Topiello 27.11.2013 13:47:08 | |
---|
Meinaan että jos itsellä on mac, ja siinä esim Cubase. Teen sitten pari raitaa ja lähetän sen kaverille, jolla tuo Cubasen PC-versio. Ohjelma toimii ja aukaisee mun tekemät raidat? |
anapena 27.11.2013 15:48:09 | |
---|
Topiello: Meinaan että jos itsellä on mac, ja siinä esim Cubase. Teen sitten pari raitaa ja lähetän sen kaverille, jolla tuo Cubasen PC-versio. Ohjelma toimii ja aukaisee mun tekemät raidat? Periaatteessa joo, jos ollaan Strömsöössä, ja miksipä ei oltaisi! Mä en tiedä, että pitääkö Cubasesta olla just ihan sama versio vai ei? Niitä kun on aika paljon... Istu ja pala! |
Janus 28.11.2013 00:47:24 | |
---|
anapena: Periaatteessa joo, jos ollaan Strömsöössä Stromsoossa. Mulle on tullut aikanaan (kun käytin Macilla Cubasea) PC:llä tehtyjä sessioita, joissa oli nimetty raitoja ääkkösin. Ja päin helvettiähän se sitten meni, sessiot eivät auenneet/raitoja ei löytynyt jne... kun PC:llä tallennettiin sama projekti niin, että raitojen nimissa ei ollut ä- tai ö-kirjaimia, ongelmia ei ollut. |
Itsekin kohtasin ääkkösongelman ekan pc-ProToolsin kanssa, kun failit tuli silloisesta Avidista, olikohan sekin muuten pc...siis joskus -99 muistaakseni:) Eiköhän tämä ääkkösosasto ole nykyisin kunnossa? Ja siis, ihan nykyäänkin on syytä varata käyttöön lehmän hermot, kun siirretään sessioita työasemien välillä. Ongelmia tulee helposti, mutta ne ovat lähes aina selvitettävissä, kunhan vain keskustellaan, kokeillaan ja mietitään hetki. Istu ja pala! |
AnteroJokinen 28.11.2013 17:27:01 | |
---|
Itsellä on kyllä maksimihinta musasoftalle se 200e, elikkäs mcbook pro ja Logic pro x tulossa joulukuun aikana. www.anterown.blogspot.com
www.anterolegato.blogspot.com |