lalovone 04.11.2013 19:15:58 | |
---|
su keskisuomi... karviaismarja on karvanen marja |
Santukka 05.11.2013 15:33:23 | |
---|
WanhaWetäjä: Huh huh, nuorena jaksaa vai miten se nyt olikaan mutta moiset siirtymät ovat ammatin varjopuolia varsinkin näillä keleillä oli sitten nuori tai vanha... Noo.. onneksi on auto täynnä kuskeja. Muut saa nukkua aina kun yks ajaa. ..ja kun tietää minkälainen mesta tuo Tanhuhovi on niin eipä käy kateeksi. Toivotaan että edes kelit suosivat, huonolla kelillä pitkät matkat ovat yhtä tuskaa. Saahan siellä kahvia ilmaiseksi. Ennen ei vaan tainnu saada sitäkään.. "Ei mitään sointuja vaan meininkiä!" |
jjussila 05.11.2013 17:01:32 | |
---|
Santukka: Noo.. onneksi on auto täynnä kuskeja. Muut saa nukkua aina kun yks ajaa.
Saahan siellä kahvia ilmaiseksi. Ennen ei vaan tainnu saada sitäkään.. - "Lasi vettä" - "Se on kaksi markkaa" - "Niin mut kun mä oon soittamassa tuolla lauteilla taas kohta" - "No anna sitten markka" Toisin kun Hegulin kanssa pääsi aikanaan väleihin, niin vettä sai kannusotalla ja sapuskat maksoi puolet ovh:sta. Tämä siis -90-luvulla ..ei helev...olisko noin?..... |
Santukka 06.11.2013 10:13:55 | |
---|
jjussila: - "Lasi vettä" - "Se on kaksi markkaa" - "Niin mut kun mä oon soittamassa tuolla lauteilla taas kohta" - "No anna sitten markka" Toisin kun Hegulin kanssa pääsi aikanaan väleihin, niin vettä sai kannusotalla ja sapuskat maksoi puolet ovh:sta. Tämä siis -90-luvulla Kahvihan siellä on tosiaan nykyisin ilmaista, muut tuotteet puoleen hintaan. Lämmittäähän tuo hieman nyt jo aika kylmäksi päässyttä sydäntä. "Ei mitään sointuja vaan meininkiä!" |
nisumaka 06.11.2013 14:43:53 | |
---|
Laitetaan nyt itsekin tänne näitä. 16.11. Leivonmäki? En oo ollut ennen. Muutoin tässä pääkaupunkiseudulla yritän pysytellä. Joulukuussa Tuulos, kuulemma. |
baron 06.11.2013 22:08:56 | |
---|
nisumaka: Laitetaan nyt itsekin tänne näitä. 16.11. Leivonmäki? En oo ollut ennen. Muutoin tässä pääkaupunkiseudulla yritän pysytellä. Joulukuussa Tuulos, kuulemma. Jos mä pysyttelisin stadissa niin pitäisin kehä III rajana. (Korkeintaan "Susiraja". Se on tie Sipoossa.) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
jykke65 10.11.2013 00:08:37 | |
---|
artope: Perjantaina lähikylpyläkeikka. Määki olin määkimäs siäl....=) Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan? |
Ja ens la Loimaa.... No,tanssikaas jotain katotaan mitä siihen vois soittaa....... |
EP 10.11.2013 07:19:28 | |
---|
baron: Jos mä pysyttelisin stadissa niin pitäisin kehä III rajana. (Korkeintaan "Susiraja". Se on tie Sipoossa.) Ah, Sipoo.. : ) .. :/ |
artope 10.11.2013 11:02:37 | |
---|
jykke65: Ja ens la Loimaa.... Määki pääsen kait viel messiin.... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
baron 10.11.2013 11:21:07 | |
---|
Olen kohta lähdössä isänpäivälounaskeikalle. Katsoin netistä mitä kapakka meistä kertoo ja ainoastaan "elävää musiikkia". Ei bändin nimeä, ei kuvaa. Ei oo meidän vika jos asiakaspulaa sattuisi olemaan! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 10.11.2013 12:56:42 | |
---|
baron: Olen kohta lähdössä isänpäivälounaskeikalle. Katsoin netistä mitä kapakka meistä kertoo ja ainoastaan "elävää musiikkia". Ei bändin nimeä, ei kuvaa. Ei oo meidän vika jos asiakaspulaa sattuisi olemaan! Voi se olla mainostakin. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
EP 10.11.2013 16:02:02 | |
---|
baron: Olen kohta lähdössä isänpäivälounaskeikalle. Katsoin netistä mitä kapakka meistä kertoo ja ainoastaan "elävää musiikkia". Ei bändin nimeä, ei kuvaa. Ei oo meidän vika jos asiakaspulaa sattuisi olemaan! Riippuu monesta seikasta, esim. jos paikassa yleensä ei musiikkia ollenkaan, ainakaan 'elävää' tai jos eivät vielä tunne/ ole kuulleet teitä? Ens kerralla varmasti jo 'kehyksissä'! : ) |
baron 10.11.2013 17:48:42 | |
---|
EP: Riippuu monesta seikasta, esim. jos paikassa yleensä ei musiikkia ollenkaan, ainakaan 'elävää' tai jos eivät vielä tunne/ ole kuulleet teitä? Ens kerralla varmasti jo 'kehyksissä'! : ) Ja olin oikeassa: Paikka oli puolityhjä! Ollaan oltu siellä ennenkin ja silloin kun meidän nimi on sanottu on ollut lähes täynnä! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 10.11.2013 20:30:35 | |
---|
Ens viikolla hieman teatteritoimintaa: olis ti-ke-to-pe-la, mutta taidan tehdä vain ti+to sekä maanantain treenit. viikonlopusta en tiedä vielä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
EP 11.11.2013 05:53:51 | |
---|
baron: Ja olin oikeassa: Paikka oli puolityhjä! Ollaan oltu siellä ennenkin ja silloin kun meidän nimi on sanottu on ollut lähes täynnä! Ai joo, no siitäpä saivat mitä tilasivat? : ) |
Mase 11.11.2013 08:04:24 | |
---|
Lauantaina häiden pilausta Paraisilla. Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle. |
lalovone 11.11.2013 14:38:09 | |
---|
La hirvipeijaiset kotikylällä... karviaismarja on karvanen marja |
ferodoz 11.11.2013 19:00:39 | |
---|
Perjantaina Levin Hullu Poro Areena, ja lauantaina Haapajärven Hotelli Kulkuri. telaketju.com |
omarklah 11.11.2013 19:32:02 (muokattu 11.11.2013 20:41:53) | |
---|
Lavvantaina Urjalassa yksityistilaisuus. Näillä näkymin viimeinen keikka tanssimusiikin saralla. Jatkossa keskityn coverbändin juttuihin. Kiitos ja anteeksi. Ehkä kuitenkin jotain tuurauksia vielä joskus. Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro... |