Grugi 23.11.2013 20:42:39 | |
---|
Juu mulla on kanssa mäkkiin parit muut interfacet ja iPadiinkin löytyy Tascamin iXZ mutta se tulee kuulokeliitäntään ja kaikki tolla tyylillä olevat "vuotaa" ääntä jos tahtoo tehdä moniraitaa. Pitää hakea tollanen ensi viikolla niin pääsee testailemaan. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
jhlamm 25.11.2013 19:08:50 | |
---|
Rupes kunnosteluinto menemään överiksi, kun tuli tänään noudettua Wolfin lespa taloon. Laitettavaa tuossa on ja sehän se tarkoitus siinä onkin. Ainoa vika, että tuo on vasuriskeba. Tarpeettomaksi jää kunnostuksen jälkeen :D "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Puisia plektroja tilailin tänään :) jännittää vähän minkälaisia ovat soittaa :) |
ibnz 26.11.2013 19:10:30 | |
---|
jhlamm: Rupes kunnosteluinto menemään överiksi, kun tuli tänään noudettua Wolfin lespa taloon. Laitettavaa tuossa on ja sehän se tarkoitus siinä onkin. Ainoa vika, että tuo on vasuriskeba. Tarpeettomaksi jää kunnostuksen jälkeen :D Tuo on perheidylliä nakertava tapa kyllä :D Itse olen tilaillut osina 80-luvun lopun Ibanezeja vähän sieltä täältä, jos kohdalle sattuu. Yhden RG560:n sain kasaan ihan oikean vuoden osista jopa - oli kyllä erinomainen peli. Samoin tuo oma RG570 on nähnyt vähän kosmetiikkapäivitystä, kiva puuhastella :) |
jhlamm 26.11.2013 19:30:15 | |
---|
ibnz: Tuo on perheidylliä nakertava tapa kyllä :D Itse olen tilaillut osina 80-luvun lopun Ibanezeja vähän sieltä täältä, jos kohdalle sattuu. Yhden RG560:n sain kasaan ihan oikean vuoden osista jopa - oli kyllä erinomainen peli. Samoin tuo oma RG570 on nähnyt vähän kosmetiikkapäivitystä, kiva puuhastella :) Nainen tuossa kysyi miksi mulla on ees vasurikitara.. Kun sitten häkellykseltäni pystyin vastaamaan (tunnisti vasuriksi telineestä), totesin että sullehan se on (hän kun vasenvammainen on). Naurahti ja kysyi olenko tosissani, nauroin takaisin... Ehkä siitä tuleekin talouteen pitopeli :D "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Muovinen 26.11.2013 19:52:38 | |
---|
Hagströmin wanha kitarakaappi 2x12" Private Jackeilla. Tuohon kaappiin menis vielä kaks 6" tai 8" ämyriä! Harmi että alkuperäiset on jo kadonneet ajan tomuun. Mutta onhan tossa mojoa. |
WanhaWihtahousu 27.11.2013 11:11:48 | |
---|
Muovinen: Hagströmin wanha kitarakaappi 2x12" Private Jackeilla. Tuohon kaappiin menis vielä kaks 6" tai 8" ämyriä! Harmi että alkuperäiset on jo kadonneet ajan tomuun. Mutta onhan tossa mojoa. Muovinen! Järkyttää katsoa tuota gäsin kurittamaa miestä! Hillitse itsesi :D Sori OT. http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER |
PIM 27.11.2013 11:54:42 | |
---|
Vähän heräteostoksena tuli tilattua ToneFesteiltä ToneRite päristin. 24 tunnin paristelyn jälkeen ei se ainakaan pahaa ole tehnyt -57 Es-225T:lle, mutta katotaan tarkemmin kun suositeltu 144 tunnin alkukäsittely on takana. Sen jälkeen TR:n käsittelyyn pääsee pari halpaa akustista. En tyytynyt tavanomaiseen. |
dr_solo666 27.11.2013 12:10:02 (muokattu 27.11.2013 12:10:45) | |
---|
Torin ostoilmoitukseen vastattiin viimein. AMT F1 pitäisi saapua lähipäivinä. Turun Kitarapajasta tuli haettua äsken Polytune 2. Oli muuten samanhintainen kuin saksalaisia. En edes kehdannut tingata. "When you are a guitar player, you must tweak" -Paul Gilbert |
Muovinen 27.11.2013 13:37:08 | |
---|
WanhaWihtahousu: Muovinen! Järkyttää katsoa tuota gäsin kurittamaa miestä! Hillitse itsesi :D Sori OT. Kyllä minä hillitsenkin kunhan saan yhden kitaran vielä vaihdettua 5 kustomipedaaliksi :D Sitten on lautaan tunkua jo ihan kohtuullisesti! Alkaa löytyyn kitarasoundia joka lähtöön. |
KooAa 27.11.2013 15:22:14 | |
---|
10 plektraa tilasin strings.fi:stä, 72 pakkauksia olis saanu maailmalta melko edullisesti mutta puolethan niistä olis hävinny. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll. |
Milkop 28.11.2013 13:27:24 | |
---|
Lihis96: Puisia plektroja tilailin tänään :) jännittää vähän minkälaisia ovat soittaa :) Joko olet ehtinyt kokeilla? Kiinnostaisi tietää millaisia ovat. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
a.lahdentausta 28.11.2013 21:24:34 | |
---|
Tänään postiin paukahti Ameriikasta tilaamani Black Arts Toneworksin Destroyer. Preamp chrusher/fuzz + one knob fuzz samassa. Olen rakastunut!! |
hallu 29.11.2013 14:00:07 | |
---|
Jaha, nytpä pääsen minäkin kirjoittamaan tähän ketjuun:-). Ostaa paukautin äskettäin Boss SU6 tuplapedaalin tuota RC-30 luupperia apuohjaamaan. Toivon sen helpottavan luupperin käyttöä niin ettei tarvitse kykkiä lattian rajassa jokaisessa välissä. (ainakin raitojen valinta ja muistin selailu pitäisi tuolla onnistua ja ehkä jotain muutakin pientä). Suunnitelmissa on kirjoittaa artikkeli tuosta luuppimasiinasta, niin voin siinä kertoa oliko tästä lisäpedaalista mitään iloa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Grugi 29.11.2013 17:24:01 | |
---|
iRig Pro tuli hankittua ja ihan pätevän oloinen kapistus. Ainoa että IK rekisteröinti ei nyt pelitä tai sitten DNA sähköpostissa on rikki. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Weetoz 29.11.2013 18:17:03 | |
---|
Ostin kirpputorilta 9 eurolla n. 60x40x15cm matkalaukun pedaalilaudan roudaamista varten. Tästä se lähtee, nyt puuttuu enää se lauta ja pedaalit. :) |
+makke+ 30.11.2013 19:30:05 | |
---|
Weetoz: Ostin kirpputorilta 9 eurolla n. 60x40x15cm matkalaukun pedaalilaudan roudaamista varten. Tästä se lähtee, nyt puuttuu enää se lauta ja pedaalit. :) No hitto! Itsekkin meinaan ostaa tuollaisen matkalaukun kun ei tuota kokoluokkaa oikein alumiinisena löydy. |
antnis 02.12.2013 18:41:18 | |
---|
|
seventy4 03.12.2013 19:44:57 | |
---|
Monster 1x12 kaappi. Onnittelen itseäni. |
Mr. Speed 03.12.2013 20:07:42 | |
---|
Tässä nyt on syksyn mittaan tullut kaikennäköistä ja kanssa lähtenyt kaikennäköistä. Käyttöön jäi Amfisound Roster Bengal Diezel Herbert mk I Diezel Front Loaded 4 x 12" EBMM BFK Luke Koa Navigator N-LP 480 LTD Joulu on tullut koko syksyn ajan :) http://www.sieni.us/?id=38 |