Ziggy Bubba 10.07.2012 16:16:28 | |
---|
PIM: Eihän tuossa mitään muuta ajatusta ole ollut kuin se, että kun kerran Applekin pystyy myymään iLaitteita älyttömillä katteilla niin kuvitellaan, että liittämällä Applen yhtälöön mukan DigiTech pystyisi myymään boksia samanlaisilla järjettömillä katteilla samalle porukalle. Musta tuo hinta nyt ei ihan älytön ole. Kyllä tommoset kunnon kotelolla varustetut spedut monesti päälle satasen maksaa. Ja tossa on vielä tosiaan sitä "säätövaraakin" hiukan tavallista enemmän. |
Tind3 11.07.2012 17:10:17 | |
---|
Juu, kiitoksia. Hieman jakaa mielipiteitä, mutta minua edelleen kiinnostaa. Ehkä tollanen tulee hankittua jossain vaiheessa. |
Bald Anus 28.02.2013 23:04:32 | |
---|
Nostetaanpas. Sain satasen lahjakortin Musiikki kullakselle ja tämä laite kiinnostaisi. Tosin se maksaa liikkeessä 200 euroa ja Thomannilla 95... Onko kenelläkään kokemusta? sääh |
s8na 01.03.2013 13:05:50 (muokattu 01.03.2013 13:15:16) | |
---|
Jos haluaa yhden pedaalin jossa vaihdella efektejä, niin eikö joku Line 6 M5 hoida samat pilipalit kun tuo ilman iPhonea. Hintakin on samoilla nurkilla vs. yksi tollanen koodattava loota. M5:llä lisäksi efektit löytyy kaikki aina matkasta ja niitä voi jopa vaihtaa lennossa. Jos tarvii pari niin M9. Ei oikein tunnu tarpeelliselta tuo spedu. |
PIM 03.03.2013 15:33:09 | |
---|
|
gunner 05.03.2013 08:20:27 | |
---|
PIM: Zoomin näkemys samasta aiheesta. http://www.thomann.de/fi/zoom_multi_stomp_ms_100bt.htm On kyl aika hyvä vastaus kaikkeen siihen mitä oon yksittäiseltä pedaalilta toivonu. Pieni koko ja kokonainen efektiketju on aika loistavaa yhen pedaalin koossa. Jos toi ei oo ihan hanurista niin jää noi istompin pikkasen turhiks, ainoana bonuksena selvästi hienompi ulkonäkö verrattuna Zoomin näkemykseen. Täytyy ottaa pienempi MS-50G testiin efektiluuppiin hoitamaan delayt ja muut. |
JaaGeRMaisTeR 05.03.2013 21:54:36 | |
---|
Muuten mielenkiintoisia laitteita mutta ku ei tee mieli laittaa iphonea pedalin takia :D Näin on! |
J-PPP 09.10.2013 22:13:58 | |
---|
Tuli sähköpostia Digitechiltä, että kaikki iStomp-mallinnukset ovat nyt ilmaisia. Ja kun hinta ainakin t-kaupassa on tippunut 59 euroon, niin tämähän alkaa kiinnostaa. |
Corto 11.10.2013 15:25:43 | |
---|
J-PPP: Tuli sähköpostia Digitechiltä, että kaikki iStomp-mallinnukset ovat nyt ilmaisia. Ja kun hinta ainakin t-kaupassa on tippunut 59 euroon, niin tämähän alkaa kiinnostaa. Keppas, keppas. 60 euroo ei oo kyllä iso hinta digilelusta. Varsinkin kun kotoa löytyy sekä iPhone että iPad... tää iStomppihan vois olla mun kotikombon eteen semmonen passeli efektintestailualusta. Tod.näk lähtee tilaukseen. En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Corto 24.10.2013 15:38:42 | |
---|
Eilen tuli taloon tommonen iStomppi. Kokeilin alustavasti lähinnä delay/echo/phaser-efektejä ja kyllähän tää ihan mallikkaasti pelaa. Toki noi ehvektit on aika digitaalisen oloisia (d'oh, mitäs muutakaan) mutta kiva kun on valinnanvaraa. Ainoa isompi valittamisen aihe on että pedaalin nuppien säätöjen funktiot pitää joko arvuutella tai luntata iPhonesta. Kyllä tää kotikäyttölelusta käy. En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Tinppa 25.10.2013 12:59:29 | |
---|
Tuli myöskin Thomannilta tilattua tämmönen ja varsin tyytyväinen olen. Tähän hintaan (59 eur + efektit ilmaiseksi appstoresta) oikeinkin mainio paketti. Efektit kuulostaa hyviltä ja itse laite on jämäkkää tekoa. |
falconi 25.10.2013 19:41:08 | |
---|
Lähtisi muuten tilaukseen, mutta tuo langallisuus on itselle se kynnyskysymys. Eli jos olis vaikka sinihampaan kautta vaihdettavissa noi eri pedaalit niin ostasin just. |
Bald Anus 28.10.2013 20:09:15 | |
---|
Minulla ei kauaakaan kestänyt tuo piuha, jolla puhelin yhdistetään pedaaliin. Kuulemma ei mene edes takuuseen, piuha maksaa ainakin kolmekymppiä yksistään. Octaveriksi se on siis jumittunut. sääh |
Bald Anus: Minulla ei kauaakaan kestänyt tuo piuha, jolla puhelin yhdistetään pedaaliin. Kuulemma ei mene edes takuuseen, piuha maksaa ainakin kolmekymppiä yksistään. Octaveriksi se on siis jumittunut. Jaa. Paree olla siis varovainen omani kanssa. Entistä suuremmalla syyllä tämä on "vain" kotikäyttöpedaali. En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |