Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss ME-50 multiefekti
1 2
hallu
03.11.2013 10:05:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisiko joku kertoa tästä laitteesta sen, että mallintaako se säröosasto Bossin omia säröpedaaleja? tarkoitan, että löytyykö tuosta lootasta esimerkiksi SD-1 tai OD-3 tai BD? ja jos löytyy, niin mitkä Bossin säröpedaalit siihen on mallinnettu?
 
Aika paljon löytyy ketjuja joissa tuon laitteen säröosastoa moititaan, mutta se vaan kerro mitään siitä jos joku tykkää että se ei ole hyvä. Tuli vaan mieleen, että jos tuosta samasta rakkineesta löytyisi Bossin säröspedut niin olisihan se tosi näppärää.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
DooMTroopeR
03.11.2013 10:27:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Osaisiko joku kertoa tästä laitteesta sen, että mallintaako se säröosasto Bossin omia säröpedaaleja? tarkoitan, että löytyykö tuosta lootasta esimerkiksi SD-1 tai OD-3 tai BD? ja jos löytyy, niin mitkä Bossin säröpedaalit siihen on mallinnettu?
 
Aika paljon löytyy ketjuja joissa tuon laitteen säröosastoa moititaan, mutta se vaan kerro mitään siitä jos joku tykkää että se ei ole hyvä. Tuli vaan mieleen, että jos tuosta samasta rakkineesta löytyisi Bossin säröspedut niin olisihan se tosi näppärää.

 
Omistin tämän laitteen ja voin sanoa, että se mallintaa pääosin Bossin omia speduja-MT-2,DS-1,BD-2,OD1&2. DS-1 ja BD-2-mallinnukset ovat kyllä näppäriä,OD:t ovat kanssa hyvänkuuloisia, mutta MT-2 taitaa olla se heikoin lenkki, siitä en saanut mieluista saundia pihalle. On kyllä hyvä laite ylipäätään.
 
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
hallu
03.11.2013 10:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DooMTroopeR: Omistin tämän laitteen ja voin sanoa, että se mallintaa pääosin Bossin omia speduja-MT-2,DS-1,BD-2,OD1&2. DS-1 ja BD-2-mallinnukset ovat kyllä näppäriä,OD:t ovat kanssa hyvänkuuloisia, mutta MT-2 taitaa olla se heikoin lenkki, siitä en saanut mieluista saundia pihalle. On kyllä hyvä laite ylipäätään.
 
Jos OD-, BD- ja SD- mallinnukset ovat hyviä, niin silloinhan laitteen säröosasto täytyy olla paljon mainettaan parempi, koska nuo kyseiset pedaalit ovat oman kokemukseni mukaan varsin hyviä. Noita saapi nykyisin käytettynä sangen maltilliseen hintaan, pitäisi varmaan ostaa yksi ja kokeilla ihan itse.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
J.Nikkanen
03.11.2013 10:50:00 (muokattu 03.11.2013 10:51:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Osaisiko joku kertoa tästä laitteesta sen, että mallintaako se säröosasto Bossin omia säröpedaaleja? tarkoitan, että löytyykö tuosta lootasta esimerkiksi SD-1 tai OD-3 tai BD? ja jos löytyy, niin mitkä Bossin säröpedaalit siihen on mallinnettu?
 
Aika paljon löytyy ketjuja joissa tuon laitteen säröosastoa moititaan, mutta se vaan kerro mitään siitä jos joku tykkää että se ei ole hyvä. Tuli vaan mieleen, että jos tuosta samasta rakkineesta löytyisi Bossin säröspedut niin olisihan se tosi näppärää.

 
Ex-bändissä kitara(virtuoosi) soitteli tuommosen kanssa ja sai kyllä kaivettua kaiken tarpeellisen sieltä ulos. Naureskelin kyllä muutamaan kertaan ensialkuun kun vetelee multsarin kanssa mutta aika äkkiä se mun hymy hyytyi. Soiteltiin semmoisia Classic Rock sekä joitain pop-ralleja, cover touhua siis.
 
edit: Niin joo, luulen kyllä että vahvistin loppupeleissä ratkaisee että toimiiko mitenkä hyvin, oiskohan kitaristilla ollut joku Tech21 combo? Sen kanssa siis pelasi, muista yhdistelmistä en osaa sanoa.
 
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
blues guitar
03.11.2013 10:54:40 (muokattu 03.11.2013 11:02:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Jos OD-, BD- ja SD- mallinnukset ovat hyviä, niin silloinhan laitteen säröosasto täytyy olla paljon mainettaan parempi, koska nuo kyseiset pedaalit ovat oman kokemukseni mukaan varsin hyviä. Noita saapi nykyisin käytettynä sangen maltilliseen hintaan, pitäisi varmaan ostaa yksi ja kokeilla ihan itse.
 
Olen kyllä erimieltä. Esim BD-2 kuuluu omiin luottopedaaleihini, mutta en kyllä aikoinaan omistamastani ME-50 multiefektistä löytänyt ollenkaan sitä soittotatsiin reagoivuutta od-osastolta. Tai sitten se ei vaan toiminut noilla mun vahvistimilla, toisin kuin BD-2 pedaali.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
hallu
03.11.2013 11:01:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blues guitar: Olen kyllä erimieltä. Esim BD-2 kuuluu omiin luottopedaaleihini, mutta en kyllä aikoinaan omistamastani ME-50 multiefektistä löytänyt ollenkaan sitä soittotatsiin reagoivuutta od-osastolta.
 
Entä SD-1 tai vaikka OD-3 ? onko sulla näppituntumaa noihin, että onko ME-50 ne hyvin mallinnettu? vai onko soittotatsi niissäkin huonompi. Oma lempparipedaali Bosseista on SD-1, mutta myös OD-3 ja BD-2 on ollut hankintalistalla. Nuo Bossin pedaalithan ei ole mitään tolkuttoman kalliita, mutta lähinnä mietin multipaavon ominta ideaa eli olisi kaikki olennainen samoissa kuorissa.
 
ME-50 laitteen säröjä ovat monet moittineet monissa ketjuissa. Onko se tämä soittotatsiin reagoiminen, joka tuossa on huonosti mallinnettu?
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Laulava Kylätohtori
03.11.2013 11:04:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Jos OD-, BD- ja SD- mallinnukset ovat hyviä, niin silloinhan laitteen säröosasto täytyy olla paljon mainettaan parempi, koska nuo kyseiset pedaalit ovat oman kokemukseni mukaan varsin hyviä. Noita saapi nykyisin käytettynä sangen maltilliseen hintaan, pitäisi varmaan ostaa yksi ja kokeilla ihan itse.
 
Bosseja nyt täytyy jostain syystä haukkua mnetissä, kai se tuo uskottavuutta. Minusta ne ovat mainettaan parempia vehkeitä - ainakin ne, mitä olen kokeillut. SD-1+BD-2 olivat suorastaan loistavia punanuppi-twinin kanssa.
 
Samaa mieltä Nikkasen kanssa siitä, että aika paljon riippuu myös vahvarista. Joiden kirkkaampien vahvistimien kanssa esim. BD-2 on vähän räikeä, mutta tummempien kanssa pelaa hienosti.
 
Ei muuta kuin kokeilemaan....
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
blues guitar
03.11.2013 11:07:09 (muokattu 03.11.2013 11:13:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Entä SD-1 tai vaikka OD-3 ? onko sulla näppituntumaa noihin, että onko ME-50 ne hyvin mallinnettu? vai onko soittotatsi niissäkin huonompi. Oma lempparipedaali Bosseista on SD-1, mutta myös OD-3 ja BD-2 on ollut hankintalistalla. Nuo Bossin pedaalithan ei ole mitään tolkuttoman kalliita, mutta lähinnä mietin multipaavon ominta ideaa eli olisi kaikki olennainen samoissa kuorissa.
 
Noita mainitsemiasi pedaaleita en omista, joten en osaa sanoa.
 
ME-50 laitteen säröjä ovat monet moittineet monissa ketjuissa. Onko se tämä soittotatsiin reagoiminen, joka tuossa on huonosti mallinnettu?
 
Dynamiikan puute oli mun mielestä ongelmana säröosastolla. Mutta eihän noi ole tosiaankaan kalliita joten kannattaa varmaankin testata itse.
Muut efektithän tuossa oli ihan ok.
 
Mielestäni juurikin tuo soittotatsiin reagoiminen on se asia jossa mallintavat ovat menneet pitkän harppauksen eteenpäin.
Ainakin Kemper reagoi mielestäni hienosti soittotatsiin. Tosin puhutaankin jo ihan eri hintaluokan laitteesta.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
hallu
03.11.2013 11:59:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blues guitar: ...
 
Mielestäni juurikin tuo soittotatsiin reagoiminen on se asia jossa mallintavat ovat menneet pitkän harppauksen eteenpäin.
Ainakin Kemper reagoi mielestäni hienosti soittotatsiin. Tosin puhutaankin jo ihan eri hintaluokan laitteesta.

 
No joo, tottakai hintaluokka vaikuttaa. Toisaalta ne hienoudet, jotka olivat -80 luvulla 500 sarjan mersussa on tänä päivänä Toytota corollassa. Eiköhän se saman kaavan mukaan mene näissä digiefekteissäkin ja mallinnusjutskissa. Eli ne ominaisuudet, jotka nyt löytyy Kemperistä, löytyy kymmenen vuoden päästä iPhonesta;-).
 
Mutta jos soittotatsiin mennään, niin Kemperhän mallintaa kokonaisia vahvistimia, kun taas bossin multipaavo vain yksittäistä pedaalia. Onhan analogisessa maailmassakin yksittäinen säröpurkki ja kokonainen vahvistin ihan eri asioita.
 
Mut joo, soittotatsi on munkin mielestä ollut mallinnusten akilleen kantapää ja on mukavaa jos se ongelma on onnistuttu ratkaisemaan.
 
Tuli muuten mallintimista mieleen, että olisi tosi mageeta jos tulevaisuudessa tulisi semmoinen mallinnin, jossa vakkapa vahvistimen jokainen komponentti olisi mallinnettu ja voisi kokeilla erilaisia skeemoja ihan lennosta, että miltä soundtaisi tai erilaisia putkia voisi olla mallinnettuna ja voisi sitten vaan nappia painamalla valita, että haluaako 6L6 päättärit vai el34:t tai no. Ehkä se olisi enemmän jonkin elektroniikkaharrastajan unelma:-( ei välttämättä löytyisi markkinoita.
 
Ehkä mallinnustekniikassa seuraava askel onkin siinä omassa identiteetissä. Tarkoitan, että ei pidetäkään enää referenssinä jotakin putkivahvistinta ja sitten vertailla että kuulostaako se siltä vai ei. Vaan siirrytään kertakaikkiaan luomaan soundi ja soittotatsi jota ei muualta löydy poimitaan kaikkien vahvistinten parhaat palat ja kootaan niistä jotain mitä ei analogisesti edes voida tuottaa, mikä sitten muodostuisi mallintavien omaksi identiteetiksi ja puritaanisimmatkin kitaristit lakkaisivat katselemasta digivahvistimia nenänvarttaan pitkin:-).
 
Se vaatisi varmaan ne, että tämän päivän jimihendrixit astuisivat esiin ja näyttäisivät mitä digivahvistimella voi tehdä. Me naavaparrat koitamme vaan saada ne kuulostamaan vanhoilta putkivahvistimilta, mutta minusta tuntuu ettei se ole koko totuus näiden laitteiden potentiaalista.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Vellu64
03.11.2013 12:32:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multiefekti tulee hankintalistalle, oli niiden periaate mikä oli. Niistä saa kivoja juttuja ja vaihtelua.
Olen käsittänyt asiat niin, että Boss peruspedaalit käsittelee alkuperäistä signaalia koko ajan analogisena ja muokkaa sitä. Ja nuo multiefektit ei muokkaa puolestaan analogisena sitä signaalia. Ainakaan kaikki. Tuossakin taitaa olla AD-muunnin ja sitten DA-muunnin. Alkuperäisestä signaalista ei ole hajuakaan sitten.
Eri asia on, miten se muokkaa sen taas alkuperäisen näköiseksi, lisättynä valitut höysteet. Siinä nuo on tainneet kehittyä aikalailla.
Peruspedaaleissa ei ole mainintaa AD/DA-muunnoksista, kun lukee specsejä. Multiefekteissä on ja siksi epäilen asioiden laidan olevan näin.
En tosin ole lukenut kaikkia maailman specsejä. Siis mutua.
 
