Little Savage: Mitenkä olis Muumi mukit ? Toi Jeszse voi kertoa paljonko se sai kahdesta muumimukista kun se myi ne. |
Laulava Kylätohtori 30.10.2013 14:13:44 (muokattu 30.10.2013 14:14:09) | |
---|
Little Savage: Onko täällä vessa vai kusettaako kaikki täällä toinen toisiaan ? Mistäs sitten keskuteltais natsi-ideologian lisäksi ? Mitenkä olis Muumi mukit ? Islam ja maahanmuutto toimii aina... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
reative 30.10.2013 14:15:01 | |
---|
Little Savage: Onko täällä vessa vai kusettaako kaikki täällä toinen toisiaan ? Mistäs sitten keskuteltais natsi-ideologian lisäksi ? Mitenkä olis Muumi mukit ? Jos palataan vaikka otsikon asiaan..? |
mpekkanen 30.10.2013 14:17:28 | |
---|
reative: Miksi ihmeessä piittaisin?? Enhän mä ole edes tuntenut niitä. Tai mummon tunsin mutta sielläkin piti marnuta niin usein ettei kerenny muuta koskaan sunnuntaisin... Ja nyt ei puhuttu siitä kuka oli arjalainen ja kenen sinne uuniin roudattiin vaan siitä että saksan sisällä ne jotka toimivat yhteiskunnan mukaisesti ja tulivat sitä ja toimivat sen hyväksi niin pärjäsivät. Sitä tarkoitin, että se toimi Saksassa. Nykyään enään ei, ei varmaan missään. Ihminen joka kiintyy liikaa toisiin tai on liian tunteellinen ei pysty tekemään kylmiä ratkaisuja jos sellaisia vaaditaan. Ja mä haluan tarpeen vaatiessa pystyä tekemään radikaalejakin ratkaisuja jos se tarkoittaa sitä että itse tai perhe pysyy turvassa. Jos mä en sellaseen pystyisi niin turhaanhan mä olisin opetellu selviytymistaitoja, eikö? Saksassa joutui juutalaiset, mustalaiset, homoseksuaalit ja monet muut uuniin vaikka olisivat tuottaneet yhteiskunnalle. Niin hyvin toimi se yhteiskuntamalli. Jos et todellakaan piittaa omista sukulaisistasi niin mitenköhän sinä kykenet rakastamaan omaa perhettäsi jos niitä radikaaleja ratkaisuja aletaan tekemään. Kun olet kerran näitä "selviytymistaitoja" opiskellut niin ei taida olla epäselvää kuka on teidän perheessä se joka on viimeisenä elossa jos kerran otat tällaisia esimerkkejä! Ihmettelet vielä miksi piittaisit mummostasi tai suvustasi?!? "Ihminen joka kiintyy liikaa toisiin tai on turhan tunteellinen ei pysty tekemään kylmiä ratkaisuja jos sellaista vaaditaan." -Oletko ihan oikeasti ihminen? |
reative 30.10.2013 14:17:36 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Islam Tästä. Mitä mieltä olette? |
reative 30.10.2013 14:22:18 | |
---|
mpekkanen: Saksassa joutui juutalaiset, mustalaiset, homoseksuaalit ja monet muut uuniin vaikka olisivat tuottaneet yhteiskunnalle. Niin hyvin toimi se yhteiskuntamalli. Jos et todellakaan piittaa omista sukulaisistasi niin mitenköhän sinä kykenet rakastamaan omaa perhettäsi jos niitä radikaaleja ratkaisuja aletaan tekemään. Kun olet kerran näitä "selviytymistaitoja" opiskellut niin ei taida olla epäselvää kuka on teidän perheessä se joka on viimeisenä elossa jos kerran otat tällaisia esimerkkejä! Ihmettelet vielä miksi piittaisit mummostasi tai suvustasi?!? "Ihminen joka kiintyy liikaa toisiin tai on turhan tunteellinen ei pysty tekemään kylmiä ratkaisuja jos sellaista vaaditaan." -Oletko ihan oikeasti ihminen? Kyllä mä vaimoani rakastan mutta en juuri muita..enkä ymmärrä edes miksi pitäisi. |
Jeszse 30.10.2013 14:27:52 | |
---|
Twinkle: Toi Jeszse voi kertoa paljonko se sai kahdesta muumimukista kun se myi ne. En kyllä tiiä viittinkö. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Funkånaut 30.10.2013 14:28:35 | |
---|
reative: Kyllä mä vaimoani rakastan mutta en juuri muita..enkä ymmärrä edes miksi pitäisi. Eli jos joku taho veisi sinut ja vaimosi leireille, mutta eri leireille, niin siinä ei olisi mitään valitettavaa koska valtiovalta osoitti tehokkuutta ja kylmää laskelmoivuutta. Paljastanee jotain että oon liikaa m.netissä kun 3 nättiä vähäpukeista tyttöä hyörii vieressä, eka ajatus on munkero.- Seba
Kuuntelen tämmöistä |
spacemonkeyevolution 30.10.2013 14:39:00 | |
---|
Jeszse: En kyllä tiiä viittinkö. Täh, meillä on kaappi täynnä moisia, onko nuo jotnkin arvokkaitakin? - |
reative 30.10.2013 14:39:42 | |
---|
Funkonaut: Eli jos joku taho veisi sinut ja vaimosi leireille, mutta eri leireille, niin siinä ei olisi mitään valitettavaa koska valtiovalta osoitti tehokkuutta ja kylmää laskelmoivuutta. Olisihan toi nyt melko persikasta, mutta ihminen joka pystyy kylmään laskelmointiin selviää aina pidempään kuin ihminen joka yrittää auttaa toisia. Esimerkiksi minä ja vaimoni pystytään selviämään paljon pidempään, kun jos siinä olisi mutsit ja faijat sun muut hidasteena. Ja tämä on aivan tosiasia. |
Jeszse 30.10.2013 14:39:55 | |
---|
spacemonkeyevolution: Täh, meillä on kaappi täynnä moisia, onko nuo jotnkin arvokkaitakin? Internet kertoo. t: Kaks mukia postiin, 280 euroa tilille. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Myrkky Nuoli 30.10.2013 14:44:07 | |
---|
|
mpekkanen 30.10.2013 15:20:47 | |
---|
reative: Olisihan toi nyt melko persikasta, mutta ihminen joka pystyy kylmään laskelmointiin selviää aina pidempään kuin ihminen joka yrittää auttaa toisia. Esimerkiksi minä ja vaimoni pystytään selviämään paljon pidempään, kun jos siinä olisi mutsit ja faijat sun muut hidasteena. Ja tämä on aivan tosiasia. Jos pidätte vaimosi kanssa molempien vanhempia vain hidasteina niin on kyllä aika ihme että olette molemmat ihan siviilissä. Tuollainen teksti on ihan mielisairaalapotilaan suusta tullutta jorinaa. Menee kai se päivä trollatessakin, vai mitä? |
Myrkky Nuoli 30.10.2013 15:27:32 | |
---|
|
reative 30.10.2013 15:29:35 | |
---|
mpekkanen: Jos pidätte vaimosi kanssa molempien vanhempia vain hidasteina niin on kyllä aika ihme että olette molemmat ihan siviilissä. Tuollainen teksti on ihan mielisairaalapotilaan suusta tullutta jorinaa. Menee kai se päivä trollatessakin, vai mitä? Ihan oman näkökantani asiaan ilmaisin. Ja pakkohoitopotilaitahan ei kai kannata ärsyttää ;). |
Myrkky Nuoli 30.10.2013 15:42:37 | |
---|
Tähän ei enää riitä edes foliohattu/pommisuoja/inter badass -vitsit, joutuu heittämän hanskat tiskiin ja mennä keittämään kahvia :( |
Stradlin 30.10.2013 15:43:42 | |
---|
Huhhuh. Aikamoista. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
FensonGibder 30.10.2013 16:59:22 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Perustuu empiriiseen havainnointiin useilla eri työpaikoilla. On ihmisiä, jotka ovat ahkeria ja tekevät paljon töitä sekä on ihmisiä, jotka eivät tee muuta kuin pitävät taukoja ja puuhastelevat jotain. Molemmissa ryhmissä on tupakoivia ja tupakoimattomia. Ihmisen tehokkuus on enemmän perusluonteesta ja työmoraalista kiinni kuin tupakoinnista. Laskelma, jossa lasketaan tupakointiin käytetty teoreettinen aika oletetaan tupakoimattomien työskentelevän vastaavan ajan tehokkaasti, on yksinkertainen, lapsellinen ja epärealistinen. Tämän varmaan tietää jokainen, joka on edes muutamalla työpaikalla työskennellyt... Miksi piittaisisin empiirisistä kokemuksistasi, kun äsken tivasit tiukkojen tutkimustulosten perään. Tunnen monta jalkasilsallista miestä, mutta voiko siitä voisi vetää yhtäläiset prosentit koko väestömäärään? Ei. Miksi ei? Koska empiiriset kokemukset eivät kerro m i t ä ä n. Riffi, nyt. |
-Hexa- 30.10.2013 17:03:45 | |
---|
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Työtön: Työtä etsivä joita ei suomessa ole, koska tehtaat teettää 5e/pv jamaleilla, varmasti veteraanit nauttii nykytilanteesta. Masentunut: Elämänvaihe, jonka jokainen käy. Toisilla pahempi mitä toisilla. Kuolemantuomio: Aika turha nykyään mielummin 50v vankeutta. Muumimukit: ei ne lidlistä ostetut oo niin arvokkaita, mitä ne originaalit. Politikot: Osa hyödyllisiä, mutta suurin osa pellejä. Verot: Nykyään turhan korkeat, mutta kyllähän pienelläkin rahalla voi elää. Omamielipide: Antakaa työt suomalaisille, vankeille pitempää tuomiota ja lopettakaa se muumimukien sarjatuotanto. Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä. |
Funkånaut 30.10.2013 17:06:02 | |
---|
reative: Ihan oman näkökantani asiaan ilmaisin. Ja pakkohoitopotilaitahan ei kai kannata ärsyttää ;). Mitä järkeä on rakastaa vaimoa? Tunteet heikentävät kykyä ajatella rationaalisesti. Olet hyödytön, koska et ole tarpeeksi tehokas. Ihminen ei voi rakastaa ja olla järkevä samaan aikaan. Paljastanee jotain että oon liikaa m.netissä kun 3 nättiä vähäpukeista tyttöä hyörii vieressä, eka ajatus on munkero.- Seba
Kuuntelen tämmöistä |