Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha PSR-S710 taustat pankkiin?
1 2
labrador
26.10.2013 18:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, miten saan rekisteriasetukset talteen pankkiin?
Siihen asti menee hyvin, kun kahdeksan komppia on tallennettu, mutta sitten alkaakin ongelmat.
Olen tallentanut kahdeksan erilaista tangotaustaa ja nimennyt kaikki "Tango"-nimisiksi. Siis kaikki samalla nimellä. Onkohan tarkoitus nimetä jokainen omalla nimellään ja sitten nimetä koko pankki Tangoksi?
Kun olen tallentanut kahdeksan komppia, miten toimin seuraavaksi? Miten sinä nimeät?
Miten saan nopeiten haluamani taustan esille?
 
Kun tuo Yamahan manuaali on tarkoitettu insinöörien tulkittavaksi, niin voisiko joku neuvoa ihan "kädestä pitäen", miten homma hoituu.
Kyselin jo vuosi sitten täällä samaa asiaa, mutta heitin pyyhkeen kehään, kun alkoi hiha palaa.
 
EP
27.10.2013 06:09:55 (muokattu 27.10.2013 06:24:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Voisiko joku ystävällisesti neuvoa, miten saan rekisteriasetukset talteen pankkiin?
Siihen asti menee hyvin, kun kahdeksan komppia on tallennettu, mutta sitten alkaakin ongelmat.
Olen tallentanut kahdeksan erilaista tangotaustaa ja nimennyt kaikki "Tango"-nimisiksi. Siis kaikki samalla nimellä. Onkohan tarkoitus nimetä jokainen omalla nimellään ja sitten nimetä koko pankki Tangoksi?
Kun olen tallentanut kahdeksan komppia, miten toimin seuraavaksi? Miten sinä nimeät?
Miten saan nopeiten haluamani taustan esille?
 
Kun tuo Yamahan manuaali on tarkoitettu insinöörien tulkittavaksi, niin voisiko joku neuvoa ihan "kädestä pitäen", miten homma hoituu.
Kyselin jo vuosi sitten täällä samaa asiaa, mutta heitin pyyhkeen kehään, kun alkoi hiha palaa.

 
No ei ole Yamahasta itsellä kokemuksia, mut muistelisin jonkun kertoneen, et ne kompit pitää siinä tallettaa just kahdeksan sarjoissa?
Mulla on Roland ja siinä on erilainen systeemi..
Noin yleisesti.. kyllähän erilaiset kompit kantsii tietenkin tallettaa eri nimillä!
Kuulostaa kummalliselta jos ei täältä löydy Yamahan käyttäjiä??
 
Tuollahan siitä olikin juttua:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=6&t=214868&o=0&#p11155014
 
Oliko sun laitteessa ne "suomikompit"?
 
Mulla oli Rollessa valmiina "suomikompit" (suurin osa ihan paskaa kuitenkin) mut ehkä se helpotti tallennusta kun ne pankit oli valmiina niin niiten vanhojen päälle on helppo tallettaa uusia!
 
labrador
27.10.2013 12:01:53 (muokattu 27.10.2013 12:05:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, kyllä tuo oli mun juttuja. Ilmeisesti nuo nimet noille kompeille voi vaihtaa jälkeenkin päin.
Olen itsekin ihmetellyt, ettei näillä sivustoilla käy ketään Yamahan PSR -sarjan soittimen omistajaa. Tai ehkä käykin, mutta ei sitten vaan halua auttaa.
Soittajakavereita kyllä joitakin löytyy, mutta kaikki ovat huuli pyöreinä tuon kehnon manuaalin suhteen.
Mulla on "suomikompit" tikulla ja ovat mielestäni "ihan kivat" eli menettelee, jos ei vaadi suuria. Joissakin on jopa loppuhidastukset :-)
 
asl
27.10.2013 13:48:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En omista ko. laitetta mutta eiköhän vika ole siinä, että annat kaikille saman nimen - nehän on näissä digivehkeissä myös samalla tiedostonimiä, eikä kahta samaa voi olla - joten nimeä ne vaikka Tango1, Tango2 jne...
 
labrador
27.10.2013 15:52:45 (muokattu 27.10.2013 16:28:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asl: En omista ko. laitetta mutta eiköhän vika ole siinä, että annat kaikille saman nimen - nehän on näissä digivehkeissä myös samalla tiedostonimiä, eikä kahta samaa voi olla - joten nimeä ne vaikka Tango1, Tango2 jne...
 
Nyt mulla on ensimmäinen pankki täynnä. Pankin nimi on Tango 1 ja sen alla on kahdeksan tangon nimet. Kaikki tähän asti ok. Miten siirryn siihen Tango 2:teen? Tämä on nyt kynnyskysymys.
Siis registration bank -ikkunassa on mustalla taustalla Tango 1 ja reg. edit -ikkunassa 8 nimettyä tangoa.
 
asl
27.10.2013 18:44:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Nyt mulla on ensimmäinen pankki täynnä. Pankin nimi on Tango 1 ja sen alla on kahdeksan tangon nimet. Kaikki tähän asti ok. Miten siirryn siihen Tango 2:teen? Tämä on nyt kynnyskysymys.
Siis registration bank -ikkunassa on mustalla taustalla Tango 1 ja reg. edit -ikkunassa 8 nimettyä tangoa.

 
Ainakin Tyroksessa se onnistuu niin, että poistut tuosta kuvaamastasi näytöstä siihen tilanteeseen, jossa näkyy listamuodossa soittimessasi olevat pankit jonka jälkeen painat ruudun alta nuoli ylöspäin -näppäintä, jonka jälkeen voit tallentaa ja muuttaa pankin nimen, jolloin se tallentuu kokonaan uutena pankkina....
 
labrador
27.10.2013 19:46:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Styroksissa" kaikki on toisin - ilmeisesti. Menin siis näyttöön, jossa näkyvät kaikki pankit. Nyt siis vain yksi. Näyttö on registration bank, jossa ei voi painaa mitään nuolinäppylöitä.
Nyt olen taas nollilla. Yksi kansio on tallennettu. Siinä kahdeksan nimettyä tangotaustaa.
 
Miten aloitetaan se seuraava kansio???
 
asl
27.10.2013 21:29:09 (muokattu 27.10.2013 21:30:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lue manuaali sivu 72-73
 
labrador
27.10.2013 23:26:23 (muokattu 29.10.2013 23:30:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asl: Lue manuaali sivu 72-73
 
Noilta sivuilta löytyy mixerin asetukset.
Soittimeni Registration memory -asetukset löytyvät sivuilta 63-64 ja et arvaa, kuinka monta kertaa olen nuo sivut lukenut.
Jos se olisikin noin helppoa, en kerjäisi täällä neuvoja.
 
On tämä aika ihmeellistä, että vieläkään ei kukaan ole pystynyt antamaan selkeitä neuvoja. Musiikki Fazerilla ollaan aivan hiljaa, vaikka sieltäkin kyselin.
 
labrador
29.10.2013 23:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tämä aika ihmeellistä, että vieläkään ei kukaan ole pystynyt antamaan selkeitä neuvoja. Musiikki Fazerilla ollaan aivan hiljaa, vaikka sieltäkin kyselin.
 
Kokeillaan vielä, olisiko kukaan mainitun soittimen omistaja hereillä.
 
KoskPaavo
29.10.2013 23:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko siis rekisteröinti ja otsikossasi mainittu tausta sama asia?
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
30.10.2013 05:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: On tämä aika ihmeellistä, että vieläkään ei kukaan ole pystynyt antamaan selkeitä neuvoja. Musiikki Fazerilla ollaan aivan hiljaa, vaikka sieltäkin kyselin.
 
Kokeillaan vielä, olisiko kukaan mainitun soittimen omistaja hereillä.
 
Onko sulla suomen- vai enkunkielinen ohje?
Suomenkielinen on yleensä suppeampi.
Kyllähän laitteen maahaantuojan pitäisi neuvoa, se on ihan selvä!
 
labrador
30.10.2013 10:12:16 (muokattu 30.10.2013 22:10:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin on Hämeenlinnasta ostettu ja ohjevihkonen on suomenkielinen.
 
labrador
01.11.2013 19:48:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Palataan taas asiaan.
Laitoin taas F-musiikkiin meiliä menemään (kolmannen kerran), vaan ei vastausta kuulu. Onkohan liike mennyt nurin, kun mitään ei kuulu?
 
Janus
01.11.2013 20:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Palataan taas asiaan.
Laitoin taas F-musiikkiin meiliä menemään (kolmannen kerran), vaan ei vastausta kuulu. Onkohan liike mennyt nurin, kun mitään ei kuulu?

 
http://i.imgur.com/Du4MdsO.jpg
 
"F-Musiikki Oy -konserni on suurin suomalainen musiikkituotteiden maahantuoja, tukku- ja vähittäiskauppias" (http://www.f-musiikki.fi/yritys/yritysesittely.html)
 
Mahdollista toki on, että lähestymisesi meilitse ei ole ollut millään tapaa asiallinen ja ekan meilin jälkeen jouduit estolistalle/autospam/mappi Ö:hön. Mikset ota yhteyttä hämeenlinnalaiseen liikkeeseen, josta soittimen ostit? (Ainakaan hetkeen, jos koskaan, Hml:ssä ei ole ollut F-musiikin kivijalkaliikettä.)
 
labrador
01.11.2013 22:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: http://i.imgur.com/Du4MdsO.jpg
 
"F-Musiikki Oy -konserni on suurin suomalainen musiikkituotteiden maahantuoja, tukku- ja vähittäiskauppias" (http://www.f-musiikki.fi/yritys/yritysesittely.html)
 
Mahdollista toki on, että lähestymisesi meilitse ei ole ollut millään tapaa asiallinen ja ekan meilin jälkeen jouduit estolistalle/autospam/mappi Ö:hön. Mikset ota yhteyttä hämeenlinnalaiseen liikkeeseen, josta soittimen ostit? (Ainakaan hetkeen, jos koskaan, Hml:ssä ei ole ollut F-musiikin kivijalkaliikettä.)

 
Herra Anukselle tiedoksi, että yhteydenottoni oli asiallinen ja että Hämeenlinnan Musiikki edusti Yamaha -soittimia silloin, kun ostin Yamahani. Nyt edustusta ei käsittääkseni ole.
 
asl
02.11.2013 12:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asl: Lue manuaali sivu 72-73
 
Siis lataa manuaali täältä:
 
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf … i/english/port/psrs910_en_om_c0.pdf
 
ja katso sivut 72-73 sekä varsinkin kohta: "Saving the Registration Memory as a Bank file"
 
labrador
02.11.2013 13:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska englannintaitoni, erityisesti teknisen sanaston suhteen, on huono, ei tuosta manuaalista ole minulle kovin paljon hyötyä. Sorry!
 
asl
02.11.2013 13:37:31 (muokattu 02.11.2013 13:38:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

labrador: Koska englannintaitoni, erityisesti teknisen sanaston suhteen, on huono, ei tuosta manuaalista ole minulle kovin paljon hyötyä. Sorry!
 
No koeta nyt edes niitä kuvia katsoa !
 
Tai käännä teksti goole-kääntäjällä !
 
labrador
02.11.2013 13:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latasin sen englanninkielisen manuaalin. Kyllä tuo käännös on aika tarkka.
Joten se siitä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «