Saatana kun sitä vaaditte niin tein teitä varten ja huvikseni pitkästä aikaa suomenkielisen lyriikan. Tuli synkistely- lyriikka ja aika synkkä onkin. Mutta lukekaa.. Aikaa meny n about. 5 minuuttia Suomalaiset kyllä tulee ihan itsestään aivokopasta, mutta englantilaiset ei. Palvelemaan pois Paholaista minun sisälläni elää piru ja usko itse perkele, valtias helvetin kukaan ei minua itselleen osta voita puolelleen tai saa taipumaan kukaan ei minulle enää ikinä koskaan kosta valheita sylkevä pirulainen, minua sortaa ei jaksa kantaa kauaa kahleitaan käskee ne irroittamaan, valehtelemaan jumalalle maailmaa lumen valkoista, viatonta menneisyyttä ei hän kestä kun minut on luotu palvelemaan paholaista olen syntynyt maailmaan varten tätä käskyä vartioimaan pahaa lasta, lasta tumman helvetin valikoimaan sanoja, sanoja kylmän sieluni kun kylmyys suutelee minua, olen hereillä vaistoni käskevät lähteä kauemmas vaeltamaan koskaan ei saada anteeksi, epäjumalilta vääriltä hengiltä ja kun hornanliekit syleilevät ihmistä ei enää leikitä, ei puhuta paskaa helvetistä vain harvat tarkasti valikoidut pääsevät lähtemään kuka ne valitsee, kuka meitä hallitsee kalmankalpeat kasvot paljastuvat takaa ilmiliekkien suurien jumalien ja niiden lastensa vaistojen älä syö sanojasi tai pääset omasta hengestäsi surupuvussa mustan punaisessa et sinä pitkään vaella olethan vain virstan päässä tuosta lähdöstäsi voimastasi joka valtaa sinut syvältä sydämestä
Tää on hevii.. "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
en nyt enempiä kommentoi, kun tuo hevi ei oikein ole leipälajini, mutta sanonpa että kirjoitusasultaan tämä oli jo _huomattavasti_ miellyttävämpää luettavaa kuin nuo englanninkieliset viisut. perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |