Wolfgang 16.10.2013 17:42:15 | |
---|
KooAa: Eikös se tuleva todennäköinen myynti näissä merkkaa enemmin kuin taidot. Meinaatko, että se "lyhyt, lihava, meikkaava ruotsalaispoika" myisi Suomessa suuria määriä? Sehän on vähän niin kuin Antti Tuisku, paitsi että teinitytöt eivät halua panna sitä. Todennäköisesti, en mie teinityttöjen ajatuksenjuoksua niin hyvin tunne. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Tellervo 17.10.2013 21:41:49 (muokattu 17.10.2013 22:25:41) | |
---|
Olen tosi vähän tätä kautta katsonut, mutta se mitä olen, niin kyllähän tässä alkaa olla aikamoisen surullinen ja suruton "lapsilta rahat pois" -meininki ja siinä kaikki. Aikuiselle katsojalle, saati laulusta oikeasti kiinnostuneelle, tarjolla on lähinnä kärsimystä tai mitäänsanomattomuutta. Tuomareilla ei ole korvia tai sitten heidät on huumattu, ja sama pätee yleisöön, joskin heillä on puolustuksenaan juurikin se alaikäisyys, joten annettakoon heille anteeksi koska he eivät tiedä mitä tekevät. Kaukana on ne ajat kun itsekin sain tästä ohjelmasta jotain. Niin onttoa, niin onttoa. Pelkkää bisnestä vailla sisältöä ja merkitystä. Tulisin vihaiseksi jos jaksaisin. Tollo Pyllervö |
Bluesmies 17.10.2013 22:06:22 | |
---|
Kamala parituntinen, huhhuh. Nolla hyvää vetoa. |
Tellervo 17.10.2013 22:19:32 | |
---|
Bluesmies: Kamala parituntinen, huhhuh. Nolla hyvää vetoa. Ja Diandrakin lauloi coverbiisin. Siinäkö se panostuksen ja tähdenleivonnan tarkoitus ja lopputuotos? Ei mee hyvin. Tollo Pyllervö |
JCM 17.10.2013 22:38:46 (muokattu 17.10.2013 22:39:04) | |
---|
Tellervo: Ja Diandrakin lauloi coverbiisin. Siinäkö se panostuksen ja tähdenleivonnan tarkoitus ja lopputuotos? Ei mee hyvin. Sen verran käänsin itsekin kanavalle, kiinnostuneena kaikesta kauhistelusta, että ehdin nähdä Diandran esiintymisen. Hyvinhän se vetää, mutta olisko ollu sävellaji turhan matala (tai liiankin haastava biisi?) kun ne matalat osuudet tuntui niin vaisuilta ja ponnettomilta? Korkeeltahan se vetääkin sit komeesti.. vaikka oon kyl nähny siltä parempiakin esityksiä. Luojan kiitos Sinin kulmakarvoja oli vähintään vaalennettu ellei peräti nypitty vähän siistimmäksi. Mä en pysty kykenemään kattomaan sitä kun ne kulmakarvat rehottaa päässä kuin Hitlerin viikset levennettynä. :( |
Rauzku 17.10.2013 23:33:26 (muokattu 17.10.2013 23:39:53) | |
---|
Jakson miesesitykset olivat erinomaisia :) cold väre's Enään |
Wolfgang 18.10.2013 12:21:24 | |
---|
Tellervo: Olen tosi vähän tätä kautta katsonut, mutta se mitä olen, niin kyllähän tässä alkaa olla aikamoisen surullinen ja suruton "lapsilta rahat pois" -meininki ja siinä kaikki. Aikuiselle katsojalle, saati laulusta oikeasti kiinnostuneelle, tarjolla on lähinnä kärsimystä tai mitäänsanomattomuutta. Tuomareilla ei ole korvia tai sitten heidät on huumattu, ja sama pätee yleisöön, joskin heillä on puolustuksenaan juurikin se alaikäisyys, joten annettakoon heille anteeksi koska he eivät tiedä mitä tekevät. Kaukana on ne ajat kun itsekin sain tästä ohjelmasta jotain. Niin onttoa, niin onttoa. Pelkkää bisnestä vailla sisältöä ja merkitystä. Tulisin vihaiseksi jos jaksaisin. Paasos Heikkiä selkeästi vähän hävetti kertoa siitä uudistetutusta äänestysjutusta, jossa äänestetään uudestaan kahdesta viimeiseksi jääneestä. Siinä kun saa kätevästi lisää rahaa. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
evo 18.10.2013 13:13:58 | |
---|
Tellervo: Ja Diandrakin lauloi coverbiisin. Siinäkö se panostuksen ja tähdenleivonnan tarkoitus ja lopputuotos? Ei mee hyvin. Joo lahjakkuuksia hukataan taas kunnon pieteetillä, tässä me olemme parhaita. Pitäis nää oikeasti potentiaalia omaavat antaa ruottalaisten markkinoitavaksi. |
Bluesmies 18.10.2013 15:53:10 (muokattu 18.10.2013 15:56:20) | |
---|
|
Bluesmies 18.10.2013 15:59:59 | |
---|
evo: Joo lahjakkuuksia hukataan taas kunnon pieteetillä, tässä me olemme parhaita. Pitäis nää oikeasti potentiaalia omaavat antaa ruottalaisten markkinoitavaksi. Erittäin hyvin sanottu siellä perällä... |
Rauzku 18.10.2013 17:24:51 | |
---|
Bluesmies: En oo aikoihin nauranut musaesityksen aikana niin paljon, kuin Ninon Abreu-vedon aikana. edit: http://www.katsomo.fi/?progId=252236&itemId=67729 Tässä kyseinen veto. Huikeaa!! Itse vaihdoin kanavaa. Vaikka olenkin jonkinlainen myötähäpeäaddikti, tuolloin en kuitenkaan jaksanut kestää. En sen Niko Lomaninkaan vetoa pystynyt loppuun asti kuuntelemaan. Enään |
Tellervo 18.10.2013 21:59:02 | |
---|
Wolfgang: Paasos Heikkiä selkeästi vähän hävetti kertoa siitä uudistetutusta äänestysjutusta, jossa äänestetään uudestaan kahdesta viimeiseksi jääneestä. Siinä kun saa kätevästi lisää rahaa. Huomasin saman. Tollo Pyllervö |
ekikoo 24.10.2013 21:38:40 | |
---|
Oulun tytöstä meikä tykkää mutta nää muut ei oikein puhuttele, joko tosi kevyellä soundilla jengi yrittää vetää voimalla tai sitten muuten ärsyttäviä tulkintoja. RHCP eisssss. Do we need harmonics in the range above 8 kHz? Are a lot of dogs going to listen to your solos? - J. Johansson |
Bald Anus 24.10.2013 23:54:31 | |
---|
Ala-arvoinen veto kyllä tuo Dani California. sääh |
jp8000 25.10.2013 07:21:31 (muokattu 25.10.2013 07:22:31) | |
---|
Kukaan ei edelleenkään tällä kaudella oikein iske, joten vois jättää katsomisen tähän, mutta luulen kuitenkin katsovani loppuun asti. "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
JPQ 25.10.2013 12:28:17 | |
---|
Jormaz: Ei oo varaa arvostella jos ei oo yhtä kammottavaa juurikasvua kuin säbötääshillä. Muutenkin minusta aika kammattoava ilmestys. ja Teuvon "vaimosta" tykkättiin täälläkin. ps. tosin kamalampi ilmestys oli Nina Tapio. En vaan voinut sietää koko naista. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 25.10.2013 12:29:27 | |
---|
Vaihtovirta: Eikös se sävelkorva merkkaa nyt pikkusen enemmän kuin oma lauluääni? Ei katsos kun ahemme idolia josta jo valmiitkin monet laulavat ihan pieleen. Se jokin on tärkein ja sitä paitsi vire virheen voi korata mutta laulun tylsää sävyä tyyliin Cheek ei voi. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Tellervo 26.10.2013 16:30:39 | |
---|
Kurkistin vielä tätäkin jaksoa, kun jotkut kehuivat että nyt oli hyviä laulajia. No ihan hyviä olikin kyllä. Mutta siinä se. Ei vaan herätä mitään sen suurempia ja syvempiä reaktioita. Tollo Pyllervö |
Rauzku 31.10.2013 22:21:35 (muokattu 31.10.2013 22:21:45) | |
---|
Niko Helenius - Behind Blue Eyes Liikutuin kyyneliin. Parempi kuin alkuperäinen. Enään |
Rauzku: Niko Helenius - Behind Blue Eyes Liikutuin kyyneliin. Parempi kuin alkuperäinen. Samaa mieltä. Edelliskerran liikutuin samalla tavalla kyyneliin Pete Seppälän Disco Infernon aikana: http://www.youtube.com/watch?v=LnFZ9cuwYPM Parempi kuin alkuperäinen. |