Aihe: Oi niitä aikoja
1
Euphonium
20.11.2013 15:27:22
silhouette: Silloin kitaransoitto oli todella pinnalla jokaisessa mediassa ja sitä oli
mukava seurata ja itsekin samalla kovasti opiskella.

Missä maassa sinä oikein olet elänyt nuoruutesi? Sillä 70-luvulla, jolla minä olen elänyt medioissa oli päällimmäisenä klassinen musiikki. TV:ssä oli kaksi kanavaa ja rokkia niillä tuli todella vähän. Radiokin oli kokonaan ylen käsissä, eikä sieltäkään paljon kitaransoittoa kuullut. Rockradiokin alkoi vasta 1980.
silhouette
20.11.2013 15:34:32

Euphonium: Missä maassa sinä oikein olet elänyt nuoruutesi? Sillä 70-luvulla, jolla minä olen elänyt medioissa oli päällimmäisenä klassinen musiikki. TV:ssä oli kaksi kanavaa ja rokkia niillä tuli todella vähän. Radiokin oli kokonaan ylen käsissä, eikä sieltäkään paljon kitaransoittoa kuullut. Rockradiokin alkoi vasta 1980.

Tarkentaakseni tarkotin aika pitkälle 80-lukua ja sen loppua. Kyllä silloin oli jo MTV:t sekä kaikki muutkin musiikkiaiheiset TV-ohjelmat joilta tuli musiikkia Tina Turnerista Van Haleniin ja kaikkeen siitä väliltä. Ja kitara-aiheisia lehtiä kuten esim. Guitar Playeriä on mun muistin mukaan ollut ostettavissa suomestakin jo 70-luvun lopulta lähtien.
Aina voi yrittää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)