttävällä tavalla. |
musa 13.05.2004 13:18:49 (muokattu 13.05.2004 13:45:55) | |
---|
Hoho. Anteeks vaan, ei ole tarkoitus ivata lahjaa, mutta repesin tässä ihan järkyttävällä tavalla. Ei mitään. Kyllä mä sen pieni pilke silmäkulmassa itsekin silloin hankin. Video on mainio. Siinä kävellään mm. Kiinan muureilla. Ja nyt samalla paljastin, että olen itsekin kyseistä videota silmäillyt. Täytyypä tästä suunnata töiden jälkeen lähimpään Sportiaan ja hommata sieltä omat exelit. |
Herra Rapu 13.05.2004 13:27:04 | |
---|
Täytyypä tästä suunnata töiden jälkeen lähimpään Sportiaan ja hommata sieltä omat excelit. Tarkkana Samu, Excel on se hassunhauska taulukkolaskentaohjelma ja Exel on se sauvamerkki. :) T: ex-ampumahiihtäjä & sauvakävelijä |
jarkkkk 13.05.2004 13:28:18 | |
---|
tämä on hyvä. + Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jormaz 13.05.2004 13:40:42 | |
---|
Loistokirjoitus, kolumniainesta! So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
vaurio 13.05.2004 13:40:44 | |
---|
rupea jani kolum nistiksi. perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |
musa 13.05.2004 13:43:05 | |
---|
Tarkkana Samu, Excel on se hassunhauska taulukkolaskentaohjelma ja Exel on se sauvamerkki. :) T: ex-ampumahiihtäjä & sauvakävelijä Ei perskeles, tein elämäni virheen :-) |
lxi 13.05.2004 13:44:30 | |
---|
Oletko harkinnut kirjailijan uraa? "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
kalkkuna 13.05.2004 13:51:36 (muokattu 13.05.2004 13:55:50) | |
---|
Asiaa, Suomi ei muutenkaan ole järin musiikillinen maa. Humppaa kyllä löytyy. |
Oletko harkinnut kirjailijan uraa? Kiitos kysymästä, kyllä olen. Olen joskus lehtihommia tehnytkin ja julkaissut omaa pienlehteä, joskin kyse on ollut todella pienen mittakaavan toiminnasta. Nykyisellään olen siirtynyt kirjoittamaan pääosin kauhua, mutta muutakin on kiva kirjoittaa (ainakin tänne m.nettiin). Tälläkin hetkellä on yksi kauhunovelli työn alla ja monta valmiina kärkkymässä sopivaa tilaisuutta tyrkyttää niitä johonkin. Nimeäni kantavan teoksen julkaisu on ollut suurin haaveeni jo vuosikausien ajan. Mutta ei kai siitäkään mitään tule maassa, jossa kansallisvaate on tuulipuku, tärkein pyhiinvaelluskohde Keskisten kyläkauppa ja vuoden merkittävin kulttuuritapahtuma Seinäjoen tangomarkkinat. Ja jos joskus onnistuisikin tuo julkaiseminen, niin kohta olisi jo joku Reino (kavereiden kesken Repa vaan), Pirjo tai Sirpa motkottamassa: "Kauheita juttuja. Leikkaa poika tukkas ja kirjota Tuntematon Sotilas. Se on oikeaa kirjallisuutta". Huom. Tarkoitus ei ole väheksyä Väinö Linnaa tai hänen teoksiaan. Ne ovat tämän sauvakävelijöiden luvatun maan tyylikkäimpiä saavutuksia kirjallisuuden alalla. Ettei vain kirjailija Linnan sukujuuret olisi sijainneet jossain ulkomailla...? Don`t mess with the countryboys |
Nelikielipiru 13.05.2004 14:12:50 (muokattu 13.05.2004 14:13:58) | |
---|
Ah ihanaa tuulipuku&humppa paatosta, tästä minun spyyke tykkää. Tästä syystä taidan sittenkin rakastaa Jania. Paljon asiaa muttamutta ketä syyttäisimme jos meillä ei olis tuulipuku-sauvakäveliäterroristeja(ihana sana, tätä viljelkäämme kuin omaa siementämme!)? Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Bee-äf 13.05.2004 14:33:19 | |
---|
Viddu mä rakastan tuulipukukansaa. Ne maksaa veroina fattaan mun vuokran ja ruuan. Sit mä pystyn omistautuun mun kitaralle kokopäiväsesti. |
ten 13.05.2004 14:39:28 | |
---|
Tämä oli ihan loistokkaan hupaisa teksti. Joitakin ihan järkeviä poinntejakin oli sinne piilotettu. Plussa tipahti! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
lapio 13.05.2004 14:48:02 | |
---|
Noh, nähdään parin kymmenen vuoden päästä millainen on maailman meno, kun itsekkin olen nelikymppinen. Ja nykyinen tuulipukukansa eläkeläisiä. Luukutanko ukkona kersoilleni Mokomaa: "Tässä on kersat oikeaa musiikkia, elkää tuollaista (tähän tulevaisuuden trendi musiikki) humpuukia kuunelko". Kuinka moni parikymppinen nuori aikuinen kuuntelee iskelmä musiikkia. Mikä onkaan tulevaisuuden tuulipuku kansan musiikkia? Tietysti meidän tulevat teini-ikäiset lapsemme kuuntelevat taas iskelmämusiikkia ja naureskelevat sille mekkalalle mitä me vanhukset kuuntelemme. |