tender.insanity
03.11.2013 13:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä itse multimuljuttimia käytän, niin en edes etsi mitään oikeiden vahvareiden soundeja. En tosin tiedäkään miltä ne kuulostaa, kun en ole sellaisilla vempeleillä ikinä soittanut :-p
 
Haen aina laitteesta itseäni miellyttävän soundin ja sillä mennään. Tällä hetkellä Boss GT-8:sta haluamani soundit olen irti saanut ja vähän ajan päästä Boss GT-100 tulee talouteen, joten siitä sitten etsimään parhaat soundit.
 
LesPaul70
03.11.2013 14:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: voisi sitten vaan nappia painamalla valita, että haluaako 6L6 päättärit vai el34:t tai no.
 
Mesalla tuo tulee jo sisäänrakennettuna. Osta Road King niin voit nuppia kääntämällä kanavakohtaisesti valita, haluatko päättäriksi 2x6L6, 4x6L6, 2xEL34, 2x6L6+2xEL34 vai 4x6L6+2xEL34.
 
Ei tosin ole mallinnettu vaan ihan aidot putket.
 
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
blues guitar
03.11.2013 14:34:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: No joo, tottakai hintaluokka vaikuttaa. Toisaalta ne hienoudet, jotka olivat -80 luvulla 500 sarjan mersussa on tänä päivänä Toytota corollassa. Eiköhän se saman kaavan mukaan mene näissä digiefekteissäkin ja mallinnusjutskissa. Eli ne ominaisuudet, jotka nyt löytyy Kemperistä, löytyy kymmenen vuoden päästä iPhonesta;-).
 
Näinhän se menee, digitekniikka kehityy sellaisella vauhdilla että tämän päivän huippulaite on vuoden päästä jo vanhentunutta tekniikkaa.
 
Mutta jos soittotatsiin mennään, niin Kemperhän mallintaa kokonaisia vahvistimia, kun taas bossin multipaavo vain yksittäistä pedaalia. Onhan analogisessa maailmassakin yksittäinen säröpurkki ja kokonainen vahvistin ihan eri asioita.
 
Mutta eroaako kokonaisen vahvistimen ja pedaalin mallintaminen teknisesti millään tavalla?
 
Mut joo, soittotatsi on munkin mielestä ollut mallinnusten akilleen kantapää ja on mukavaa jos se ongelma on onnistuttu ratkaisemaan.
 
Ainakin siinä on menty harppaus eteenpäin.
 
Tuli muuten mallintimista mieleen, että olisi tosi mageeta jos tulevaisuudessa tulisi semmoinen mallinnin, jossa vakkapa vahvistimen jokainen komponentti olisi mallinnettu ja voisi kokeilla erilaisia skeemoja ihan lennosta, että miltä soundtaisi tai erilaisia putkia voisi olla mallinnettuna ja voisi sitten vaan nappia painamalla valita, että haluaako 6L6 päättärit vai el34:t tai no.....
 
Ainakin Amplitube softassa tuollainen mahdollisuus on löytynyt jo vuosia sitten. Tosin en tiedä onko soundimuutos kovinkaan todellinen?
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
hallu
03.11.2013 14:53:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LesPaul70: Mesalla tuo tulee jo sisäänrakennettuna. Osta Road King niin voit nuppia kääntämällä kanavakohtaisesti valita, haluatko päättäriksi 2x6L6, 4x6L6, 2xEL34, 2x6L6+2xEL34 vai 4x6L6+2xEL34.
 
