markkuliini 02.11.2013 20:29:13 | |
---|
jazzmies: Mietippä sitä ihan rauhassa. Yritän ehtiä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 02.11.2013 20:29:25 (muokattu 02.11.2013 20:40:10) | |
---|
markkuliini: Miksi sitten otit vuositulosi puheeksi? Verotiedot ilmestyivät nettiin. Kuka mahtaa olla parhaiten musiikilla koko tilin tehnyt rumpali? Valistuneita arvauksia? Veikkauksia tai ihan faktatietoa kehiin ;) Minä veikkaan Nykästä... Anssia... Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 02.11.2013 20:31:38 (muokattu 02.11.2013 20:46:50) | |
---|
Kailis: Ei se kato merkkaa mistä se raha tulee jos rahalla aletaan brassailemaan. Jomalan kylä sijaistee Ahvenanmaalla. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kefiiri 02.11.2013 20:32:18 (muokattu 02.11.2013 21:29:17) | |
---|
Missä Jomalan kylä sijaistee? En ole musiikin asiantuntija. |
jazzmies 02.11.2013 20:33:22 (muokattu 02.11.2013 20:46:40) | |
---|
Kefiiri: No tuleeko se sulla soittamisesta vai opettamisesta? Jomalan kylä sijaistee Ahvenanmaalla. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kefiiri 02.11.2013 20:33:49 | |
---|
markkuliini: Yritän ehtiä. Tää oli hyvä =D En ole musiikin asiantuntija. |
Kefiiri 02.11.2013 20:34:29 (muokattu 02.11.2013 20:58:41) | |
---|
jazzmies: Jomalan kylä sijaistee Ahvenanmaalla. Selevä homma :) En ole musiikin asiantuntija. |
jarome 02.11.2013 20:35:39 | |
---|
Terve. Mua ainakin kiinnostais tästä kyseisestä ketjusta lukea ihan vain siihen liittyvää sananpartta. Että näin uutena jäsenenä täällä otan oikeudeksi sanoa, että tehkää joku oma ketju ihan vaikka kaikille egopohjaisille tappeluille. Tällä sivustolla olis selvästi potentiaalia vaikka mihin, mutta nyt tän pienen kaks viikkosen aikana mitä oon täältä koittanu ammentaa oppia niin se on ollu melkoista paskakahlausta. Ps. En tule provosoitumaan, jos joku tästä viestistä nyt suuttuu ja pistää täyslaidallisen. -J you don't need a reason to help people. |
hollmi-5 02.11.2013 20:45:55 | |
---|
jarome: Terve. Mua ainakin kiinnostais tästä kyseisestä ketjusta lukea ihan vain siihen liittyvää sananpartta. Että näin uutena jäsenenä täällä otan oikeudeksi sanoa, että tehkää joku oma ketju ihan vaikka kaikille egopohjaisille tappeluille. Tällä sivustolla olis selvästi potentiaalia vaikka mihin, mutta nyt tän pienen kaks viikkosen aikana mitä oon täältä koittanu ammentaa oppia niin se on ollu melkoista paskakahlausta. Ps. En tule provosoitumaan, jos joku tästä viestistä nyt suuttuu ja pistää täyslaidallisen. -J Sinun pitää hiukan pidempään mukautaua tähän ;) Ihan hyvää tarinaa ja oppia täältä saa... Markkuliini, Jazzmies ja Epämuusikko (tulevaisuuden ammattilanen) ovat todella hyviä ammattisoittajia ja me muut sitten hiukan enemmän tai vähemmän alalauteilla ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 02.11.2013 20:46:15 | |
---|
jarome: Terve. Moi. Täällä on ollut ihan samanlaista paskaa alusta asti. Minunlaiset paskat ovat lietsoneet tätä paskaa jo vuodesta kivi, paperi ja sakset. Nyt poistun taas riittävän pitäksi ajaksi ja toivotan teille hyvät loppuvuodet. Moi. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Kefiiri 02.11.2013 20:51:03 | |
---|
jazzmies: Nyt poistun taas riittävän pitäksi ajaksi ja toivotan teille hyvät loppuvuodet. Moi. No voi harmi. Tällä viikolla ovat hermot olleet kireällä kitaraosastollakin. Tämmöistä tämä nettitouhu on. Hyvät loppuvuodet sinnekin, ihan ilman sarkasmia. En ole musiikin asiantuntija. |
Bobana 02.11.2013 21:11:46 | |
---|
markkuliini: Ei jumalauta!! :D Tuloilla leveilyä!! Mitäs seuraavaksi? Peniksen mittailua? Autokisa? Montako naista ollaan kaadettu? :D Ok. Myönnän tyhmyyteni tässä asiassa eikä olis pitänyt provoon mennä. Mulla on vaan ruuti kuivaa ja kiehahtaa liian helposti ja tulee piereskeltyä tollasia älyttömyyksiä. Onhan se vissiin jo ennenkin nähty. : I Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Bobana 02.11.2013 21:14:27 | |
---|
Kailis: Ei se kato merkkaa mistä se raha tulee jos rahalla aletaan brassailemaan. Monilla pappa betalar tyypillä, jopa bobanalla on enemmän kuin sulla. Mutta ei se mitään, akateemiseksi muusikoksi sä oot ihan jees =D Ja mun faija kuoli vuonna 1995 joten se siitä ja koko tästä aiheesta. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
hollmi-5 02.11.2013 21:17:11 | |
---|
jazzmies: Moi. Täällä on ollut ihan samanlaista paskaa alusta asti. Minunlaiset paskat ovat lietsoneet tätä paskaa jo vuodesta kivi, paperi ja sakset. Nyt poistun taas riittävän pitäksi ajaksi ja toivotan teille hyvät loppuvuodet. Moi. Eläpä vielä ;) Vai pitäisikö minunkin? Tosihan se on, että muusikoiden.net = juniori-tiedän kaiken-musaa ei ole ollut ennen tuplabasarikaahailua-vuoden jo soittanut-nyt osaan kaiken-miten saisin lisää vauhtia tupliksiin, vaikka en osaa pitää kapulaa kädessä saati saada sitä pomppaamaan kontrollissa.net ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 02.11.2013 22:02:52 | |
---|
Perhana vieköön että tulee pöhkö olo tällaista lukiessa. soitin Hollmi-5:n ex-Hiliteillä tänään keikan. Se päättyi kaksi tuntia sitten. Tuossa pläjäys. Vetäkää perässä. http://www.youtube.com/watch?v=cjqOsYRQI0o ps. Hoglan on kova. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hollmi-5 02.11.2013 22:06:29 | |
---|
Epämuusikko: Perhana vieköön että tulee pöhkö olo tällaista lukiessa. soitin Hollmi-5:n ex-Hiliteillä tänään keikan. Se päättyi kaksi tuntia sitten. Tuossa pläjäys. Vetäkää perässä. http://www.youtube.com/watch?v=cjqOsYRQI0o ps. Hoglan on kova. Pläjäyksellä on Jeff Porcaro Ludwigeilla, mutta ei minun ex-Hilitejä ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
tiukkapipo 02.11.2013 22:42:50 | |
---|
hollmi-5: Eläpä vielä ;) Vai pitäisikö minunkin? Tosihan se on, että muusikoiden.net = juniori-tiedän kaiken-musaa ei ole ollut ennen tuplabasarikaahailua-vuoden jo soittanut-nyt osaan kaiken-miten saisin lisää vauhtia tupliksiin, vaikka en osaa pitää kapulaa kädessä saati saada sitä pomppaamaan kontrollissa.net ;) Olen samaa mieltä! Kunhan kaikkitietävät nuoret tajuaisivat poistua näistä keskusteluista, niin me vanhemmat saisimme keskenämme rauhassa keskustella kypsästi ja sivistyneesti. En tosin ole ehtinyt lukemaan kolmeen päivään tätä keskustelua - täytyykin heti käydä lukemassa viime päivien kirjoituksia, niin pääsen omin silmin näkemään kuinka kypsymättömällä tekstillä nuoret ovat tällä kertaa sekoittaneet aikuisten ja kokeneiden muusikoiden sivistynyttä keskustelua. |
markkuliini 02.11.2013 23:01:58 | |
---|
Bobana: Ja mun faija kuoli vuonna 1995 joten se siitä ja koko tästä aiheesta. Hahaa, nokitan neljällä vuodella! Pistäkää paremmaksi luuserit! :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 03.11.2013 00:04:31 | |
---|
markkuliini: Hahaa, nokitan neljällä vuodella! Pistäkää paremmaksi luuserit! :D Noniin hehe heh. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
tiukkapipo: Olen samaa mieltä! Kunhan kaikkitietävät nuoret tajuaisivat poistua näistä keskusteluista, niin me vanhemmat saisimme keskenämme rauhassa keskustella kypsästi ja sivistyneesti. En tosin ole ehtinyt lukemaan kolmeen päivään tätä keskustelua - täytyykin heti käydä lukemassa viime päivien kirjoituksia, niin pääsen omin silmin näkemään kuinka kypsymättömällä tekstillä nuoret ovat tällä kertaa sekoittaneet aikuisten ja kokeneiden muusikoiden sivistynyttä keskustelua. Juuri näin. Kyllä täällä pitäisi jotenkin pystyä rajoittamaan noita kokemattomien jaarituksia ja tosi soittajien tuntemien totuuksien kyseenalaistamisia. Eihän kai kukaan järkevä ihminen tosissaan usko, että ilman viimeisen päälle hiottua soittotekniikkaa voisi musiikin alalla saavuttaa mitään saati kirjoittaa soittamisesta mitään lukemisen arvoista? Olisiko kirjoitusluvan rima hyvä laittaa vaikkapa musiikin maisterin tutkintoon tai vaihtoehtoisesti vähintään 500:n keikkaan teknisestä vaatimustasostaan tunnetusti tarkkaa yökerhokansaa viihdyttämässä? Ehkä joku vuosituloraja siihen päälle? Aivan minimissään pitää olla kyky tunnistaa oma ylivertaisuus ja pokkaa ilmaista se myös muille. "Remember, it's an artform, not a competitive sport." (-Old Steve) |