Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peaveyn uusi vypyr VIP sarja. Kokemuksia?
1
warlock
06.11.2013 20:03:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan täällä päässy kokeilemaan tätä uutta sarjaa?
Kovasti himottas kotia hommata joko VIP2 malli tai sit VIP3 malli.
Meilläpäin ku ei ole lähellä paikkaa missä pääsis testaan niin kyselen teiltä vähän josko kokemusta moisesta olis.
Vaikuttas ainaki mainos videolla aika monipuoliselta.
 
http://www.youtube.com/watch?v=ghifMNQuwyw
 
Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos...
Antti1
06.11.2013 20:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun korvaan tossa videolla ainakin melkoisen paska soundi, todella ohuen kuuloinen. Siihen yhdistettynä edelleen toi Batman-ulkonäkö... Ei herätä minkäänlaista hinkua kyllä ostaa moista. Sen ekan malliston 30W malli mulla oli kotivahvarina joskus ja luulin pitäväni, mutta eipä se kovinkaan kummoinen ollut. Olisi saanut jäädä ostamatta.
 
Mut sit taas tulee mieleen hintaluokka ja täytyy todeta, että kyllä siitä kuitenkin ihan käyttökelpoista melua varmasti irtoaa.
 
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
warlock
06.11.2013 20:29:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toihan on nauhoitettu sillä pienimmällä, eli VIP 1:llä. Ei kai 8 tuumasesta ja 20wattisesta kovin tuhtia saundia voi odottaakaan.
No enivei, itteä toi kiinnostaa silti mut pitäs kuitenki eka päästä kokeileen, nimenomaan noita isompia
 
Ei ettenkö minä olis sitä osannu soittaa vaan ku tuli ajatus katkos...
Morri
07.11.2013 19:04:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ole kokeillut, mutta vanhempi 75w on ainoana vahvistimena ja hyvin toimii. Huvittavaa, että kitaroiden arvo lähentelee kohta 10.000 euroa, mutta soittelen noin 150 euron vahvistimella, ei vaan ole omiin korviin näissä mun soitto-olosuhteissa parempaa tullut, vaikka on tossa useamman tonnin Mesaakin käynyt. Ehkä ne on ne sormet sitten, tiedä häntä. Mutta tältä pohjalta uskaltaisin väittää, että oikeisiin olosuhteisiin varmasti ihan toimiva tuo uusikin.
 
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «