Aihe: Viimeksi katsomasi elokuva ja sen arvosana
1 2 3 4 5358 359 360 361 362600 601 602 603 604
Miikss
18.10.2013 21:49:59
Tumman veden päällä

Tämä kyllä pääsi yllättämään. Loistava näyttelijätyö, uskottavat hahmot ja hyvin kerrottu tarina. Pitkästä aikaa hyvä suomalainen leffa. Kannattaa tsekata.

8/10
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Tigerstedt
18.10.2013 22:25:37

Selänne-dokkari tuli käytyä katsomassa. Mukavahan tuo oli vilkaista, etenkin kun aihe on itselle läheinen. Elokuvallisesti ei ehkä mitään priimaa, rakenne oli varsin rikkonainen ja hyppi aiheesta toiseen turhan nopealla tahdilla. Tosin, pelkkä kronologinen eteneminen olisi voinut taas olla tylsä ja ennalta arvattava ratkaisu.

7/10
The gum you like is going to come back in style.
Tellervo
19.10.2013 00:30:54
tsugaru: Sideways - Paynelta jälleen yksi hieno elokuva, hirtehisessä koskettavuudessaan

Minä näin vasta nyt About Schmidtin ja yhdyn kommentteihin (senkin osalta, kuten myös Sidewaysin). Payne on ehdottomasti yksi suosikeistani nykyohjaajista. 4/5 vähintään.
Tollo Pyllervö
ltg
19.10.2013 21:40:08
8-pallo viime viikolla. Tykkäsin Molli-Akun Paha maa -leffasta, niin päätin vuokrata tämän.

Melko huono elokuva.

Itse asiassa pääosaa näyttelevä Jessica Grabowsky hoiti kuitenkin työnsä loistavasti, ja Pirkka-Pekka oli yllättävän hyvä. Täysin mitäänsanomaton juonikuvio ja pakollinen Mikko Kouki perin tavallisessa roolityössään pisti vituttamaan kesken elokuvan.

Sekistelykohdat oli yritetty tehdä hyviksi, ja väkivaltakohtaukset ahdistaviksi. Erästä kohtausta lukuun ottamatta sitä ahdistavuutta ei tavoitettu millään.

En minä ole kriitikko, mutta draaman kaari jäi hyvin ohueksi tämän leffan kanssa. Selkeä pettymys.

5/10
Miikss
20.10.2013 00:44:06
Puhdistus

Vahva leffa kyllä oli. En nyt jaksa sen kummemmin arvioida tähän aikaan yöstä.

8/10

We are what we are

Hyvä idea, paska ja tylsä toteutus.

4/10
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Hetfield
20.10.2013 04:50:55

Bronsonin katsoin. Tom Hardy vetää melkosen roolin. Synkähkö, juuri sopiva mitta tälle leffalle. 4/5
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
vt1100
20.10.2013 17:38:36
Fast & Furious 6

Aika kauaksi on tultu ensimmäisen osan katukilpailuteemasta, ja tuntuukin että osa osalta pitää saada yhä isompaa (ja uskomattomampaa) äksöniä ahdettua mukaan. Toki tietynlaiset ihmepelastumiset kuuluvat aina näihin leffoihin, tässä on nyt vaan vedetty homma jo niin överiksi ettei edes naurata enää. Maailman pisin kiitorata löytyy myös tästä rainasta. Omalla vastuulla.

Killing Season

Tässä toinen pökäle jolta edes oli lupa odottaa jotain, Travoltan ja De Niron välinen mähistely on edes teoriassa ihan hyvä idea. Toteutus on sitten väkisin venytettyä kissa ja hiiri -leikkiä josta on uskottavuus kaukana ja loppukin heittää märän tiskirätin suuhun. Jotain pientä saattaa saada irti Travoltan aksentista joka muistuttaa huonon Schwarzenegger-imitaattorin jutustelua, mutta ei riitä suositteluksi katsoa tätä.
itsy
23.10.2013 14:09:40
Miikss: We are what we are

Hyvä idea, paska ja tylsä toteutus.

4/10

Onko tämä se uusintaversio? Alkuperäinen Somos lo que hay (Mä oon mitä oon) oli muistaakseni aika hyvä.
Miikss
23.10.2013 15:15:56
Itchy: Onko tämä se uusintaversio? Alkuperäinen Somos lo que hay (Mä oon mitä oon) oli muistaakseni aika hyvä.

2013 joo, en ollut edes tietoinen tuosta alkuperäisestä.
AnonHero
23.10.2013 17:22:54
Evil Dead (2013)

Ei napannut vaikka tätä on netissä aika paljon hypetetty. Periaatteessa ihan hyvin tehty elokuva. Gore-efektejä oli paljon, ja ehkä vähän liikaakin mutta lopulta gore oli ainoa asia mitä tällä elokuvalla oli tarjottavana. Kaikki näyttelijät olivat ihan kasvottomia ja tylsiä, samoin hahmot.

2/5
dipshit
23.10.2013 17:24:28
AnonHero: Evil Dead (2013)

Ei napannut vaikka tätä on netissä aika paljon hypetetty. Periaatteessa ihan hyvin tehty elokuva. Gore-efektejä oli paljon, ja ehkä vähän liikaakin mutta lopulta gore oli ainoa asia mitä tällä elokuvalla oli tarjottavana. Kaikki näyttelijät olivat ihan kasvottomia ja tylsiä, samoin hahmot.

2/5

Samaa mieltä. Jouduin internetin hypetyksen uhriksi, ja odotin että tuolla leffalla olisi ollut oikeasti jotain tarjottavaa. Hyvänä päivänä sama arvosana kuin sulla, muuten ehkä 1.5/5.
AnonHero
23.10.2013 19:21:47
dipshit: Jouduin internetin hypetyksen uhriksi, ja odotin että tuolla leffalla olisi ollut oikeasti jotain tarjottavaa.

Näin on käynyt mulle kauhean monen uuden kauhuleffan kanssa. The Conjuring oli ihan ok, mutta ei oikestaan yhtään pelottava vaikka sitäkin oli hehkutettu hulluna.
Meadow
23.10.2013 19:26:28 (muokattu 23.10.2013 19:27:00)
Halloween ('78) 3&frac12/5

The Grudge 3/5

The Ring 3&frac12/5

Wanted 2&frac12/5

The Crazies ('10) 3&frac12/5

Dawn of the Dead ('04) 3/5
AnonHero
23.10.2013 19:52:21
Prince Avalanche

Katsoin tämän jo jonkin aikaa sitten. Tosi hyvä elokuva, parhaita mitä olen tänä vuonna nähnyt. Sellainen leffa josta tulee hyvä fiilis.

4.5/5

www.imdb.com/title/tt2195548/
miihkali666
24.10.2013 16:56:02
Olympus has fallen 2013

Vetävästi alkava agenttimausteinen leffa kääntyy pian hölmöilyksi. Presidenttiä vastaan tehty attentaatti ei tunnu saavan loogista paikkaa elokuvassa, mutta se selkisi vasta myöhemmin. Joku varmaan valaisee minua kun en jaksa paneutua enempää tuohon.

Tehokkaan terroristikoplan atakki The Valkoiseen Taloon olettaisi olevan jotain muuta kuin hölmöä siviilien randomia ammuskelua kadulla. Näin kuitenkin oli kupletin juoni tässä. Loppu menee myös aika lapsellisissa Die Hard -tunnelmissa. Tappelukohtaukset on aika laadukkaita, mutta pro sotilaat eivät varmaan heittäydy luotisuihkujen tielle rinta kaarella ? Virittäydyin ekana jonkinlaiseen agenttileffaan joten pettymys oli ehkä turhankin kova, sen takia vain yksi piste. Ei tämä silti ihan huono ollut. Aku ja Mikki -tehtaan tavaraa.

1/5
Stoalainen
24.10.2013 18:04:35
Hansel and Gretel Witch Hunters

Shit, fucking witches and bitches! Fuck, burn them all to shit! Ehkä ois pitäny kattoa krapulassa. Goresta, tisseistä ja pyllyistä yksi piste.

1/5
Too weird to live, too rare to die
AnonHero
24.10.2013 21:33:17
kazaa: Hansel and Gretel Witch Hunters

Shit, fucking witches and bitches! Fuck, burn them all to shit! Ehkä ois pitäny kattoa krapulassa. Goresta, tisseistä ja pyllyistä yksi piste.

1/5

Katsoin tämän leffan joskus pari kuukautta sitten kavereiden kanssa väsyneenä yömyöhään. Odotuksia ei ollut ollenkaan niin yllätyin vähän kun tää olikin ihan hauska. Jeremy Renner oli vaan ihan tylsä ja veti tuon roolin ihan liian vakavasti, kuin olisi näytellyt jossain vakavassa elokuvassa. Jos tässä leffassa olisi ollut joku Bruce Campbell niin olisi ollut paljon parempi.
Informaatiokameli
25.10.2013 19:55:12

AnonHero: Katsoin tämän leffan joskus pari kuukautta sitten kavereiden kanssa väsyneenä yömyöhään. Odotuksia ei ollut ollenkaan niin yllätyin vähän kun tää olikin ihan hauska. Jeremy Renner oli vaan ihan tylsä ja veti tuon roolin ihan liian vakavasti, kuin olisi näytellyt jossain vakavassa elokuvassa. Jos tässä leffassa olisi ollut joku Bruce Campbell niin olisi ollut paljon parempi.

Itsekin yllätyin leffan hyvyydestä. Pirteää riehumista.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Rocco_Longfella
26.10.2013 13:23:09
Bluesmies: Mites jos vertaa ykkösosaan, joka on mielestäni mestariteos?

Ensimmäinen Machete oli ihan ok, mitä nyt puolet siitä poliittisesta rienaamisesta olisi pitänyt jättää pois.
Jatko-osa on perus jatko-osa, eli kaikki on tehty samoin, mutta huonommin. Lopputaistelu(t) on kakkosessa parempi, samoin näyttelijävalinnat. Silti kokonaisuus jää jostain syystä ihan paskaksi, en oikein osaa perustella.

Luultavasti pidät tästäkin.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)