Ei tosin ole mallinnettu vaan ihan aidot putket.

 
Kyllä ne Mesalla osaa:-). Minä olen aina mieltänyt MesaBoogiet vähän enemmän semmoisiksi hevihenkilöiden laitteiksi (mitä ne ei varmaan oikeasti pelkästään ole, mutta mulla on vain semmoinen mielikuva) siis nimenomaan nuo RoadKingit ja Rectot. Mesan valikoimasta itseäni on eniten ulkonäkönsä puolesta kiehtonut Stiletto ja Lonestar sekä ehkä se Transatlantik (mutta en niiden soundimaailmasta tiedä mitään, paitsi että Stiletto kai on siellä Marshall maailmassa).
 
Kyllä mulle Mesa kelpaisi (semmoinen hevimesakin), mutta ovat vähän tyyriitä minun makuun (ehkä joku käytetty express tms. voisi vielä mennä siis alle tonnin kombo).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
hallu
03.11.2013 14:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blues guitar: ...........
 
Ainakin Amplitube softassa tuollainen mahdollisuus on löytynyt jo vuosia sitten. Tosin en tiedä onko soundimuutos kovinkaan todellinen?

 
Niinpä tietenkin:-). Jos se kerran minun mieleen tulee, niin tottakai alan ihmiset on sitä miettineet ja aikapäiviä sitten:-D.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
edenbeast
03.11.2013 16:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boss ME-50 en osaa sanoa mutta tuo ME-70 on todella hyvä. Ei ehkä kuulosta joltain putiikkipedaalilta mutta n. yhden putiikkipolkimen hinnalla saakin koko laudan. Mikä kelpaa kenellekin.
 
???
McLeach
03.11.2013 16:27:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän tuntuu että kaikissa edullisissa multsareissa säröt on se huonoin lenkki. En kyllä tiedä miksi esim jonkun halpis bossin mallintaminen on niin vaikeaa samalla kuin esim modulaatiot kuulostavat tosi hyvältä. Omassani linekutosen multsarissa säröt tosi huonoja vaikka yritetään kuulostaa kaikenmaailman legendapedaaleilta. Eikä ole ihan halvimpia multsareita sekään. Modulaatiot yms on taas niin hyviä ettei parempaa osaa toivoa.
 
LesPaul70
04.11.2013 12:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Kyllä ne Mesalla osaa:-). Minä olen aina mieltänyt MesaBoogiet vähän enemmän semmoisiksi hevihenkilöiden laitteiksi (mitä ne ei varmaan oikeasti pelkästään ole, mutta mulla on vain semmoinen mielikuva) siis nimenomaan nuo RoadKingit ja Rectot. Mesan valikoimasta itseäni on eniten ulkonäkönsä puolesta kiehtonut Stiletto ja Lonestar sekä ehkä se Transatlantik (mutta en niiden soundimaailmasta tiedä mitään, paitsi että Stiletto kai on siellä Marshall maailmassa).
 
Jes. Läpällähän tuon toki heitinkin. :)
Menee aika rankasti ohi otsikon aiheesta ja ennenkaikkea hintaluokasta. Mutta silti... ei pidä luulla että Road King on vain kullalla kuorrutettu Recto with bells&whistles. Puhdas kanava (versiossa II) on suoraan mainitsemasi Lone Starin piiri, ja Tweed- tai Brit-moodi 2xEL34-pääteputkivalinnalla menee hyvinkin epärectomaisille vesille...
 
Otsikon aiheeseen. Itselläni on edelleen saman aikakauden GT-6, jossa siis samat COSM-mallit kuin pikkuveljessään ME-50:ssäkin. Käytän tuota GT-6:tta vain satunnaisesti eksoottisempien ufoefektien testailuun, suurimman osan ajasta se on kaapin päällä laatikossaan. Mitä niihin säröihin tulee, oma mielipiteeni on, valitettavasti, forget it. Vuosituhannen alun COSM-säröt eivät olleet hyviä edes aikalaisiinsa (kuten POD2) verrattuna, saati sitten tämän päivän mittapuulla. Vähän erilailla EQutettuja variaatioita samasta muovisesta surinasta. Sen verran mitä vertailin aitoihin pedaaleihin, niin ei päässyt lähellekään edes Bossin omia speduja.
 
Mutta tietysti - kuten tässäkin ketjussa on jo todettu - soundi lähtee viime kädessä soittajan sormista. Huonolla digilaitteellakin voi soittaa rouheaa rokkia ja juurevaa rootsia, kun vain soittajalla on svengi selkärangassa ja sormenpäissä. Tätä on ollut itselläkin ilo olla todistamassa livenä useita kertoja.
 
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
hallu
05.11.2013 01:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LesPaul70: Jes. Läpällähän tuon toki heitinkin. :)
Menee aika rankasti ohi otsikon aiheesta ja ennenkaikkea hintaluokasta. Mutta silti... ei pidä luulla että Road King on vain kullalla kuorrutettu Recto with bells&whistles. Puhdas kanava (versiossa II) on suoraan mainitsemasi Lone Starin piiri, ja Tweed- tai Brit-moodi 2xEL34-pääteputkivalinnalla menee hyvinkin epärectomaisille vesille...
 
Otsikon aiheeseen. Itselläni on edelleen saman aikakauden GT-6, jossa siis samat COSM-mallit kuin pikkuveljessään ME-50:ssäkin. Käytän tuota GT-6:tta vain satunnaisesti eksoottisempien ufoefektien testailuun, suurimman osan ajasta se on kaapin päällä laatikossaan. Mitä niihin säröihin tulee, oma mielipiteeni on, valitettavasti, forget it. Vuosituhannen alun COSM-säröt eivät olleet hyviä edes aikalaisiinsa (kuten POD2) verrattuna, saati sitten tämän päivän mittapuulla. Vähän erilailla EQutettuja variaatioita samasta muovisesta surinasta. Sen verran mitä vertailin aitoihin pedaaleihin, niin ei päässyt lähellekään edes Bossin omia speduja.
 
Mutta tietysti - kuten tässäkin ketjussa on jo todettu - soundi lähtee viime kädessä soittajan sormista. Huonolla digilaitteellakin voi soittaa rouheaa rokkia ja juurevaa rootsia, kun vain soittajalla on svengi selkärangassa ja sormenpäissä. Tätä on ollut itselläkin ilo olla todistamassa livenä useita kertoja.

 
No tämähän oikeastaan oli se aisa johon vähän niinkuin halusin saada vastausta kautta näkemystä. Olen nimittäin kokeillut muutamaa Bossin säröpedaalia joista tykkäsin kovasti ja mietiskelin, että mahtaisiko tämä ME50 osata mallintaa niitä (siitä on vähän vaikea saada selkoa noista muista ketjuista kun niissä vaan on moitittu tuon laitteen säröjä mutta ei ole otettu kantaa miten ne toimii verrattuna bossin omiin analogisiin säristimiin).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Laulava Kylätohtori
05.11.2013 09:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: No tämähän oikeastaan oli se aisa johon vähän niinkuin halusin saada vastausta kautta näkemystä. Olen nimittäin kokeillut muutamaa Bossin säröpedaalia joista tykkäsin kovasti ja mietiskelin, että mahtaisiko tämä ME50 osata mallintaa niitä (siitä on vähän vaikea saada selkoa noista muista ketjuista kun niissä vaan on moitittu tuon laitteen säröjä mutta ei ole otettu kantaa miten ne toimii verrattuna bossin omiin analogisiin säristimiin).
 
Onhan se aina kivampaa, jos negatiivisen kommentoinnin lisäksi perustellaan, miksi sitä negatiivista palautetta annetaan. Voi jopa oppia jotain.
 
Mutta entäs joku tällainen?
 
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=813815
 
http://www.bossus.com/gear/productdetails.php?ProductId=164
 
Ei mitään kokemusta itsellä, mutta olisikohan tuossa paremmat mallinnukset ja soundit?
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «