isojussi 11.05.2004 00:10:29 | |
---|
Ihan oikeesti:.... Älä muuta sano. Mutta toivon, ettemme ole yksin heitä vastaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Harry Potter 11.05.2004 00:14:54 | |
---|
Mutta toivon, ettemme ole yksin heitä vastaan. Synavelho on teidän puolellanne! Älkää hätäilkö! |
työläinen 11.05.2004 12:10:09 (muokattu 11.05.2004 12:12:01) | |
---|
Tottapuhuen olisko esim. Sibis .. kiinnostunu tanssimusa "kongressista"? Ha-ha-haa! |
päivis 11.05.2004 13:07:21 | |
---|
Ha-ha-haa! Ei siis ilmeisesti ole? "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 00:27:16 | |
---|
Kerroppa Päivis, voisko "a fistful of dollarsin" trumpetilla soitettua pääteemaa tanssia mitenkä ja jos ei, niin mihin tsaiviin se olis helpoiten muutettavissa (ei saa paljoa muuttaa, liian hienon raiskattavaksi)? ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
päivis 12.05.2004 00:52:07 (muokattu 12.05.2004 01:00:10) | |
---|
Kerroppa Päivis, voisko "a fistful of dollarsin" Kourallinen dollareita? ko? trumpetilla soitettua pääteemaa tanssia mitenkä No hitsi kun ei päässä soi kun Hyvien, pahojen ja rumien (?) se huuliharppu(?)juttu... En juurikaan katsele leffoja. Minkäs temponen se on about? (Largo? Comodo?... ;) voisko "a fistful of dollarsin" trumpetilla soitettua pääteemaa tanssia mitenkä Tuolla jossainhan (sivulla 13?) oli ne jonkinasteiset määritelmät eri kädenailitanssilajeihin. Onko swingiä? Onko sufflea, triolia tm. kolmimuunteista vaiko suoraa? Miten basso soittaa? Onko kakkoset ja neloset korostettu? Tempo? Edit: Eikun sivulla 14: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=6&t=53801&o=260&co=0 "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 01:13:41 | |
---|
Kourallinen dollareita? ko? Juurikin se. Minkäs temponen se on about? (Largo? Comodo?... ;) Oppinu uusia sanoja? ;) Se on noin 60 hieman alle. Onko swingiä? Onko sufflea, triolia tm. kolmimuunteista vaiko suoraa? Suora, mutta eräänlainen trioli-fiilis on alla vaikkei koko ajan soikkaan. Miten basso soittaa? Onko kakkoset ja neloset korostettu? Pääasiassa neljään, mutta näin hitaassa biisissä se on fiiliksenä kahteen :P ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
päivis 12.05.2004 01:17:53 | |
---|
Juuei, sori! (se on mulla nyt tässä kuunneltavana) En sitten tiedä voisiko siitä luoda jotain rytmisoittimia lisäämällä ja tempoa vähän nostamalla jollain tavalla tanssillisen. Mutta siinäkin tapauksessa se olisi joko "jivejalkojen" kikkailumusaa tai sitten ravintoloiden nojailumusiikkia. Ei tule ikinä uppoamaan keski-ikäiseen tavalliseen humppaturakaiseen. Hieno biisi, ei siinä mitään, mutta vain kuuntelumielessä. Lähin tanssilaji mikä mulle tuli tosta mieleen oli paso doble! Mitään swingiin/jiveen yms. vivahtavaa siinä ei kyllä ollut! :) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 01:21:53 | |
---|
Juuei, sori! (se on mulla nyt tässä kuunneltavana) En sitten tiedä voisiko siitä luoda jotain rytmisoittimia lisäämällä ja tempoa vähän nostamalla jollain tavalla tanssillisen. Mutta siinäkin tapauksessa se olisi joko "jivejalkojen" kikkailumusaa tai sitten ravintoloiden nojailumusiikkia. Ei tule ikinä uppoamaan keski-ikäiseen tavalliseen humppaturakaiseen. Hieno biisi, ei siinä mitään, mutta vain kuuntelumielessä. Lähin tanssilaji mikä mulle tuli tosta mieleen oli paso doble! Mitään swingiin/jiveen yms. vivahtavaa siinä ei kyllä ollut! :) No voi perkeles :( En minä siinä mitään jive/swingiä/boogieta olettanutkaan olevan. Kysyin vaan sen takia, että uskaltaisko tommosta soittaa - pystyykö tanssiin. No mut, mie reenaan sen joka tapauksessa, soitan sitte vaikka taustamusana jossain :) ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Jotenkin kuulostaa ihan hautajaismarssilta nuo muut soittimet taustalla; ei oikein istu tanssilavalle... Trumpetti on upea tuommoisena, eikä varmasti "häiritse" tanssia, mutta melkein kaikki muu pitäisikin sitten laittaa uusiksi. Jotenkin sen taustankin pitäis "soljua eteenpäin" eikä vain marssia mahtipontisesti... Hmm, ehkä siitä taitavissa käsissä voisikin syntyä upea slowari!... En minä siinä mitään jive/swingiä/boogieta olettanutkaan olevan. Kysyin vaan sen takia, että uskaltaisko tommosta soittaa - pystyykö tanssiin. Ahhaa, "tsaivi" olikin sulla yleisnimityksenä mille tahansa tanssilajille! :) No mistäs teistä muusikoista tietää mitä te ette tiedä... :) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 01:45:21 | |
---|
Jotenkin kuulostaa ihan hautajaismarssilta nuo muut soittimet taustalla; ei oikein istu tanssilavalle... Trumpetti(?) on hieno, eikä varmasti "häiritse" tanssia, mutta melkein kaikki muu pitäisikin sitten laittaa uusiksi. Jotenkin sen taustankin pitäis "soljua eteenpäin" eikä marssia... Hmm, ehkä siitä taitavissa käsissä voisikin syntyä upea slowari!... Todennäköisesti se onki kornetti. Hmmm... pitänee yrittää. Tässä on kuitenki vielä reilu kuukausi aikaa tehdä uusia arreja tanssituohuja varten. Tulee olemaan silti aika hankala projekti. Ko. biisi (orig. versio) on niin hieno, etten halua pilata mitenkään (enkä halua tulla tuomituksi raiskaajana :) .
Ahhaa, "tsaivi" olikin sulla yleisnimityksenä mille tahansa tanssilajille! :) No mistäs teistä muusikoista tietää mitä te ette tiedä... :) :) ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
isojussi 12.05.2004 01:47:05 | |
---|
Ha-ha-haa! Söisit sinäkin vähemmän kalaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
päivis 12.05.2004 01:47:27 (muokattu 12.05.2004 01:47:56) | |
---|
Sä oot nopee lainaamaan... Edit: Siis Martso... "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 01:50:56 | |
---|
Sä oot nopee lainaamaan... Edit: Siis Martso... Ja sinä hidas muokkaamaan... :) ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
päivis 12.05.2004 01:53:14 | |
---|
Mulle ei yleensä yksi kerta riitä... "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
Martso 12.05.2004 01:54:07 | |
---|
Mulle ei yleensä yksi kerta riitä... Johtunee siitä, että olet tottunu tekemään kaiken pareittain... ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
isojussi 12.05.2004 02:00:40 | |
---|
Noniin. Menkää privaattiin siitä! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
päivis 12.05.2004 02:13:55 | |
---|
Menkää privaattiin siitä! Mentii jo! "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
M.i.k.key 12.05.2004 19:46:53 | |
---|
Mentii jo! Voi teitä... Jäikin tämä kutu huomaamatta My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
työläinen 14.05.2004 22:04:43 | |
---|
Söisit sinäkin vähemmän kalaa. ... klunk, klunk.. fisusia, ei ei olleskaan, ehkä mä oon vetäny liikaa KALALAULUJA.. Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |