izmousis 27.10.2013 19:48:18 | |
---|
Oho Mielenkiintoista.. Jos tuo lehti tämmöstä väittää.. Seurataan tilannetta .. |
Andy Six 27.10.2013 19:49:01 | |
---|
It's all put together with alligator leather... |
Topa- 27.10.2013 19:57:40 | |
---|
kevyet mullet |
Marlowe 27.10.2013 20:20:54 | |
---|
izmousis: Oho Mielenkiintoista.. Jos tuo lehti tämmöstä väittää.. Seurataan tilannetta .. Kyllä kuolinuutinen mitä ilmeisemmin pitää paikkaansa, vaikka tätä pidettiin jossakin vaiheessa ns. internet hoaxina. Lepää rauhassa, Lou. En ole koskaan ollut mikään hillittömän suuri fani, mutta kyllähän Velvet Undergroundin esikoislevy ja muutamat soolojutut ovat tässäkin taloudessa säännöllisesti soittoaikaa saaneet. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Bluesmies 27.10.2013 20:35:38 | |
---|
Not a perfect day. :( |
HaloOfFlies 27.10.2013 20:39:29 (muokattu 27.10.2013 20:50:54) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
izmousis 27.10.2013 20:50:45 | |
---|
|
Tuomoo 27.10.2013 22:05:30 | |
---|
Ohhoh, kevyet mullat. Miehen tuotanto on jäänyt melkoisen vieraaksi itselle, mutta eittämättä hieno mies on ollut kyseessä. Laitoin Transformerin soimaan. 20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET |
blaekie 27.10.2013 23:59:44 | |
---|
Sorsakosken Topi ehti heittää Perfect Day:stä käännöskappaleen Paras päivä on, juuri ennen kuolemaansa. Nyt ne laulelee siellä ylhäällä kimpassa, ei tietoa kummalla kielellä. RIP Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Mule 28.10.2013 01:30:29 | |
---|
Savuviski kouraan ja Berlin tulille, ilta on nuori. |
Jokapaikanapina 28.10.2013 01:50:37 | |
---|
blaekie: Sorsakosken Topi ehti heittää Perfect Day:stä käännöskappaleen Paras päivä on, juuri ennen kuolemaansa. Nyt ne laulelee siellä ylhäällä kimpassa, ei tietoa kummalla kielellä. RIP Tuli mieleen, että Walk on the Wild Siden Seisovaa ilmaa -suomennoksen takana taitaa olla sekä Hector että Juice, jos oikein muistan: http://open.spotify.com/track/27G2nhprvBvSCMM1RtcQ4s |
baron 28.10.2013 10:57:56 (muokattu 28.10.2013 10:58:19) | |
---|
Kun nyt luin kuolinilmoituksen niin aloin selvittää "Walk On The Wild Side" piisin sanoja, jotka on vaivanneet mua siitä lähtien kun piisin ekan kerran aikoinaan kuulin. Ja nettihän auttoi: Oli yritetty tehdä sen verran viitteellinen teksti että tiukkapipoiset "straight'it" ei ymmärtäisi ja ainakin mun kohdalla oli onnistuttu:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Andy Six 28.10.2013 11:08:09 (muokattu 29.10.2013 17:44:53) | |
---|
baron: Kun nyt luin kuolinilmoituksen niin aloin selvittää "Walk On The Wild Side" piisin sanoja, jotka on vaivanneet mua siitä lähtien kun piisin ekan kerran aikoinaan kuulin. Ja nettihän auttoi: Oli yritetty tehdä sen verran viitteellinen teksti että tiukkapipoiset "straight'it" ei ymmärtäisi ja ainakin mun kohdalla oli onnistuttu:-) Biisihän kertoo Andy Warhol's Factoryn freakeista...Biisissä mainittu Holly Woodlawn kertoi hämmentyneensä biisiin joutumisestaan,koska ei tuntenut Reedia henkilökohtaisesti... It's all put together with alligator leather... |
Andy Six: Biisihän kertoo Andy Warhol's Factoryn freakeista...Biisissä mainittu Holly Woodlawn kertoi hämmentyneensä biisiin joutumisestaan,koska ei tuntenut Reedia henkilököhtaisesti... Joo, kyllä netti selitti ja nyt mä kyllä tajuan, parempi myöhään kuin milloinkaan:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Funkånaut 28.10.2013 12:56:15 | |
---|
baron: Joo, kyllä netti selitti ja nyt mä kyllä tajuan, parempi myöhään kuin milloinkaan:-) Oppia ikä kaikki. :) Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |
kaljataiteilija 28.10.2013 16:20:22 | |
---|
rip in piece ja keposat mullahit. Heroin soimaan... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Shabby 28.10.2013 19:33:09 | |
---|
Ei ole erillistä muistoketjua? Noh, käyhän se näinkin. En meinannut uskoa tuota, kun eräältä vanhalta hipiltä tänään sattumalta muun keskustelun lomassa tuon kuulin. Just varmaan viikon sisällä oli yks frendi kysyny multa, onko mulla Berlin -levyä, ja kerroin, kuinka olin '´teininä' kuunnellut sitä yöllä ja vasta silloin huomannut, että siellä oli vauvan itkua (oikeesti vähän isompien lasten) ja pistäny äkkiä säikähtäneenä levyn pois soimasta, ettei naapurit luulis mun poikineen :D Tuntui jotenkin mahdottomalta, että Lou Reed olisi kuollut. Ei lou reedit kuole, eihän? Kepeät mullat, siis. Jotenkin suruinen olo silti :´( "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Rainer Frilund 29.10.2013 16:06:45 (muokattu 29.10.2013 16:07:09) | |
---|
Jokapaikanapina: Tuli mieleen, että Walk on the Wild Siden Seisovaa ilmaa -suomennoksen takana taitaa olla sekä Hector että Juice, jos oikein muistan... Joo. Juicen "raakateksti" esitettiin televisiossa 80-luvun puolivälissä musiikkiohjelmassa "Miksi mies lentää". Laulajina Pate Mustajärvi, Harri Saksala ja Hannu Pelkonen (nyk. näyttelijä Oulun kaupunginteatterissa). Näistä Pelkonen lauloi Juicen suomennoksen Lou Reedin kipaleesta. Se oli "hitusen roisimpi" kuin Hectorin myöhemmin "siistimä" versio. - - - Ai niin. pääasiaan: R.I.P Mr. Lou Reed "The company you keep is the measure of a man." |
Booombox 29.10.2013 18:43:47 (muokattu 29.10.2013 18:44:10) | |
---|
blaekie: Sorsakosken Topi ehti heittää Perfect Day:stä käännöskappaleen Paras päivä on, juuri ennen kuolemaansa. Nyt ne laulelee siellä ylhäällä kimpassa, ei tietoa kummalla kielellä. RIP Pavarotti, Lou ja Topi siellä vetelee viskiä ja laulelee. http://www.youtube.com/watch?v=qupH9aLF4hA Lou Reedin soolotuotanto ja Velvet Underground matsku ollut itselle tärkeää aina. Rip. |
saku92 29.10.2013 20:22:42 | |
---|
Rainer Frilund: Joo. Juicen "raakateksti" esitettiin televisiossa 80-luvun puolivälissä musiikkiohjelmassa "Miksi mies lentää". Laulajina Pate Mustajärvi, Harri Saksala ja Hannu Pelkonen (nyk. näyttelijä Oulun kaupunginteatterissa). Näistä Pelkonen lauloi Juicen suomennoksen Lou Reedin kipaleesta. Se oli "hitusen roisimpi" kuin Hectorin myöhemmin "siistimä" versio. - - - Ai niin. pääasiaan: R.I.P Mr. Lou Reed Eeppisin suomennos Walk on the Wild Sidestä on ehdottomasti Lasse Mårtenssonin kappale: "Miltä meno maistuu?" Sakke |