Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä piuhaa räkkiasennuksiin?
1
darkus
02.12.2013 14:14:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heyp!
 
Alkaa olemaan sen verran gearia ja laatikkoa räkeissä että tartteepi vedellä ne patchbay taulujen kautta. Samalla kamat jakaantuu kahteen eri räkkiin.
Tällä hetkellä laitteet on asennettu suoraan toisiinsa ghetto tyyliin paskoilla thomannin värikkäillä trs-trs piuhoilla.
Tein juuri n.50kpl 60cm patch kaapeleita cordialin johdosta ja neutrikin plugeista joilla hoituu kytkennät etupuolella.
 
Mites asennukset laitteiden ja taulujen välillä?
Moninapakaapelia vai mikkipiuhaa?
 
Itse meinaan piuhat kolvailla joka tapauksessa.
 
Attack Attack, Were back again baby!
kivi
02.12.2013 15:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

darkus: Heyp!
 
Alkaa olemaan sen verran gearia ja laatikkoa räkeissä että tartteepi vedellä ne patchbay taulujen kautta. Samalla kamat jakaantuu kahteen eri räkkiin.
Tällä hetkellä laitteet on asennettu suoraan toisiinsa ghetto tyyliin paskoilla thomannin värikkäillä trs-trs piuhoilla.
Tein juuri n.50kpl 60cm patch kaapeleita cordialin johdosta ja neutrikin plugeista joilla hoituu kytkennät etupuolella.
 
Mites asennukset laitteiden ja taulujen välillä?
Moninapakaapelia vai mikkipiuhaa?
 
Itse meinaan piuhat kolvailla joka tapauksessa.

 
Itse hyödynsin kaikki kaukokaapelien (Mogamia) jämäpätkät tuossa, ja sitten Cordial/Neutrikia sellaiset hypyt joissa moninapaisuudesta ei ollut hyötyä. Niillä värikkäillä valetuilla halpispiuhoilla kun oli sellainen hämmästyttävä ominaisuus, että parin vuoden välein ne vain lakkasivat toimimasta.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Pauli Lappalainen
02.12.2013 17:54:42 (muokattu 02.12.2013 17:54:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

darkus: Heyp!
 
Alkaa olemaan sen verran gearia ja laatikkoa räkeissä että tartteepi vedellä ne patchbay taulujen kautta. Samalla kamat jakaantuu kahteen eri räkkiin.
Tällä hetkellä laitteet on asennettu suoraan toisiinsa ghetto tyyliin paskoilla thomannin värikkäillä trs-trs piuhoilla.
Tein juuri n.50kpl 60cm patch kaapeleita cordialin johdosta ja neutrikin plugeista joilla hoituu kytkennät etupuolella.
 
Mites asennukset laitteiden ja taulujen välillä?
Moninapakaapelia vai mikkipiuhaa?
 
Itse meinaan piuhat kolvailla joka tapauksessa.

 
Mulla olisi ylimääräisenä sekalaisia kaukokaapelin pätkiä 8 kanavaisesta 24:een n. 5m pitkiä ja olisi edullisesti Switchcraftin ristikytkentäpaneeleitakin.
 
multipaavo
11.12.2013 09:50:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

darkus:
Moninapakaapelia vai mikkipiuhaa?

 
Moninapakaapelia.
Lämmin suositteluni menee Eurocablen LKSSA kaapeleille. Foliosuojattua, helppoa nyvertää ja kohtuullinen hinta, maahantuojana Hedcom.
 
-Paavo
 
Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | www.5by5.fi | 5 by 5 Studio in Facebook
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «