Aihe: KIIRE! Uusi vahvistin mahdollisimman pian!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
professori
27.10.2013 14:56:50
Jos tarvitset muuten nimenomaan pedaalialustaa, etkä vahvistimelta omia säröjä niin nyt ois Jyväskylässä kova peli, käy testaamassa!

Ei kyllä sen comboa olla pitää! Sopii parhaiten omiin käyttötarkoituksiin.
"More beers more cheers that's it that's all" -Deaner
Jii-Gee
27.10.2013 16:02:08

professori: Orange TH30C 888€ Orange Thunder 30C B-Stock 825€

Thandör kolmekybäsestä lähtee melekoset jyrinät ilman purkkejakin, ja voimaa piisaa tarvittaessa ns ihan vitusti.
Siinä kohtaa voi vaihtaa särötoosan vaikka eequ-pedaaliin, jos siis tarvetta kirkastaa sitä Orintsin tummahkoa ominaissaundia.
Tami
27.10.2013 16:36:45

Myrkky Nuoli: Jos tarvitset muuten nimenomaan pedaalialustaa, etkä vahvistimelta omia säröjä niin nyt ois Jyväskylässä kova peli, käy testaamassa! Just laskeskelen omia rahojani :D

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=810539

Samalta kaverilta muuten ostin jiiseeämmäni. Mukava mies.

Joo ite kanssa pohdin jotta pitäiskö sijoittaa TArvetta ei ole,mutta tuo on mukava peli juurikin polkimien kanssa. Edelleen bassokin tuon kautta jyrähtelisi tarvittaessa. Netissä on pelkästään positiivisia kertomuksia laitteesta. No jos se ei tuolta kohta häviä niin korjataan talteen.prkl.
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
ras ta far i
27.10.2013 17:19:42
Ei ehdottmasti Hot Rodille jos ei halua heti kättelyssä tehdä bright cap modausta ja vaihtaa elementtiä. Karmean yläkiree peli, on mun mielipiteeni.
Myrkky Nuoli
27.10.2013 17:32:33 (muokattu 27.10.2013 17:33:20)
professori: Ei kyllä sen comboa olla pitää! Sopii parhaiten omiin käyttötarkoituksiin.

Ainiin huppista, unohin ihan tämän.

Tami: Joo ite kanssa pohdin jotta pitäiskö sijoittaa TArvetta ei ole,mutta tuo on mukava peli juurikin polkimien kanssa. Edelleen bassokin tuon kautta jyrähtelisi tarvittaessa. Netissä on pelkästään positiivisia kertomuksia laitteesta. No jos se ei tuolta kohta häviä niin korjataan talteen.prkl.

Älä älä hyvä mies kun provosoidun tämmösestä. Rahat on vähissä.
JaaGeRMaisTeR
27.10.2013 18:37:51
Alkaa alottajalla olemaan kiire hommaan vahvari.
professori
27.10.2013 19:59:56 (muokattu 27.10.2013 20:01:07)
Alkaa alottajalla olemaan kiire hommaan vahvari.

Niin, olen huomannut saman. Keikkaan ei oo kauhean pitkä aika. Enkä vielä edes tiedä, vedänkö tuolla Techillä sen vain pitääkö jostain hankkia se lainapeli vaiko vuokrata paikallisesta liikkeestä. Kyllähän tämä kuumottaa.

Soittelin tosiaan äsken yhet reenit Techillä ja ei kyllä aukea, mikä siinä on vika. Tänään paikansin ongelman Proco Ratiin, jonka kanssa voluumi heitteli / ääni katkesi, mutta muuten homma skulasi hyvin. Drive-potikkaa vääntämällä Techistä en saanut vikaa esille, toisin kun perjantaina. Tiistaina koitan vielä eri skebaa, jos vaikka Tele ja Proco Rat ei pelaa yhtään (aika absurdi päätelmä, mutta en vaan keksi missä vika). Muuten hommat skulas ihan hyvin.

En tiiä saatana.
jii.haanpaa
27.10.2013 20:01:37
professori:
En tiiä saatana.

Tsekkaas piruuttasi piuhat.
professori
27.10.2013 20:04:18 (muokattu 27.10.2013 20:06:01)
Tsekkaas piruuttasi piuhat.

Oon ainakin käyny läpi että kaikki on hyvin kiinni ja tänään vaihdoin pari piuhaa, mutta ei muutosta. Voi kai se teoriassa vika olla sieläkin, mutta aika epätodennäköiseltä vaikuttaa. Miksi vika näkyisi vaan yhden pedaalin kanssa, muttei kaikkien? Voisihan nuita tietysti varalta ostaa huomenna enihau.

Ei ehdottmasti Hot Rodille jos ei halua heti kättelyssä tehdä bright cap modausta ja vaihtaa elementtiä. Karmean yläkiree peli, on mun mielipiteeni.

Heh, ei kyllä helpota jos näin on. Jotkut arvostelut (esim. http://www.musicradar.com/reviews/g … der-hot-rod-deluxe-iii-combo-280626) kun on antanut sellaisen kuvan, että tässä vois olla meikän peli. Toisaalta kuten olen jo monta kertaa todennut, tuo Orangen rocker syyhyttää. Vaan sepä ei tämän keikan suhteen taida kauheasti lohduttaa.
JaaGeRMaisTeR
27.10.2013 21:03:41
professori: Oon ainakin käyny läpi että kaikki on hyvin kiinni ja tänään vaihdoin pari piuhaa, mutta ei muutosta. Voi kai se teoriassa vika olla sieläkin, mutta aika epätodennäköiseltä vaikuttaa. Miksi vika näkyisi vaan yhden pedaalin kanssa, muttei kaikkien? Voisihan nuita tietysti varalta ostaa huomenna enihau.

Voihan se olla että rotta pätkii välissä. Suosittelen lainapeliä varalle. Tai yleensä lähtemään luotettavien vermeiden kanssa liikkeelle. Ettei setti vaan jää kesken :)
blues guitar
27.10.2013 21:46:48

Testaa ensin se "rotta" toisella vahvarilla. Vaikuttais että vika vois olla siinä.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
professori
27.10.2013 21:59:16
Voihan se olla että rotta pätkii välissä.

Joo, tää kyllä pitäs tutkia myös perusteellisesti. Mutta toisaalta se ei selitä niitä pre-Rotta aikojen pimahtamisia tai sitten Drive-nappulan temppuilua.

Huomenna tivaan liikkeessä, josko sinne vois tilata Orangen tai Fenkun comboja. Lisäksi pitää tuon rockerin testimahdollisuudet selvittää. Laitoin torille ilmon, mutta sieltä on tullut harvoja tarjouksia ja nekin jotain aivan muuta, kuin mitä haen.
professori
27.10.2013 22:43:53
No vaikka vois tilata niin tuskin ehtii sun keikaksi.

Ei ehikään, mutta sen keikan jälkeen sitten pitää ruveta testailemaan vehkeitä mahollisimman pian.
lavaamo
27.10.2013 22:45:40
professori: Ei ehikään, mutta sen keikan jälkeen sitten pitää ruveta testailemaan vehkeitä mahollisimman pian.

No sitten ei enää tarvi rajoittua kahteen malliin, torihan on täynnä mahdollisuuksia.
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡
blues guitar
28.10.2013 05:33:37

Kyllä se fenkun Blues de luxe kannattaisi myös testata, jos se kerran paikallisesta kaupasta löytyy, eihän se taida edes hirveästi poiketa Hot Rodista.
Itselläni sellainen on ollut ja olin soundiin ihan tyytyväinen, ongelmana oli äänekkyys kuten myös Hot Rodissa. Mielestäni söi purkkeja ihan hienosti.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Laulava Kylätohtori
28.10.2013 08:47:22
blues guitar: Kyllä se fenkun Blues de luxe kannattaisi myös testata, jos se kerran paikallisesta kaupasta löytyy, eihän se taida edes hirveästi poiketa Hot Rodista.
Itselläni sellainen on ollut ja olin soundiin ihan tyytyväinen, ongelmana oli äänekkyys kuten myös Hot Rodissa. Mielestäni söi purkkeja ihan hienosti.

Komppia. BD:ssa on myös vähemmän tehoa, tosin en tiedä on 40 vs 60 watilla sitten niin kauheasti merkitystä. BD:stä saa huomattavasti paremmin hallittavan, kun pistää v1 etusputkeksi 12AX7:n tilalle 12AY7:n, eikä soundikaan kärsi käytännössä yhtään. Tosin särökanavan särön määrä putoaa huomattavasti...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
professori
28.10.2013 11:14:43 (muokattu 28.10.2013 11:16:57)
Blues deluxe? Meinaatteko? Ulkoisesti peli on tietenkin helkkarin kaunis, ja lämpimät cleanit olen joskus tainnut testatakin... mutta myyjä ja pikainen googletus näyttäisi punaista valoa Blues deluxelle kera Big Muffin ja Proco Ratin, kuulemma rupeaa helposti surisemaan, varsinkin kun mulla noi sustainit/distortionit on aika lailla kaakossa... mutta voisihan sitä liikkeessä tänään ihmetellä.

Ois hauska kuulla kokemuksia, jos joku räiskii Blues deluxella yhtään raskaampia rokkihommia. Veikkaisin kuitenkin, ettei siihen hommaan ole kauhean yleinen peli?

No sitten ei enää tarvi rajoittua kahteen malliin, torihan on täynnä mahdollisuuksia.

No, mä rajaan aika lailla Orangeen ja Fenkkuun toistaiseksi vaihtoehtoni. Niistä löytyy soundeja, joita olen himoinnut pisimpään.
hallu
28.10.2013 11:24:44
Laulava Kylätohtori: Komppia. BD:ssa on myös vähemmän tehoa, tosin en tiedä on 40 vs 60 watilla sitten niin kauheasti merkitystä. BD:stä saa huomattavasti paremmin hallittavan, kun pistää v1 etusputkeksi 12AX7:n tilalle 12AY7:n, eikä soundikaan kärsi käytännössä yhtään. Tosin särökanavan särön määrä putoaa huomattavasti...

Ettei nyt menisi arvon tohtorilla Deluxe ja deville sekaisin? käsittääkseni nuo deluxet (niin blues kuin hodrodkin) ovat molemmat 40w ja yhdellä hägärillä. En tiedä miten deluxe-sarjassa menee, mutta DeVilleissä Blues ja Hodrod ovat samoja laitteita ja blues versiossa on ainoastaan gainia rajoitettu.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
aristoteles666
28.10.2013 11:32:13

hallu: Ettei nyt menisi arvon tohtorilla Deluxe ja deville sekaisin? käsittääkseni nuo deluxet (niin blues kuin hodrodkin) ovat molemmat 40w ja yhdellä hägärillä. En tiedä miten deluxe-sarjassa menee, mutta DeVilleissä Blues ja Hodrod ovat samoja laitteita ja blues versiossa on ainoastaan gainia rajoitettu.

samoin ne on deluxeissa, muuten samoja mutta hot rodissa käytetään myös 12Ax7:an puolikas joka jää käyttämättä bluesissa, siksi siitä saa enemmän säröä, muuten ihan samoja laitteita vanhemmat blues ja hot rod, nyt pari vuotta sitten tuli uudet hot rodit jotka on soundiltaa samoja, mutta potikoita vähän muutettu että ei tule niin isoja volumemuutoksia.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)