Aihe: mistä johtuu goottien haukkuminen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
saha
06.05.2004 21:26:14
Mistä johtuu goottien haukkuminen?

Ne on niin helevetin angstia porukkaa.
Ei niitä jaksa katella...
olen nakkisormi
Da Make
06.05.2004 22:29:26
Ne on niin helevetin angstia porukkaa.
Ei niitä jaksa katella...

Kuka tässä on tein.. siis angstinen...
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä!
rakki
06.05.2004 23:49:15
Syökää päänne ahdasmieliset, läski ei pehmitä päätä vaikka jotkut näin tuntuvat luulevan... eikä myöskään tuki korvia loukkaavilta kommenteilta. Naisella voi olla sekä liikakiloja että itsekunnioitusta, ihmisarvosta puhumattakaan.

Tuskinpa kovinkaan moni noin ajattelee. Mielestäni kuitenkin useimmat näyttävät tunkeneen itsensä vaatteisiinsa juuri periaatteella 'mitä pienempi menee päälle sen parempi'. Useimmat vaatteet näyttäisivät paljon nätimmiltä kantajansa päällä, jos olisivat sopivan kokoisia. Enkä nyt viittaa tällä vain näihin 'runsaisiin' ihmisiin, vaan samaa näkee aivan kaikilla ja genrestä piittaamatta.

Mukavuus ennenkaikkea.
I have something against you.
Antiharras
10.05.2004 13:17:07
Tuskinpa kovinkaan moni noin ajattelee. Mielestäni kuitenkin useimmat näyttävät tunkeneen itsensä vaatteisiinsa juuri periaatteella 'mitä pienempi menee päälle sen parempi'.

Kyllä tätä ajattelua esiintyy enemmän kuin toivoisi...
Tottakai sopivan kokoinen vaate on aina se pukevin, mutta valitettavasti minä ainakin törmään siihen ongelmaan ettei niitä löydy. Sitten tuleekin esiin tämä varmastikin vain naisenpuolille tuttu ilmiö: joku vaatekappale on niin kertakaikkisen ihana ja ilmiömäinen, että se on pakko ostaa vaikka onkin kokoa liian pieni. "Kyl mää oonki aikonu laihduttaa just tän verran..!" :) Uskoisin tämän selittävän satunnaiset tursuamiset melko pitkälti.
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
seeprahim
11.05.2004 11:34:17
satunnaiset tursuamiset

hoho!
"i feel just like a Leonard Cohen album.. nobody listens to me."
leather rebel
11.05.2004 14:30:26
en enää aina muista yhdistää gootteihin myöskään sellaisia käsitteitä kuin "Lovecraft", "Killing Joke", "Bauhaus", "Southern Death Cult", "Musta Paraati" tai "Fields Of The Nephilim", vaan pikemminkin seuraavat: "Suosikki", "teiniX", "heartagram", ja "aiettäsevilleonsittenniinsairaansyötävännäkönenkundi".

Tää on tapahtunu mullekin. On se hauskaa miten ne käsitteet elää ajan kanssa.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
kikkomän
12.05.2004 12:06:03 (muokattu 12.05.2004 12:23:01)

Meidän koulun goottityttöjä ainakin sietää haukkua. Vitunmoiset rumat kajaalit silmissä, että näyttää synkältä ja mitä risaisemmat vaatteet, niin sen parempi. Hajusteita ei käytetä ja laukussa lukee Kuolleiden Intiaanien lisäksi People=shit. Sitten ollaan koko ajan synkkiä, kun elämä on niin paskaa.

Vakuuttavaa.

Niin sietääkin haukkua.Ne on Wannabeitä tai Punkkareita!!
En ole yhtäkään goottia nähnyt risaisissa kuteissa!! Ja samaan hengenvetoon mainostan www.gothicslut.com . näiden sivustojen tytöistä en menisi sanomaan "gootteja" vaan juuri sellaisia punkkareita.
ja sitten on vielä Cradle of filthin rumpalin TYTTÖYSTÄVÄN sivut joita en muista. Siinäpä gootti, vaikkakin vähän slut. mutta silti yhtälailla kiva , mmmm ( masun hierontaa )

Onhan se välillä ärsyttävää kun gootit ovat kokoajan allapäin, masennus on oravanpyörä varsinkin kun siihen liitetään kanssa-ajattelijat sekä magee pitsimuoti MIAU!! Allapäisyydestä (uusi sana) on vaikea nousta kun vaatteet ja musa ylläpitävät allapäisyyttä (i´m on fire).
Nämä ovat niitä typeriä gootteja jotka tahtovat olla masentuneita. Näitä tyyppejä kun sanoo ,että " mä oon gootti " !

Ei goottimaisuutta tunnusteta...sitä vaan ollaan seksikkäissä VÄHÄN ( vähä is in the eye of the beholder) hevimäisissä kuteissa .Musta on yleinen väri muttei must . Juurikin näin eilen mimmin jolla oli valkoista yllä . Hän näytti sellaiselta hevimorsiammelta. Goottimaisuus on monimutkainen ja yksinkertainen HEnkinen juttu joka korostuu pukeutumisessa. Kaikki överiksi vetäminen ( Överi is in the eye of the beholder ) ei enäää mielestäni kuulu juttuun.

eli tämä on ihan simppeli juttu ja ei niiin simppeli ( jotkut vaan ei tajua )

P.S. Enpä tiedä kutsuisiko kukaan meikäläistä gootiksi ; tukka puuttuu ( toistaiseksi )(vaalean värinen) ja kiinnostus meikkaamiseen ( intissä käytin avoimesti huulikiiltoa)
aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!!
Zarmo
12.05.2004 12:21:40

Tää on tapahtunu mullekin. On se hauskaa miten ne käsitteet elää ajan kanssa.

En edelleenkään tajua, miksi pukeutumistyyliin pitäisi jotenkin liittyä aatemaailmaan tai taidemakuun tai mihinkään muuhunkaan.
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä. Ostan myös polkupyörän halvalla samaisesta kaupungista.
Mortus
12.05.2004 21:03:04

No punkin pohjaltahan se goottimusiikkikin on syntynyt ja nykyisinkin molempia genrejä kuuntelevat monet. Ei ne nyt vallan hirveitä ne erot ole. Ja mitä tuohon risaisiin vaatteisiin, sekoittuvathan ne pukeutumisessakin monesti. Eikä kannata unohtaa, että moni gootti on vanha punkki. Ja vanhemmissa molemmat puolet sekoittuneet hyvinkin.

Kyllä niitä Sistereitä, Fieldsejä, Bauhausta, Joy Divisionia, Missionia, ASF:ää ja muita vieläkin monet fanittavat. Itse ainakin ja moni kaveri. Punkkipuolikin menee harvinaisen hyvin musiikkimakuun.

Eniten lähinnä vituttaa itseä, että metallistit ja gootit joka suhteessa -musiikkikin- sekoitetaan yleisesti toisiinsa. Mulla ainakin on kohtuullisen huono suhde metallimusiikkiin.
Henko
12.05.2004 21:16:32

Eniten lähinnä vituttaa itseä, että metallistit ja gootit joka suhteessa -musiikkikin- sekoitetaan yleisesti toisiinsa. Mulla ainakin on kohtuullisen huono suhde metallimusiikkiin.
Totta. Yhdelle vanhalle kaverillekin joskus mainitsin gootti termin musiikissa, ja ainoa asia mikä sille tuli siitä mieleen oli metalli, jossa on urut mukana. Ei hajuakaan muusta.
Niinhän se on että punkista on moni hyvä asia saanut alkunsa. Mulle ei muuten tuu tällä hetkellä mieleen yhtään punkkaria kuka ois ennen ollu kootti. Mut kai niitäkin on.
Horror Sweet Horror.
Twist
14.05.2004 16:02:01
joskus on liikaa meikkiä
Oh Fuck..
Antiharras
16.05.2004 12:26:11

Allekirjoitan. Eipä tuo maailman tärkein asia minulle ole, mutta kyllä se joskus ketuttaa kun joutuu alituiseen selittämään että kuuntelen todellakin mieluummin kasaripoppia kuin kalsariheviä... Pari vuotta sitten pystyi vielä kuuntelemaan joitakin metalliorkestereita, mutta nykyään nekin levyt ovat päätyneet divarin hyllylle. Kun ei kosketa niin ei kosketa... kai se on tämä kirottu ikääntyminen :)
Ja tällä en sitten tarkoita että metallia kuuntelevat vain keskenkasvuiset pennut, joten palkokasvit pois nenukeista.
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
Henko
16.05.2004 14:31:41

Allekirjoitan. Eipä tuo maailman tärkein asia minulle ole, mutta kyllä se joskus ketuttaa kun joutuu alituiseen selittämään että kuuntelen todellakin mieluummin kasaripoppia kuin kalsariheviä...
Mä voin joskus kuunnella vanhaa heviä ja kasaripoppia saman päivänä. Mutta ennemmin Mustaa Paraatia, jos nyt sattuu tekeen mieli kuunnella jotain merkittävää.
Horror Sweet Horror.
simosiili
27.07.2004 11:16:28
yök
.. ku jotkut muijat ei ees käytä niinku dödöö tai jätkist puhumattakaa..Kamala haju....! yleensä gootit on jotain iha pissoja..kaikki vaaa kuuntelee jotain nightwishiä, ja luulee olevansa jonkun kulttuurin edustajia...iha pelle touhua.
GuitarMonster
27.07.2004 12:23:48
yök
.. ku jotkut muijat ei ees käytä niinku dödöö tai jätkist puhumattakaa..Kamala haju....! yleensä gootit on jotain iha pissoja..kaikki vaaa kuuntelee jotain nightwishiä, ja luulee olevansa jonkun kulttuurin edustajia...iha pelle touhua.

Äläpäs yleistä.
Henko
27.07.2004 13:58:48

yök

Meinaatko ihan aikuisten oikeesti että goottimusiikilla tai gooteilla on mitään tekemistä Nightwishin kanssa?
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Super-Jari
28.07.2004 12:00:01
Meinaatko ihan aikuisten oikeesti että goottimusiikilla tai gooteilla on mitään tekemistä Nightwishin kanssa?

Nehän on sama asia. Nightwish on luonut koko goottikulttuurin.
salmivaara
28.07.2004 13:06:57

Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
MrQ
31.07.2004 17:39:30
olen itse gootti ja minua on haukuttu haudankaivajaksi ja liikkuvaksi hautakiveksi,mutta en vaihtaisi kulttuuria kun olen kerta valinnut gootti kulttuurin,mutta mistä se johtuu että meitä gootteja jotka olemme tavallisia ihmisiä haukutaan ja väheksytään?

Voisiko johtua siitä että näyttää vitun urpolta, kun on mustat vaatteet kesällä päällä... Ylipäätään vaatteet on mun aatteet- meininki tuppaa vituttamaan väkeä.

Sanotaan asia näin päin; kun leikkasin tukkani, ja ostin H&M:ltä ekat vaatteeni, kuusi vuotta sitten tuli itselleenkin parempi olo.

Ei sillä, edelleen kuuntelen Gothiccia ja deathmetallia, indua ja EBM:ää, mutta helvetti, ei se tarkoita sitä että mun pitäisi pukeutua vitun urposti. ja väkeä ihmetyttää todella paljon kun minä laitan styrkkareista hirveätä huutoa ja hakkausta soimaan...

"Ei susta uskoiisi, sähän pukeudut ihan normaalisti"!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)