korvaoo 30.11.2013 15:02:29 | |
---|
kaikki paitsi on turhaa. |
Morri 30.11.2013 15:18:27 | |
---|
Kuusi, seitsämäs tulossa jouluksi Kaitsun pajalta. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
kuunsuru 30.11.2013 16:23:39 | |
---|
Periaatteessa tällä hetkellä neljä, koska ne rahtasin mukanani tänne Pohjanmaalle. Mutsin luona on sitten noitten lisäksi vielä pari akustista ja yksi sähkö, mutta joom. Pitäydyn siinä nelosessa, koska niillä nyt tulee pääasiassa soiteltua. Listaus löytyy profiilista. Until the world stops turning... |
johanssen 30.11.2013 18:31:48 | |
---|
5 on mulla tällä hetkellä. Kuvassa niistä 3 ja pari ritsaa on työpaikalla. Kuvaan tunki myös pari linssiludetta. https://dl.dropboxusercontent.com/u/27471036/kepit%2011-2013.jpg Mutta saishan noita vielä muutama lisää olla. Ai miks vai? Onhan se vaan aina kiva fiilistellä erilaisilla kepeillä, soundeilla, tatseilla, mitä nyt päähän juolahtaakaan. Kun vaan aika riittäis -ja mammona, kele. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
LaMotta 30.11.2013 18:32:19 | |
---|
Ketä kiinnostaa? Oikeasti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Mr. Speed 30.11.2013 18:39:28 | |
---|
LaMotta: Ketä kiinnostaa? Oikeasti. Sinua kun ketjua klikkasit? http://www.sieni.us/?id=38 |
hallu 30.11.2013 21:59:40 | |
---|
LaMotta: Ketä kiinnostaa? Oikeasti. Minua. Tunnen niin paljon syyllisyyttä liioista kitaroistani, että on lohdullista lukea etten ole ainoa. Meitä on monta usean kitaran loukussa olijoita;-). Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Old Joe 30.11.2013 22:08:44 | |
---|
hallu: Minua. Tunnen niin paljon syyllisyyttä liioista kitaroistani, että on lohdullista lukea etten ole ainoa. Meitä on monta usean kitaran loukussa olijoita;-). Komppaan, palauttaa ainakin pienen osan menetetystä itsetunnosta. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
VIPMetal 30.11.2013 22:22:44 | |
---|
No neljä on vaan kun vaimo. Vaatii että kaikki ansaitsee paikkansa tuossa musahuoneen seinällä... N. 100 kpl Guitarworld lehtiä myynnissä torilla edullisesti! Kts ilm. |
steelduck 30.11.2013 22:41:57 | |
---|
Perheessä kuusi kitaraa.. Minulla Tele ja SG. Pojalla Ibanez Art ja ES-335:nen kun hoiti koulunsa hienosti ja tytöllä on japani Strato. + yksi nailonkielinen |
Hynkel 01.12.2013 07:21:25 | |
---|
steelduck: Perheessä kuusi kitaraa.. Minulla Tele ja SG. Pojalla Ibanez Art ja ES-335:nen kun hoiti koulunsa hienosti ja tytöllä on japani Strato. + yksi nailonkielinen Onneksi olkoon, olet hieno isä ja juurikin oikea meininki! Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. |
steelduck 01.12.2013 07:40:37 | |
---|
Hynkel: Onneksi olkoon, olet hieno isä ja juurikin oikea meininki! Heh Kiitos... Minusta homma toimii niin, että jos lapset hoitavat omat hommansa kunnolla (koulu yms) ja ovat osoittaneet, että harrastus kiinnostaa oikeasti (eli tulee treenattua), niin sitten pitää olla sellaiset varusteet, että ei ainakaan ole niistä kiinni harrastuksen hyytyminen... ja itseasiassa soittaminen on lisääntynyt todella paljon tuon ES:n saavuttua. En kyllä ihmettele... mainio kitara. |
kekkuliheikki 01.12.2013 11:52:36 | |
---|
steelduck: Heh Kiitos... Minusta homma toimii niin, että jos lapset hoitavat omat hommansa kunnolla (koulu yms) ja ovat osoittaneet, että harrastus kiinnostaa oikeasti (eli tulee treenattua), niin sitten pitää olla sellaiset varusteet, että ei ainakaan ole niistä kiinni harrastuksen hyytyminen... ja itseasiassa soittaminen on lisääntynyt todella paljon tuon ES:n saavuttua. En kyllä ihmettele... mainio kitara. Hieno homma. Isaa mullakin on kiittaminen. Aloitin sen venalaisella akustisella, sen jalkeen halpa yamaha ja mita enemman treenasin niin vuosien mittaan kitarat parani. Viimeisin isan ostama kitara oli Kramer Stagemaster Custom 1 ja maksoi aikanaan pajalla 8500 markkaa joka oli suuri raha siihen aikaan, myos minun vanhemmille. Omista lapsista en viela tieda. 6-vuotias poika ei ole viela osoittanut mielenkiintoa. 3-vuotias tytto sen sijaan soittaa paljon muovipianoa ja potkii sen nurin Jerry Lee Lewis/John Lord tyyliin. Onneksi ei ole viela polttanut. Rokenrollia. Mutta jos musiikkiharrastuksen aloittavat niin tietysti sita tuen. Mutta sehan vaikuttaa omaan kamarunkkausbudjettiin! En allekirjoita. |
