Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: analogimikseriä haussa
1
Viikset
08.11.2013 10:29:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon jonkin aikaa etsinyt korvaavaa vanhempaa laadukasta analogimikseriä nykyisen Studiomaster Tracmix24 tilalle. Eli tason nostoa haen Studiomasterista. Mestari on 32 kanavainen (6 stereo grouppia, 6 auxia) lähinnä käytetty äänityksessä monitorointiin ja tomit, basari, tilat ja demokitarat ym. tullu äänitettyä Studiomasterin läpi. Etuasteet ihan ok. Summaamiseen ei ole tullut muuta kun kokeiltua kerran pari ja todettua että ei tää ny ihan.. Eli ihan miksaamiseen/summaamiseen hakisin kohtuu laadukasta miksutinta. Rahaa ei ole neveen tai ssl:ään tai edes Toftiin..
 
Torilla oli parikin mielenkiintoista vaihtoehtoa kaupan,
-Soundcraftin Sapphyre inline tiski 1200€
-Soundcraft 6000 patcbaylla 1500€.
-DDA D-Series 32/8/2 990€,
tätä osastoo oon miettinyt ja budjetti siis jotain alta parin tonnin.
 
Kysyisinkin mielipiteitä näistä yllä olevista miksereistä tai vaihtoehtoisista jos joku on joskus käyttänyt tai parhaillaan käyttää. Minkälaisia fiiliksiä jäänyt, soundi, laatu, jne jne..
 
-Janne
 
oo kiitoksia paljon kiitoksia oo
Nelikielipiru
08.11.2013 10:55:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla oli parikin mielenkiintoista vaihtoehtoa kaupan,
-Soundcraftin Sapphyre inline tiski 1200€
-Soundcraft 6000 patcbaylla 1500€.
-DDA D-Series 32/8/2 990€,
tätä osastoo oon miettinyt ja budjetti siis jotain alta parin tonnin.
 
Kysyisinkin mielipiteitä näistä yllä olevista miksereistä tai vaihtoehtoisista jos joku on joskus käyttänyt tai parhaillaan käyttää. Minkälaisia fiiliksiä jäänyt, soundi, laatu, jne jne..
 
-Janne

 
Oon parit jutut miksaillu tolla kyseisellä DDA pöydällä ja hyvä meno oli.
 
Viime miksauksesta on jo pari vuotta ja muistot on vähän kadonnu mutta hyvä boogie oli, tuskin tästä nyt hirveesti apuja on valintaan mutta ei ainakaan jääny mieleen mitään mitään mikä olis ärsyttäny niin paljoa että olis jääny mieleen.
 
Ja varmasti on hyvin pidetty tuo pöytä omistajan tuntien.
 
Pläski yrittää soittaa passoa.
Viikset
08.11.2013 23:43:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia! DDA:sta oon kuullut hyviä kokemuksia muualtakin!
Uutena vaihtoehtona olis juuri torille tullut TAC Scorpion 40 kanavainen miksutin. Kokemuksia TAC:sta kellään?
 
Nelikielipiru: Oon parit jutut miksaillu tolla kyseisellä DDA pöydällä ja hyvä meno oli.
 
Viime miksauksesta on jo pari vuotta ja muistot on vähän kadonnu mutta hyvä boogie oli, tuskin tästä nyt hirveesti apuja on valintaan mutta ei ainakaan jääny mieleen mitään mitään mikä olis ärsyttäny niin paljoa että olis jääny mieleen.
 
Ja varmasti on hyvin pidetty tuo pöytä omistajan tuntien.
 
oo kiitoksia paljon kiitoksia oo
kivi
15.11.2013 18:20:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikset: Kiitoksia! DDA:sta oon kuullut hyviä kokemuksia muualtakin!
Uutena vaihtoehtona olis juuri torille tullut TAC Scorpion 40 kanavainen miksutin. Kokemuksia TAC:sta kellään?

 
TACit on lujia, painavia, modulirakenteisia ja persoonallisia tiskejä, tykkään. Niissä on vähän Rupert Neven henkeä, vaikka Neve ei kai varsinaisesti koskaan niiden kanssa säätänyt, AMEKien kanssa kyllä. Ennen kuin ostaa TACin, kandee vähän katsella mitä moduleita siinä on; esimerkiksi 40 kanavaa RIAA-korjainta vinyylilevareille ei paljon naurata ;-)
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
hape
16.11.2013 20:04:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivi: TACit on lujia, painavia, modulirakenteisia ja persoonallisia tiskejä, tykkään.
 
Näio. Ja niitä löytää varsin edullisesti. Itellä on Scorpion (vähän huoltoa kaipaa tosin) ja tykkään kyllä.
 
http://www.thespyro.com
Danko
16.11.2013 20:08:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fiilismaa ainakin on tainnut tehä Sapphyrellä valtaosan 90-luvun matskustaan. Tuo torilla oleva taitaa olla Teakin vanha, elikkä siististä sisäkäytöstä.
 
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «