Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua ja ehdotuksia grungemaiseen "tele" hybridiin!!
1
taz_
19.11.2013 15:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli mulla ois tollanen LTD:n 300 hybrid, tele-tyylinen tosiaan. Oon miettiny vähä mikin vaihtoa, ja tässä asiassa kaipaisin hyviä ehdotuksia ja kommentteja :) pääasiassa soittelen Nirvanaa, Seetherii ja muuta grungee ja post grungee. Tallassa oleva Duncan Desing ei ole tarpeeksi "likainen" omasta mielestäni.
 
Elikkäs kertokaahan ystäväni millaiset mikit olisi hyvät! Itse olen ajatellut Telen kaulamikiksi DiMarzion twang kingia, ja tallamikiksi saman merkin Super Distortionia, Tone Zonea taikka PAF:ia :)
 
jmyrakka
19.11.2013 15:17:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no mulle grunge meinaa melvinssiä ja soungardenia, joiden saundi on eri osastoa ku nirvanan...eli mun näkemyksen mukaan high output humbuckerit mikkisuojuksilla on "grungesoundi".
 
saundi lähtee sormien välistä!
jmyrakka
19.11.2013 15:18:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietty vahvistin merkkaa myös...ja nakit
 
saundi lähtee sormien välistä!
taz_
19.11.2013 15:34:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tietenki vahvari ja omat soittotaidot vaikuttaa, mutta ajattelin vaan kysyy että jos jollakin on jonkunlaista näkemystä mahdollisista grungeen sopivisita mikeistä
 
-HP-
19.11.2013 17:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

taz_: Joo tietenki vahvari ja omat soittotaidot vaikuttaa, mutta ajattelin vaan kysyy että jos jollakin on jonkunlaista näkemystä mahdollisista grungeen sopivisita mikeistä
 
Seymor Duncanin JB tallamikistä löytyy jonkun verran tuota "likaa" jota haet, tai ainakin jotain vähän räkäsempää ja vähemmän tasapaksua mössöä siitä löytyy. Ei ole kallista etsiä tuolta torilta käytetty semmoinen ja pistää takaisin kiertoon jos ei kelpaa. Ja tottakai kitarakin vaikuttaa paljon miltä mikki soundaa, omassa toisessa skitassa en pitänyt siitä lainkaan mutta toisessa pelittää vallan mainiosti.
 
Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «