StJerky 15.11.2013 11:06:02 | |
---|
jra: Voisiko olla niin että osassa biisejä on ollut tekemässä sellainen bändin jäsen tai ulkopuolinen biisinikkari jolla ei ole sopparia Spotifyn kanssa? Kuulostaa loogiselta. Pitääpä tutkia. |
StJerky: Miksiköhän muuten joillakin artisteilla osa levyjen piiseistä puuttuu Spotifysta? Esim Scorpionsin Taken By Forcelta kaikki piisit. Jotkut artistit kai ovat vain osan levystä laittaneet Spotifyyn sillä ajatuksella, että joku osasta pitäessään ostaisi levyn kuullakseen loput. |
StJerky 30.11.2013 10:46:55 | |
---|
Pari kertaa on nyt tapahtunut, että olen laittanut jonkun levyn soimaan Spotifyssa ja onkin aloittanut saman artistin jonkun ihan muun levyn. Ensin se tapahtui työpaikalla ilmaisella Spotifylla, jolloin arvelin että piisiä oli kuunneltu se sallittu määrä. Nyt tapahtui sama kotona Premiumilla. Laitoin Uriah Heepin ekan soimaan ja alkoi soittaa Demons & Wizardsia. Kokeilin Salisburya ja alkoi soittaa jotain muuta UH levyä. Omituista. |
M4ss3 m/ 02.12.2013 18:24:41 | |
---|
No voi elämän kevät. Nyt näkyy "explicit" merkki joka biisin vieressä jossa kiroillaan.. musta ripulihevikitara |
Wradlin 02.12.2013 18:27:59 | |
---|
M4ss3 m/: No voi elämän kevät. Nyt näkyy "explicit" merkki joka biisin vieressä jossa kiroillaan.. Eikä tarvi edes kiroilla, huume- ja tappoviittaukset riittää vissiin myös. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
Jokapaikanapina 02.12.2013 19:28:32 | |
---|
M4ss3 m/: No voi elämän kevät. Nyt näkyy "explicit" merkki joka biisin vieressä jossa kiroillaan.. No näyttääpäs törkeältä. Ei sentään omiin biiseihin oo tullu, höhö. |
StJerky 02.12.2013 20:04:23 | |
---|
M4ss3 m/: No voi elämän kevät. Nyt näkyy "explicit" merkki joka biisin vieressä jossa kiroillaan.. Heh, ei ole Acceptin Son of a Bitch -piisin vieressä. |
Johnny Buzz 03.12.2013 22:03:07 | |
---|
|
mrk 11.12.2013 18:53:05 | |
---|
Led Zeppelin lisätty valikoimiin, kaksi albumia per päivä "julkaisevat". "Short On Long Term Goals" |
jra 11.12.2013 19:31:29 | |
---|
mrk: Led Zeppelin lisätty valikoimiin, kaksi albumia per päivä "julkaisevat". Mitäs isoja tai isohkoja nimiä Spotifysta vielä puuttuu? Zappa ja Pink Floyd olivat sellaisia joita en tuonne odottanut, samaa sarjaa oli Zeppelin. Beatles tietysti, ja ainakin AC/DC, Peter Gabriel ja King Crimson puuttuvat. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Mika Kangas 11.12.2013 19:39:32 | |
---|
jra: Mitäs isoja tai isohkoja nimiä Spotifysta vielä puuttuu? Zappa ja Pink Floyd olivat sellaisia joita en tuonne odottanut, samaa sarjaa oli Zeppelin. Beatles tietysti, ja ainakin AC/DC, Peter Gabriel ja King Crimson puuttuvat. Ramstein. Tai oli se koko tuotanto siellä joskus mutta vetivät pois. Du hast löytyy kyllä Matrix soundtrackiltä. |
Johnny Buzz 11.12.2013 21:25:28 | |
---|
mrk: Led Zeppelin lisätty valikoimiin, kaksi albumia per päivä "julkaisevat". Ja toimii nyt ilmaiseksi iOS ja Android -laitteissa. Ei ihan pieni uudistus. Toki ilmaisversiossa on mainokset ja rajoituksia, mutta pääsee jengi testaamaan mobiilissa palvelua ilmaiseksikin. |
StJerky 12.12.2013 11:15:52 | |
---|
mrk: Led Zeppelin lisätty valikoimiin, kaksi albumia per päivä "julkaisevat". Hienoa! Beatlesin kun vielä saisi ja AC/DC:n, Hoodoo Gurusin ja Sladen. |
HaloOfFlies 12.12.2013 12:19:49 | |
---|
jra: Mitäs isoja tai isohkoja nimiä Spotifysta vielä puuttuu? Zappa ja Pink Floyd olivat sellaisia joita en tuonne odottanut, samaa sarjaa oli Zeppelin. Beatles tietysti, ja ainakin AC/DC, Peter Gabriel ja King Crimson puuttuvat. Tool puuttuu myös. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Perzzza 12.12.2013 20:20:48 | |
---|
Johnny Buzz: Ja toimii nyt ilmaiseksi iOS ja Android -laitteissa. Ei ihan pieni uudistus. Toki ilmaisversiossa on mainokset ja rajoituksia, mutta pääsee jengi testaamaan mobiilissa palvelua ilmaiseksikin. Mainokset ihan ok, mutta kaikki playlistit soitetaan pelkästään shufflella. Ärsyttävä ominaisuus, jonka ansiosta premiumiin siirtyminen on mukavaa ja halpaa. Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn |
Velli 13.12.2013 16:20:39 | |
---|
Perzzza: Mainokset ihan ok, mutta kaikki playlistit soitetaan pelkästään shufflella. Ärsyttävä ominaisuus, jonka ansiosta premiumiin siirtyminen on mukavaa ja halpaa. Asensin itsekin kokeeksi iPhoneen, mutta tuon shufflen myötä poistin. Jos muuttavat systeemiä joskus niin, että free-tililläkin saa itse valita kuunneltavat biisit, niin lataan takaisin. Tällaisenaan en itse tee tuolla yhtään mitään. |
Johnny Buzz 14.12.2013 23:12:38 | |
---|
Velli: Asensin itsekin kokeeksi iPhoneen, mutta tuon shufflen myötä poistin. Jos muuttavat systeemiä joskus niin, että free-tililläkin saa itse valita kuunneltavat biisit, niin lataan takaisin. Tällaisenaan en itse tee tuolla yhtään mitään. Onks kymppi kuussa tosiaan liikaa siitä? |
Velli 15.12.2013 02:23:37 | |
---|
Johnny Buzz: Onks kymppi kuussa tosiaan liikaa siitä? Käytän spotifya niin vähän (max 10h/kk), että on se 120€/vuodessa turhan paljon. Olen pärjännyt free-tilillä spotifyn perustamisesta lähtien ja uskoisin pärjääväni jatkossakin. |
Alex_K 15.12.2013 09:36:46 | |
---|
Mä oon maksanu kympin kuussa nyt varmaan kaks vuotta juurikin tämän puhelin ominaisuuden takia. iPhonella on niin helppoa kuunnella autossa musaa, eikä tarvi ottaa levyjä joukkoon.. Ei ollenkaan paha maksu.. Puusta pudonnut. |
Ali 15.12.2013 10:32:21 (muokattu 15.12.2013 10:33:42) | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |