Onko olemassa sovellusta ipadille että saisi toimimaan yhteen. |
LHU 31.10.2013 20:01:51 | |
---|
Että saisit iPadilla ohjattua analogilaitetta? Niin, pystyyköhän niin tekemään... A&H:n sivuilla on kaikki data tuostakin laitteesta, en jaksa laittaa linkkiä kun et jaksanut itse sieltä käydä katsomassa ja lukemassa. Täältähän poistellaan viestejä ja kokonaisia keskusteluja aivan mielivaltaisesti!!! |
hannuuki 31.10.2013 20:11:45 | |
---|
Saahan iPadilla ohjattua esim. kanavien liu'ut samaan tasoon. Leveämmällä sivulla kerralla useampia kuin lyhyemmällä sivulla. Eikä tarvitse ostaa yhtään sovellutusta ja se toimii itse asiassa jopa ilman sähköä. |
Tumppi38 01.11.2013 08:56:02 | |
---|
Lesleht: Onko olemassa sovellusta ipadille että saisi toimimaan yhteen. Lyhyt vastaus EI OLE. A&H Zed on analogi vehjes joka tottelee käyttäjänsä räpylöitä. iPad on digitaali aparaatti joka osaa lähettää ja vastaanottaa digitaalista informaatiota. Jos kehität I/O purkin joka muuntaa tuon iPad appsin tuottaman digitaalisen informaation analogiseen muotoon niin siinähän se sitten on. A happy accident of fingering |
-Q- 03.11.2013 14:38:55 | |
---|
Tumppi38: Lyhyt vastaus EI OLE. A&H Zed on analogi vehjes joka tottelee käyttäjänsä räpylöitä. iPad on digitaali aparaatti joka osaa lähettää ja vastaanottaa digitaalista informaatiota. Jos kehität I/O purkin joka muuntaa tuon iPad appsin tuottaman digitaalisen informaation analogiseen muotoon niin siinähän se sitten on. ..Paitsi ei vielä puoliksikaan. Analogi/digi on yhdentekevää mutta tarvis vielä sen voiman joka siirtää ja kääntää fyysisiä vipuja ja logiikan joka ohjaa sitä voimaa. Yleisesti näissä käytetään sellaista täys-analogista, omilla jaloilla seisovaa ääni-ohjattavaa urpoa. Useimmin käytetyt komennot on "laulu ei kuulu", "rummut on liian kovaa" ja "mä en kuule itteäni ollenkaan". |