Aihe: Fender+EMG
1
Twist
12.05.2004 20:01:16
olen ostamassa fender tele mallia..mutta..mistä emg mikistä saa parhaimmat äänet (esim. raskaat, metalliset äänet). ja siihen vielä uudet kielet..olisin itse ostamassa dean markley kieliä..paksuimpia..mutta olisiko teillä jotain parempaa vaihtoehtoa..kitara ja mikin merkit eivät vaihdu sitten mihinkään muuhun merkkiin. kiitos etukäteen jotka pistävät AVULIAITA ohjeita..vielä kerran..kiitos
Oh Fuck..
Timesby
12.05.2004 20:08:58

Kohta tulee jonkun puristin viesti, ettei fenderiä saa raiskata emgeillä.
~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo
Skebaristi
12.05.2004 20:50:36

Kohta tulee jonkun puristin viesti, ettei fenderiä saa raiskata emgeillä.

Ei saakkaan! :) Mutta jos välttämättä haluat, niin EMG 81 tallaan. Itse käytän kyseista omassa skebassa, ja on tosi hevi saundi.
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
Twist
12.05.2004 21:03:25
niin ja vielä yks juttu...mites noitten kielien kanssa? mistä sais hyvät kielet hevi käyttöön?
Oh Fuck..
toxic
12.05.2004 21:28:53
niin ja vielä yks juttu...mites noitten kielien kanssa? mistä sais hyvät kielet hevi käyttöön?

KAUPASTA!1!!1!1111
Explorer
12.05.2004 22:01:24

Musiikki kaupasta saa kitaran kieliä myös hevi käyttöön.
Rust in peace.
Timesby
12.05.2004 22:28:32

okei...jos ei fenderiä...minkäs vois raiskata? vaikka moni raiskaa kyllä noita fendereitä!

Mielummin fenderin kuin vaikka...nojoo en keksi. Ei ole kitaran raiskausta muutella sitä omatoimisesti parempaan suuntaan. Jos vaihdat fenderiin vaikka squierin mikit, niin se on jo lähempänä rikosta.
~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo
fox
13.05.2004 01:18:22

EMG:llä on Teleen tarkoitettuja settejä useitakin. Mulla on yhdessä projektissani EMG-T setti, aktiivit he on. Käypä tuolta kattomassa tiedot ynnä muut.
http://www.emgpickups.com/displaypr … sp?section=Guitar&categoryid=13
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)