soihtu55 14.08.2013 22:06:11 | |
---|
Runonen; Ei tää näin voi jatkuu(11.8.2013) Ihminen nuolee toisen puolesta vaikka jalat, jos tahtoo saada palat kohdalleen, mies tahtoo kuninkaaksi tai olla talon herra ainakin kerran kuussa - käydä kuten John Young nainen tahtoo Mariaksi ja Marttakin kelpaa vaan nettikaupasta tilaa ryppyrasvaa kerrokset silavaa kuitenkin lanteille kasvaa mies kun viettää hopeahäitään, ostaa Moto Guzzin ja vaihtaa kulahtaneen mutsin nypyttömään, rypyttömään ja rypytön tyytyy kyvyttömään. Ei tää näin voi jatkuu.... löpön katkuu on jo liikaa maailmassa missä kaalimaassa me oikein hengaillaan kukkakaali sekin tulee Espanjasta rastat tulee Jamaikalta. Mutta mistä tulee valta, se tulee ihmisen jalan alta kun se polkee muurahaisen. -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |
dts9624 11.09.2013 14:39:59 | |
---|
meitsi ny räppää vaikka kukaan ei välitää, että meitsi liikaa meitsin meitsistä selittää, meitsil o värityskirja, meitsi sit värittää sanoi pätkin niinku jengii turpii filmeissää mut loppuvokaalit meitsi muista venyttäääää meitsi tän duunaa asenteel ja oikeel tyylillääää kun meitsi menee bileisii gimmat alkaa kuolaa ku meitsi kokkaa meitsi pistää lisää suolaa meitsi haluu naisen enkä mitää huoraa meitsi ei kiertele vaa sanoo aina suoraa ÄM EE II TEE ÄS II MEE-EIT-SII Se on Meitsi Se on Meitsi |
velipesonen 12.09.2013 07:27:01 | |
---|
soihtu55: Runonen; Ei tää näin voi jatkuu(11.8.2013) (...) -merja ritala- Puolestani kärkeen, aivan posketonta. "I live for playing live - I'd do it for free if I didn't need the money." -Vim, Bad News |
soihtu55 13.09.2013 18:16:17 | |
---|
jatketaan sarjaa ei tää näin voi jatkuu....
runonen: blackout jumakaut On pieni leukailu varattu ystäville, on pieni seikkailu varattu keikareille siis kaikki tämä, kiitos meille, vahva liitos on ystävillä mut siitos sanoihin, kiitos mulla, osasi on myös siinä sulla et tekstit rullaa, kyllä multakin joskus, hyvät tekstit kuullaan mut se aika ja päivä, milloin siihen tullaan blackout - jumakaut kun mä oon ihan out se on teidän hyvä päivä kun sanan säilä ryytyy silloin tyytydyn pyyhkimään pölyjä Mammutin päältä säädän uudelleen taajuutta tavoittelen avaruutta kirjoittaa uutta tuttavuutta syvälle tekstiin, seksiin ei oo aikaa, tekstiin heittelen uutta kauraa on pieni leukailu varattu ystäville, on pieni seikkailu varattu keikareille siis kaikki tämä, kiitos meille mut se aika ja päivä, milloin siihen tullaan blackout- jumakaut kun mä oon ihan out -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
petteri m 25.09.2013 16:45:48 | |
---|
Nosta minut syliisi kuin pieni lapsi Kanna minua käsilläsi kuin pientä lasta Nosta minua jotta voin suudella huuliasi Tahdon vain olla ja täytyykin vain olla Olen torso, olen torso En kiedo käsiäni kaulaasi sillä en voi En kävele kanssasi sillä en voi En ui kanssasi sillä en voi Mutta rakastella voin kanssasi jos minua vahvoin käsin liikutat Olen torso, olen torso |
soihtu55 28.09.2013 20:54:30 (muokattu 28.09.2013 23:18:29) | |
---|
Runonen: Seuraava pääministeri (28.9.2013)
Mä kävelen rennosti kuin Pink Panther ja ajattelen myös rennosti lintu tunnetaan lennostaan laulusta tai biotyypistä mun kyydissä pysyy jos leikkaa niksit Pirkasta imee pullon suusta kirkasta - vettä muut siipiä en voi kenellekään antaa enkä hiipiä kotiin keskiyöllä kuten Tuhkimo koska silloin jo nukun kun toiset tanssivat kulmakuppiloissa jotkut ovat jopa suppilovahveroissa mä kävelen rennosti kuin Pink Panther joskus jopa ajattelen ja säälin niitä jotka käärivät sätkiä tai miehiä jotka ovat pätkiä naisen rinnoilla anteeksi tarkoitan rinnalla perhot pysyvät pinnalla jos osaa kalastaa ne laskeutuvat veteen kuin Fauna kunnon miehellä lämpiää Suomessa sauna kauna tuntuu tutulta ja tältä jutulta ois odottanut joitain muuta mut ihan täyttä huu haata, alankin puuhata jotain pitäisiköhän vielä lisätä kanisteriin vettä jos keittää, auto tai kun käsi kulkee pitkin reittä jos nyt heittää villin veikkauksen vois seuraava pääministeri olla Goethe.
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
dts9624 14.10.2013 00:14:26 | |
---|
Ah Ah-Ah Sä oot niin seksikäs Ah Ah-Ah Mun oma könsikäs Kun sä tuut mun sisälle, mä hajoon kokonaan Sun söpöt suklaasilmäsi saa mut sekoomaan Ah Ah-Ah Sä oot niin seksikäs Ah Ah-Ah Kuin Matti joka nykäs Kun sä vedät viinaa, ja lyöt mua korville Tahdon aina antaa silti, kaiken sinulle Ah-Ah Ah Sä oot niin seksikäs Ah Ah-Ah Mun oma könsikäs Vitun liikuttava teksti. |
dts9624 19.10.2013 01:09:38 | |
---|
Ihana paikka , ehkä liiankin ihana. Ihana ja tunnoton, oli onnen maa. Ehkä liiankin ihana. Lempeä poika, lempeä ja heleä. Lempeä katse, suupielissänsä. Älä unohda lempiä. Raapaise reittä, Housunsaumaa nipistä, Ravista lahkeesta Raapaise rakkautta |
velipesonen 19.10.2013 18:20:24 | |
---|
Amatöörit, yrittelijät ja kevytsarjalaiset ovat kaikonneet, kehässä vain parhaimmisto. Kyllä tässä ihan nauttii. "The matter of decision is vital. The modern tendency is to avoid taking decisions, and to procrastinate in the hope that things will come out all right in the wash."
- Bernard Law Montgomery |
soihtu55 20.10.2013 10:45:23 (muokattu 20.10.2013 15:26:19) | |
---|
Runonen: Seuraava Aapeli valitaan Brysseliin (20.10.2013) Ministerit juttelivat keskenään sanat kimpoilivat kuin tikat toiveena napakymppi, mut metsään meni tikka tikka tikkaa tarkasti puuta, ministerit etsivät kuuta taivaalta Hai-saappaissa lentokentällä Brysseliin lensi Aapeli, ministeri peli alkoi, x-ministeri halkoi hiuksiaan Brysselissä Aapeli etsi totuutta kaapeleissa vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, vikaaa tuota pikaa, valitaan seuraava Aapeli Brysseliin villi leikkaus köyhiltä, nöyriksi ei tulla, jos lauletaan: Tuuti lullaa, ja pullan sisältä löytyy kivi. Uskokaa tai älkää totta joka rivi, seuraavan ministerin nimi, ei tietoo, vainukoirat etsii pitkin Lietoo ja Sammattia ammattina vaikka sammakkomies- tai hämähäkkinainen ja muuten uuden Supercellin pelin nimi vois olla AA-peli Kakkonen ja Design Pellinen & Makkonen Pieksämäeltä. Tätä kaikkea on turha udella käeltä, tikalta, sammakkomieheltä tai hämähäkkinaiselta, vaan tää alkaa muistuttaa painajaiselta. -merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
Tribe 22.10.2013 20:26:46 | |
---|
Yritän kirjoittaa biisiä Ennen se oli tosi iisiä Ajatukset laukkaa, ajatuksilla ratsastan Paperi on tyhjä, kun siihen katsahdan Sieluni itkee punaista verta Haluaisin vain seilata aavaa merta Mutta biisi on pakko suoltaa Täytyy olla rahaa vuokraan Muuten lennän kämpästä ulos, joten tässä on tulos |
dts9624 22.10.2013 23:49:48 | |
---|
Tapio SUomisen korvarengas, heiluu vielä mielessäin Syksyn pimenevä iltapäivä, vielä edessäpäin Tuijotan pudonneita lehtiä, päiväkodin pihalla Ne kai soitti jo poliisin, on lapset kananlihalla Miksi sillä miehellä on korvarengas, miksi sen korvassa on lävistys En saa sitä mielestäni milloinkaan, pääsenkö mä koskaan nukkumaan? Tapio Suomisen korvarengas, heiluu yhä mielessäin Poliisi mut mustan majan kyytiin, saattaa nyt hymyssäpäin |
velipesonen 23.10.2013 07:22:30 | |
---|
Tribe: Yritän kirjoittaa biisiä Ennen se oli tosi iisiä Ajatukset laukkaa, ajatuksilla ratsastan Paperi on tyhjä, kun siihen katsahdan Sieluni itkee punaista verta Haluaisin vain seilata aavaa merta Mutta biisi on pakko suoltaa Täytyy olla rahaa vuokraan Muuten lennän kämpästä ulos, joten tässä on tulos Kiitosmaininta siitä että kun kirjoittaa biisin biisinkirjoittamisesta niin se on aina huono. Näinkin voi toimia, ei ole kiellettyä! "The matter of decision is vital. The modern tendency is to avoid taking decisions, and to procrastinate in the hope that things will come out all right in the wash."
- Bernard Law Montgomery |
dts9624 26.10.2013 21:14:07 | |
---|
Minä olen mandariini. V1 Järjen rajapuomien, takana on maa joka tömähtelee surun voimasta Siellä samanlaiset, ihmisarkajalat , kiroavat kohtaloaan (alt. kohtaloansa) C. Paistaako päivä ilman, posteljoonin tervehdystä jos et ole vielä valmis olet varmaan ylikypsä odotatko ilmestystä, piteletkö mua kiinni? Jos saat sisimpäni auki, Minä olen mandariini. V2. Elohopeoidut kalat ruokalautasella sätkii vielä soikeina onnesta Sinä hengästyt, rappusissa , vaikka olet vielä nuori ihminen C. Pimeneekö ilta ilman, minun murheitani Tulviiko joet vaikka, säästyt surultani Järki ei pakota päätä, hulluus ei vapauta Jos olet rakastunut, minut unohda odotatko ilmestystä, piteletkö mua kiinni? Jos saat sisimpäni auki, Minä olen mandariini. Minä olen mandariini. |
vanha_pieru 21.11.2013 00:20:07 (muokattu 21.11.2013 00:24:33) | |
---|
Näin hyvä ketju ei saa vaipua unholaan. Ei yhtään kirjoitusta melkein kuukauteen! Joten tässä oma vaatimaton panokseni. Kirjoitin seuraavan yhteen pötköön ja täyteen laulun mittaan ketjun otsikon nähtyäni. Sitten vasta luin aloitusketjusta maksimipituussäännöstä. Jotta saan pidettyä hengentuotteeni sääntöjen sallimassa mitassa, pistän sen puolivälistä poikki ja venytän säkeitä, jolloin riimit jää valitettavasti useimmiten rivien sisälle, eikä välille. Tämän voi kuvitella tangoteemalevyn kaksiosaiseksi teokseksi, esimerkiksi Pink Floydin tyyliin (tällä halvalla tempulla yritän vedota ketjun aloittaja/tuomari velipesosen Pink Floyd -fanitukseen, mutta ei kerrota siitä hänelle.) Haaveiden maa (part 1) Säkeistö: Juhannustansseissa sut kohtasin, alkoi se tavallinen tarina, kun tangosit mun parina pyysit iltapäiväkahveelle, tarjosin pullaa, maistoit myös piparia pelimannina opetit sun bravuurin, kun tartuit mun hanuriin onko totta, ettet vaimoksi voi ottaa, kun et oo käynyt riparia? Bridge: Haaveiden maa niin satuttaa, kun sua en saa Kerto: Kun sitten ehdotit lemmintää, en alkanut empimään olihan meillä vähän sutinaa, nyt jäljellä vain kutinaa (kaihoisa hanurisoolo) |
vanha_pieru 21.11.2013 00:21:36 (muokattu 21.11.2013 00:22:15) | |
---|
Haaveiden maa (reprise, part 2) Näin hän mulle lausui: ethän, armaani, mua unhoita? vilkutit, pois kiisi sun Lada, kohta jo mahani paisui Miks haksahdin tähän Shemeikkaan? Nyt tälläydyn ja meikkaan En tiennyt, että kiiruhdit kukasta kukkaan, kuinka suhun luottaa voi kukaan? Haaveiden maa... Kun ehdotit lemmintää... Odotan ja meikkaan, silti veikkaan, en enää tapaa Shemeikkaa piparia lämmitän, pulla on uunissa. Rakas, tuuthan takas, edes unissa |
vanha_pieru 21.11.2013 07:41:39 | |
---|
Sankarit panee ja tappaa koko yön pidämme meteliä sodimme vastaan väärää metallia helvetissä tulee vilu ennen kuin loppuu tilulilu jos ei sulle vieläkään tosihevi nappaa niin sankarit siskoas panee ja sut tappaa älä siis meille uhoa mottomme on: tuhoa uskokaa pois, joka jamppa: sankarit panee ja tappaa |
soihtu55 21.11.2013 07:41:41 | |
---|
vanha_pieru: Haaveiden maa (reprise, part 2) Näin hän mulle lausui: ethän, armaani, mua unhoita? vilkutit, pois kiisi sun Lada, kohta jo mahani paisui Miks haksahdin tähän Shemeikkaan? Nyt tälläydyn ja meikkaan En tiennyt, että kiiruhdit kukasta kukkaan, kuinka suhun luottaa voi kukaan? Haaveiden maa... Kun ehdotit lemmintää... Odotan ja meikkaan, silti veikkaan, en enää tapaa Shemeikkaa piparia lämmitän, pulla on uunissa. Rakas, tuuthan takas, edes unissa ........................... Luin ensin tuon viimeisen sanan viimeisessä lauseessa Uunista... Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
vanha_pieru 21.11.2013 07:42:09 | |
---|
Street in the Night I was born to born in my hometown in working mans land they will never crush us down dont surrender on a bad street in the night my little working class girl of this land tramps like us, we will drive all day and night we were born to believe in land, street and night |
Runonen sarjaan; Huono runo viidessä minuutissa Runonen: Tulis takaisin edes valo (21.11.2013) Puro se pulputtaa kuin Pol Potin ja minä mökkiäni asustelin pimeyttä vain, myrskyä sain mitäs sanois tähän Eino, nimittäin Leino: Merjalla on hyvä karma ja työpaikka Varma tai epävarma, tai Ilmarinen, tai Joukahainen mutta joutavainen Merjako? Löppönen vai Tossavainen Lökän kylästä, pitäis nykäistä hihasta, et onkos sillä hihan alla ihan lihasta mutta sillä on bodyguard Hard rock, pop, ja Kop, Pyp ja Syp mä oon ihan ryytynyt muutoksiin lihan alla D-vitamiinin puutoksiin. Tulis takaisin edes valo Ansa Ikonen ja Tauno Palo! , merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-