kekkuliheikki: Mutta sehan vaikuttaa omaan kamarunkkausbudjettiin! Totta... siellä se minun Les Paul roikkuu kaupan seinällä... :) |
jannehak 01.12.2013 22:27:37 | |
---|
1,5 kitaraa; - Epiphone LesPaul - Squier Strat Mini Squierissa on tosi tuhdit soundit ja on hauska soittaa! |
Gabe 01.12.2013 23:47:29 | |
---|
kekkuliheikki: 3-vuotias tytto sen sijaan soittaa paljon muovipianoa ja potkii sen nurin Jerry Lee Lewis/John Lord tyyliin. Onneksi ei ole viela polttanut. Rokenrollia. Mutta jos musiikkiharrastuksen aloittavat niin tietysti sita tuen. Mutta sehan vaikuttaa omaan kamarunkkausbudjettiin! Hah.. kuulostaapa tutulta. :) Nyt tämä aika kun lapset ovat vielä pieniä pitääkin käyttää hyödyksi ja hamstrata rompetta armottomalla tahdilla vielä kun ehtii. |
jniska 02.12.2013 09:31:42 | |
---|
Gabe: Hah.. kuulostaapa tutulta. :) Nyt tämä aika kun lapset ovat vielä pieniä pitääkin käyttää hyödyksi ja hamstrata rompetta armottomalla tahdilla vielä kun ehtii. Lapsille sitä vasta onkin mukava ostaa soittokamoja. Eihän se ole itseltä pois. Poika soittelee rumpuja musiikkoopistossa, toista vuotta nyt. Ainakin opettajan mukaan on lahjakas ko lajiin. Mukava on mennä pojan kanssa musiikkiliikkeeseen testamaan vaikka uusia haitsuja tms. Poika vaan ei ole tjunnut vielä kamarunkkauksen filosofiaa, koska aika usein sanoo, että: " Iskä, mun täytyy vielä treenata kauan, ennekuin tarviin tollasta" Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Laulava Kylätohtori 02.12.2013 09:41:00 | |
---|
jniska: Lapsille sitä vasta onkin mukava ostaa soittokamoja. Eihän se ole itseltä pois. Poika soittelee rumpuja musiikkoopistossa, toista vuotta nyt. Ainakin opettajan mukaan on lahjakas ko lajiin. Mukava on mennä pojan kanssa musiikkiliikkeeseen testamaan vaikka uusia haitsuja tms. Poika vaan ei ole tjunnut vielä kamarunkkauksen filosofiaa, koska aika usein sanoo, että: " Iskä, mun täytyy vielä treenata kauan, ennekuin tarviin tollasta" Ehkä parasta on ostella lapsille musakamoja jo hyvissä ajoin. Nytkin näyttää siltä, että 5-vuotias poikani tarvitsee ehdottomasti kunnon essin. Tosin, eihän hän vielä voi sillä soittaa, mutta jottei hyvä kitara pölyttyisi turhaan kaapissa vuosia, niin kai minun täytyy sillä sen aikaa soitella... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 02.12.2013 10:13:38 | |
---|
jniska: Lapsille sitä vasta onkin mukava ostaa soittokamoja. Eihän se ole itseltä pois. Poika soittelee rumpuja musiikkoopistossa, toista vuotta nyt. Ainakin opettajan mukaan on lahjakas ko lajiin. Mukava on mennä pojan kanssa musiikkiliikkeeseen testamaan vaikka uusia haitsuja tms. Poika vaan ei ole tjunnut vielä kamarunkkauksen filosofiaa, koska aika usein sanoo, että: " Iskä, mun täytyy vielä treenata kauan, ennekuin tarviin tollasta" Olisihan tuo mukava jos omakin poika innostuisi musiikista. :) Tuo tohtorin tekosyy oli itseasiassa vielä parempi, saa muksu sitten kunnolla auki soitetun kitaran kun innostuu. |
Laulava Kylätohtori 02.12.2013 10:33:29 | |
---|
Gabe: ...saa muksu sitten kunnolla auki soitetun kitaran... No tämä. Millainen isä antaa lapselleen auki soittamattoman kitaran? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |