Aihe: KIIRE! Uusi vahvistin mahdollisimman pian!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
professori
22.11.2013 14:35:07 (muokattu 22.11.2013 14:41:15)
Kävin tuossa äsken tunnin räiskimässä uutta comboa, ja kyllä toimii. Huh huh! Oli myös hauska huomata jälleen, että kyllä nää pelit pitää vaan ite kokea, että tietää, mistä on kyse. Oon lukenu kyseisestä mallista niin paljon sitä, miten kyseessä on huonoin mahdollinen Orange raskaaseen ja miten ei syö speduja jne jne. No, jos on pokkaa vetää 2. kanavan gainit täysille ja itseään miellyttävät säädöt, niin kyllä tuolla aika sludget menot jo irtoaa. En epäilisi ollenkaan soittaa esim. Melvinsiä AD30TC:n omalla säröllä. Jotkut ihan doomit jutut tai superraskaat vallit ei ehkä luonnistu omalla säröllä, mutta esim. Big Muffilla pääsee jo aika stonereihiin maisemiin. Uskoisin, että tästä combosta on meikälle työjuhta vähäksi aikaa. Kovasti odotan ylihuomista, että päsee yhtyeen kanssa testailemaan.

Yks ongelma mulla kuitenkin on, jos joku osaa jeesiä: wah. Mulla on siis Voxin wahi, joka toimii kyllä vahvistimen kanssa suoraan, mutta esim. Procon Ratin kanssa wah ei enää tee yhteistyötä. Vaihdoin Voxin paikkaa pedaalijärjestyksessäni, mutta eipä jeesannu. Mitään vinkkejä, mitä kantsis kokeilla? Vai joutuuko vaihtamaan wahia?

e. Tästä näkyy, miltä meikän pedaalijärjestys näyttää tällä hetkellä. Wahi normaalisti ekana kitaran jälkeen, mutta jätin tuohon järjestykseen kokeiltuani toimisiko paremmin säröjen jälkeen. Yhtä huonolta soundas. http://muusikoiden.net/dyn/users/117889.jpg
"More beers more cheers that's it that's all" -Deaner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)