hallu 14.11.2013 23:41:07 | |
---|
Perkele, että on tuossa sakabassa 305 jätkillä upeita vetoja. Ei malttaisi odottaa, että pääsee äänestämää, vaikka toisaalta äänestämisestä tulee hemmetin vaikeaa kun jaka jannulla on kympin suoritus:-). Emmin pitkään osallistuako ollenkaan jauhot kurkussa kun tuntui oma veto jäävän pahasti telineisiin, mutta kannatuksen vuoksi piti jotain yrittää. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
krk 15.11.2013 09:38:54 | |
---|
Hyvä hallu! Ja lisää vetoja mahtuu vielä hyvin mukaan... :) - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 15.11.2013 21:08:00 | |
---|
blues guitar: Kemper testiä edelleen. Tälläkertaa oman JTM 45:n profiili. http://maihinnousu.net/s/21012 Aika mukavaa mähinää... paljonko pyydät profiilista? :) - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 15.11.2013 21:10:06 (muokattu 15.11.2013 21:11:04) | |
---|
Zeeboo... http://muusikoiden.net/dyn/users/117485.jpg Mitämitä... onko siellä hankittu uutta roots-kalustoa? Kattelin itsekin taannoin Flaxwoodia sillä silmällä, toi R305:n makee paksu soundi on varmaan sillä vedetty? - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Zeeboo 15.11.2013 21:38:15 | |
---|
krk: Mitämitä... onko siellä hankittu uutta roots-kalustoa? Kattelin itsekin taannoin Flaxwoodia sillä silmällä, toi R305:n makee paksu soundi on varmaan sillä vedetty? Joo, tässä on sellainen hi-tech meets lo-tech meininki: guttaperkkakitara ja pikkuinen A-luokan tuhnu ilman lisämausteita. Paitsi vähän gaigua... Valmiiksi kasattu Flaxwood kitti löytyi torilta ja muut romppeet miljoonalootasta. Kyllä tämä tuntuis taipuvan moneen. White men can't Monk |
krk 15.11.2013 21:39:31 | |
---|
Zeeboo: Joo, tässä on sellainen hi-tech meets lo-tech meininki: guttaperkkakitara ja pikkuinen A-luokan tuhnu ilman lisämausteita. Paitsi vähän gaigua... Valmiiksi kasattu Flaxwood kitti löytyi torilta ja muut romppeet miljoonalootasta. Kyllä tämä tuntuis taipuvan moneen. Onnittelut uudesta hankinnasta! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
hasako 16.11.2013 08:12:21 (muokattu 16.11.2013 10:03:47) | |
---|
Etköhön sä Jarkre ny vähän liiotellu. Vai että soundtrackiksi,joo varmaan tuo tausta,mutta tuon mun soolon kans ehkä johonki kotivideoon. |
tjj2000 17.11.2013 09:49:14 | |
---|
Kysyn nyt vaan, että miten pari sekuntia ennen loppua ollut pieni aivan kuin varpusen tirskahdus nyt kuuluu roots kisan taustaan; lähes häiritsi kuuntelunautintoa melkein samalla tavalla kuin LP.llä ollut ratina, kun toistui aina samassa kohdassa "ärsyttävästi" Lähes vaadin kilpailun mitätöimistä ja taustan laatijalle varikon läpiajoranngaistusta aiheuttamaastaan mielipahasta. Kyllä nyt pahoitin mieleni ihan kunnolla! Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
krk 17.11.2013 17:42:15 | |
---|
tjj2000: ...varpusen tirskahdus... Eikö "Varpunen jouluaamuna" muka ole mitä syvintä rootsia... :) - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
krk 17.11.2013 21:08:03 | |
---|
Fleetw... eiku Roots-skaba 305, tulokset krk_15 Zeeboo, hasako ja MadMatt _14 BigPapa ja blues guitar_5 Vesa423 ja gary field_2 hallu_1 tjj2000_0 Kiitokset kaikille osallisille - Zeeboo, hasako ja MadMatt sopivat seuraavan skaban järjestelyistä. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
hasako 17.11.2013 21:20:57 | |
---|
Oliskos Zeeboolla tai Madmatilla taustaa valmiina ,mulla ei ainakaa heti ole,tämä tuli ihan puskista. |
Zeeboo 17.11.2013 21:22:34 | |
---|
hasako: Oliskos Zeeboolla tai Madmatilla taustaa valmiina ,mulla ei ainakaa heti ole,tämä tuli ihan puskista. On mulla joitain, tartteis vaan katsastaa ettei niitä ole ihan lähiaikoina käytetty. Voin pistää kisan tulille jos muille passaa. White men can't Monk |
hasako 17.11.2013 21:27:32 | |
---|
Zeeboo: On mulla joitain, tartteis vaan katsastaa ettei niitä ole ihan lähiaikoina käytetty. Voin pistää kisan tulille jos muille passaa. Mulle passaa |
Zeeboo 17.11.2013 22:24:06 | |
---|
Uusi skaba olis tulilla, jos vaan tausta passaa. White men can't Monk |
krk 24.11.2013 15:52:36 | |
---|
hallu: - krk: ... Tuleeko muuten sun huone koneelta vai kemperistä vai pedaalista? Kiitoksia kovasti. Kemperiä ajan äänitykseen kuivana*, ja yritän maustaa sitä sitten "miksauksessa" erinäköisillä plugareilla error-horror -menetelmällä. Se on niin taustan miksauksesta kiinni, millainen kitarasignaalin tilavaikutelma milloinkin tuntuu istuvan. Yksi hienoimpia sähkökitaran huonesoundeja (soitosta puhumattakaan) on mielestäni tässä vuonna 1965 äänitetyssä pätkässä: http://www.youtube.com/watch?v=t65BE9zeZtU Tuon klipin lisätietotekstin mukaan äänittäjä yritti saada aikaiseksi 40-luvun piano/kitara -soundia käyttämällä vain yhtä mikkiä, jolloin mukaan tulee väkisinkin huonetta. Hienoa jälkeä. *) Kuiva signaali äänitykseen siis, soittaessa minulla on kuuntelussa aina joku tila mukana. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
hallu kirjoitti:"Soundit on hyvät ja tuo "huone" johon olet kitarasi sijoittanut on veikeä (tuleeko se sekvenssiohjelmasta?)." Kiitti kysymyksestä.Huonetta tulee soitto vaiheessa jo line6 podista ja sitte lisää Cubasessa Toontrackin EZmix plugarilla ,sellanen valmis preset kuin" guitar with reverb" |
poppamies 24.11.2013 20:02:12 | |
---|
Oon pannu merkille sellaisen huvittavan seikan skabaäänestyksissä. Kovin monet laittaa joko pinna mieheen tai pari pinnaa mieheen. Miksi ette uskalla laittaa vetoja OMASTA mielestänne paremmuusjärjestykseen? G strings are for strippers |
Tuomo_ 24.11.2013 20:20:20 (muokattu 24.11.2013 21:26:22) | |
---|
En tiedä muista, mutta itse tässä skabassa annoin pisteet nimenomaan sen fiiliksen mukaan, mikä itselle tuli vedoista. Laitoin myös perustelut. Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955. |
Zeeboo 24.11.2013 21:23:33 | |
---|
Skaba 306 tulokset 1. krk 15p 2. hasako 10p 3. BigPapa 9p 4. Bluestumppi 6p 5. tjj2000, Vesa423 ja gary field 1p 6 hallu, kunniamaininta Onnea krk:lle ja kiitokset kaikille kinkereistä. Muaseutu vaikenee toistaiseksi. White men can't Monk |
krk 24.11.2013 21:24:18 | |
---|
Onnittelut Zeeboolle! Laitan uutta taustaa... - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |