Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 563 64 65 66 67347 348 349 350 351
Jeszse
31.10.2013 14:53:52
No MITÄS sit jos vaikka ET laittais sitä TORILLE???!!!!!!!!!!!
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Kefiiri
31.10.2013 14:58:44
Eikös me jo voitais lopettaa Luuviulun provosoiminen?
En ole musiikin asiantuntija.
hemmo
31.10.2013 15:00:32

Jeszse: No MITÄS sit jos vaikka ET laittais sitä TORILLE???!!!!!!!!!!!

älä huuda tai mä alan heittaamaan sua
Kaikista löytyy ihana sielu, kun ihmiseen keskittyy.
Jeszse
31.10.2013 15:01:27
hemmo: älä huuda tai mä alan heittaamaan sua

Jos sä viä jotain sanot ni mä lähen pois tästä ketjusta.
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
hemmo
31.10.2013 15:03:00

Jeszse: Jos sä viä jotain sanot ni mä lähen pois tästä ketjusta.

no lähde pois, minäkin teen sen, moido
Jeszse
31.10.2013 15:03:34
hemmo: no lähde pois, minäkin teen sen, moido

Moi! &#032
Decadetroll
31.10.2013 15:11:56
Näistä ketjuista tuli kyllä vähintään syöpä. Muusikoiden.net, hieno paikka aina välissä.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
Muovinen
31.10.2013 15:16:05

Decadetroll: Näistä ketjuista tuli kyllä vähintään syöpä. Muusikoiden.net, hieno paikka aina välissä.

Jengi angstaa oikein urakalla kun kamat ei mene kaupaksi? Nyt ihan oikeasti vois jotkut vähäsen miettiä, että mitä kirjottelee ja onko aiheellista kirjoitella ollenkaan.
J.Nikkanen
31.10.2013 15:16:45 (muokattu 31.10.2013 15:17:08)
Laitan tämän tännekkin, koska tämä ketju on ihan http://www.infinitelooper.com/?v=ocLkL7OiLfE&p=n#/102;106
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
blues guitar
31.10.2013 15:16:57

hemmo: älä huuda tai mä alan heittaamaan sua

http://youtu.be/pTZSnqPp2NU
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Funkånaut
31.10.2013 16:06:14 (muokattu 31.10.2013 16:07:53)

Kefiiri: Jos kitara oikeasti on jokin Landolan prototyyppi, niin onhan se varmaan arvokkaampi kuin värkin pelkkä käyttöarvo. Kuinka paljon, sitä on melko vaikea arvioida. Landola ei liene kauhean suosittu keräilykohde. Saattaa olla, että kyseinen kitara on jo nyt innokkaimman mahdollisen Landola-harrastajan omistuksessa =D

Vie Pawn Starsiin, niin kyllä joku liikkeen pyörittäjien tuttu tietää arvon. :)

E: http://cdn.ebaumsworld.com/thumbs/picture/1255348/82532636.jpg
Paljastanee jotain että oon liikaa m.netissä kun 3 nättiä vähäpukeista tyttöä hyörii vieressä, eka ajatus on munkero.- Seba Kuuntelen tämmöistä
edenbeast
31.10.2013 16:10:26
Täällä on ollut viime päivinä kovasti aggressiota ilmassa.
???
Fantasmic
31.10.2013 17:25:04
Piti selata päivällä muutama sivu taaksepäin ja lukea tämä ihan ajatuksen kanssa kun ei ole tullut käytyä aikoihin ja voi sitä tunteiden ja ilmeiden kirjoa..

Luulin Kola-Ollin ja TolkkiJokisen jälkeen nähneeni netissä kaiken hölmön mutta tämä palautti uskoni siihen että hölmöä voi tulla vielä lisää. Iso kiitos. ^_^
Räbbänä
31.10.2013 18:36:42
Luuviulu: Tämän kitaran OIKEA PAIKKA ON MUN KOTONA ja KAIKKI on tervetulleita katsomaan sitä, jos haluaa!!!!!!!!!!!!!! -Paitsi ihmiset jotka on täällä vittuillu mulle ja haukkunu ja muuta paskaa. Mä en halua enää olla teiän kans tekemisis.
Mä KERÄÄN Landoloita / Munkerseja / Pedersejä, OIKEA paikka ON MUN KOTONA!!!

Lopeta nyt hyvä mies se CAPSIN raiskaaminen tai pian täällä on MUILLAKIN migreeni. Varoitusta painelin ja toivon pikaista lukkoa. Pelkkä ajatuskin tästä topicista antoi syövän, aidsin ja erittäin voimakkaan ripulin.
↑↑↓↓←→←→BA
Luuviulu
31.10.2013 21:02:53 (muokattu 31.10.2013 21:05:43)
Kiitos onnittelusta! :)

Niinku olen sanonut, ni mul ei riitä mielenkiinto sekuntia kauempaa opetelle ATK:ta ja mä en oikeasti osaa laittaa tänne muuta kun profiilikuvani ja myynti-ilmoituksia.

Osaisin tietenkin, jos jaksaisin lukea, mut ei mielenkiinto riitä.

Paan nyt tavaraa myyntiin ja ostoon, ni mun profiili-sivulta voi nähdä Landolan siinä kuvassa. Se on muuten tosi hyvä kuva siitä, mut siihen ei mahtunu Landola-logo, se Logo on kuvan yläpäässä.

Siitä kuvasta tulee Landolan Ex-jokin-mikälie-päällikön netti-kirja, Sen miehen nimi on Rauno Nieminen, se otti tästä yhteensä kait n.100 kuvaa ja Röyhkän mielettömän monen tonnin arvoisen uniikki-kitarasta kans n.100 kuvaa ja niitä sitten julkaisee aikanaan. Se otti Landolasta varmaankin joka ilmansuunnasta kuvia, ni luulisin Landolasta riittävän kuvia, kun Googlettaa Rauno Nieminen.

-Tosin en tiedä, että milloin se netti-kirja valmistuu. Voin ilmotella sit, mikäli muistan.

Se mies näytti mulle ja Kaukol sellasen omistamansa kanteleen, jossa on hakaristi ja se on kuulunut Heinrich Himmler:ille. Joku Miljonääri-Natsi maksaisi kai siitä miljoonan. Sanoi, että se on hänen arvokkain soittimensa. No uskoohan sen, kun miettii mitä Arbeit macht frei -kyltistäkin maksettiin pari vuotta sit, kun se pöllittiin Auschwitzin portista.

Tämä kuvaaja oli erittäin mukava ja Landoloista taatusti kaikentietävä mies.
Hän sanoi mulle, että koska vaikutat niin innokkaalta Landola-keräilijältä ja olit niin ystävällinen, että toit sen tänne kuvattavaksi pyyteettä "siis korvauksetta" vaikka mulla paloi rahaa bensaa ja kallista aikaani ja toin myöskin Kaukon Rolling-Stones-kitaristille tekemän Suomalaisen kitarasepän kitaran, joka on sen ensimmäisiä töitä, vuodelta -83, niin saat lahjaksi Landolan kaiken kattavan -kirjan vuodesta 1942-1992. Niitä kirjoja oli kuulemma enää 2kpl hänel ja hän on senkin julkaissut Suomen- ja Ruotsinkielisenä, kaikki on siis ekaks Suomeks ja nyt Ruotsiks.

Tällaisena ihmisenä mua pitää mun kanssa asioivat oikeasti "livenä" asioivat mukavat ihmiset.

Mutta täällä mua vihataan, vaikka ihan sama se mulle on, toista migreeniä en vaan enää haluaisi kokea täällä kenenkään vittuilijan takia.

Mä en ttatusti vittuile kenellekkään, paitsi jollekkin sellasel jota pidän "piip" tekemiensä tekojensa vuoksi. Mutta se on mun mielestä vaan oikein. Potut pottuina.

Jos mulle on moukka, ni mä olen takasin moukka, jos mulle vittuilee niin kauan että multa palaa päreet, ni mä pyrin kostamaan sen vittuilut 1000 kertaisesti, jotta oppeis, että mun kanssa ei kannata pelleillä.

Asiallisena ja mukavana ja kaikinpuolin ok-tyyppinä ja aina valmiina auttamaan muita pyyteettä munt livenä tuntevat ihmiset mua pitävät. Voisin luetella heti vaikka n.100 sellasta, jonka olettaisin noin sanovan munsta, mutta se ei nyt tarpeen.

Toivon vaan, että lopetatte mulle julkisesti tapahtuvan vittuilun täällä, että oisin joku trokari, koska sitä en ole, vaan KERÄILIJÄ! Ja ette enää valehtele tääl myöskään mun olevan huijari tms paskaa...!!!!!!!!!
Mä olen aina pitänyt kaupoista 100% kiinni. Jokainen on saanut rahansa / tavaransa ja postittaessa hyvin myös pakattuna.

Tänäänkin olin valmis ilmaiseksi antamaan osani Suomen Kitara-historia- kulttuuriin ja mun ehdotuksesta Kaukonkin kitara tuli kuvatuks, kun sanoin täl kirjoittajal, että Kauko on ystäväni ja sil on tosi harvinainen ja hyvä, sekä varhainen uniikki tilaus-työ -kitara Versoul -kitaranrakentajalta.

Toi että sain kirjan lahjaksi, oli mulle täydellinen ylltys, olin valmis tuomaan kitaran ilman kirja-lahjaakin.

Tämä on ollut mukava päivä. :)
Luuviulu
31.10.2013 21:28:29
Se oli Torilla "muka myynnissä" -Tarjoa; hinnalla. Jotta osaisin määrittää sen arvon tulevista tarjouksista, koska kukaan muu ei sitä osannut tehdä, paitsi tänään toi äijä, joka sen kuvas ja siitä kirjoittaa.

Nyt se on ollut yli vuorokauden Torilla "ei myynnissä", mutta määrittele arvo, jos osaat.

Mulle ei ole tullut yhtään viestiä, että minkä arvoinen se on.
Silloin kun olin sitä "muka myymässä", ni mulle tuli kymmeniä tarjouksia, suurin oli n.800e.

Jos se olis ollu siäl tähän asti "Tarjoa" -Hinnalla, ni mulle olis tullut tähän mennessä tod.näk ainakin 100kpl tarjouksia, joiden suhteellisella keskiarvolla oisin sen vakuuttanut.

-Toki olisin sen myös myynyt, jos joku siitä olisi maksanu sen 10 000e.
...ei muuten ole kaukana toi luku, jonka Landolan ex-dirika sanos antavansa sille arvon, kun sen vakuutan...

Tiesin, ettei kukaan jaksa / välitä auttaa ilmaseks hinnan määrittelys ja sen on nähnyt siäl nyt luultavasti öööööööö n.5000 ihmistä???

-Mikäli en olisi saanut ton Landolan Rauno Niemisen hinta-arviota, ni se olis siäl edelleen; Tarjoa -hinnalla.

...ja mä sanoin sil myyjjäl, että tod.näk en tästä ikinä luovu, mutta jos joku tästä järjettömän summan maksaa, ni sit oisin myyny.

-Se 10 000e kelpaa mainiosti, tilisiirtona tai käteisenä :D :D :D
Niin kauan kun sitä ihmettä ei tapahdu, ni se on mun "Koti-Museossani".

Kylläpäs loppus mussutukset ja muut mulle vittuilut, kun löin faktat kehiin. :D :D

-Edelleen, kiitos teille kaikille mukaville keskustelijoille, te muut, jotka mua huijariksi yms voitte mun puolesta vaikka suksia "piip". :)

Nyt mä häivyn Keskustelusta, Landolani tarina on nyt loppuun kerrottu.

Jaaniijjoo, 1 kysys onko mukava soittaa jne, ni on, hyvä kaula ja nauhat on käytännässä uudet, koska tolla ei juuri ole soiteltu. 1 Turun nimeltä mainitsematon Soitin Liikkeen edustaja halus ottaa siit tänään kuvan ja testaili, ni kehas kans kaulaa ja satulaa ja yleensäkin kaikkea tos. Paitsi ne rikkinäiset osat jotka Kärnä korjaa 50e, mut sit ku nekin on kunnos, ni nekin on ihan laatu-osia.

Nyt tää oli tässä, joten, moikka.
Räbbänä
31.10.2013 21:30:56
Luuviulu: Se oli Torilla "muka myynnissä" -Tarjoa; hinnalla. Jotta osaisin määrittää sen arvon tulevista tarjouksista, koska kukaan muu ei sitä osannut tehdä, paitsi tänään toi äijä, joka sen kuvas ja siitä kirjoittaa.

Miksi se on tungettu sitten myynti-ilmoitukseen? Ilmoituksen tyypiksi voi valita myös vaihtoehdon "muu", jos ilmoitus ei muihin kategorioihin sovi.
↑↑↓↓←→←→BA
Seba
31.10.2013 21:32:29 (muokattu 31.10.2013 21:33:32)

Miksi sun pitää jauhaa ja jankuttaa ja yrittää vakuutella mitä olet tai et ole?
Eikö se nyt ole ihan vitun sama mitä muut on mieltä jossain nettiforumilla?
Rauhoitu hyvä mies, puhu aiheesta jos on asiaa ja lopeta vanhojen jauhaminen mitä joku on joskus sulle sanonut.

Jos ottaa liian vakavasti itseensä mitä joku random anonyymi on mieltä, niin ehkä parempi pysyä poissa m.netistä kuten itse sanoit.

Kirjoitustyylisi on sekava, toistat itseäsi ja jankkaat turhuuksia viestistä toiseen aiheista joita kukaan ei ole lähiaikoina tainnut edes sanoa.
Se provosoi ihmisiä, joka aiheuttaa sitä vittuilua josta itse provosoidut.

K.I.S.S.
Liian läski hipsteriksi.
hemmo
31.10.2013 21:33:35

Räbbänä: Miksi se on tungettu sitten myynti-ilmoitukseen? Ilmoituksen tyypiksi voi valita myös vaihtoehdon "muu", jos ilmoitus ei muihin kategorioihin sovi.

elä vastaa sille, innostuu vielä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)