Euphonium 23.10.2013 13:08:20 | |
---|
Quu: The Beatles - Yellow Submarine Miten bändi joka on tehnyt sellaisia veisuja kuin Let It Be, Yesterday, Imagine, While My Guitar Gently Weeps voi olla sitä mieltä, että keltainen sukellusvene on niin saatanan hyvä että se pitää laittaa levylle? Ja miten kukaan muu taho voi olla sitä mieltä, että sitä kannattaa soittaa julkisesti? Olisin ymmärtänyt tämän biisin ehkä Eläkeläisiltä, mutta että Beatles... Ei helvetti nyt jo! Makuasioita. Minusta Yellow Submarine on paljon parempi, kuin Yesterday tai Let It Be. Let it Be varsinkin on minusta huonoimpia Beatles-biisejä. Imaginehan ei edes ole Beatles-biisi. |
Euphonium 23.10.2013 13:13:42 | |
---|
teha: Olen aika kaikkiruokainen musan suhteen Oletkohan? Minä en usko, että kaikkiruokaisia musan suhteen on olemassa. Ainakaan en ole sellaista henkilöä tavannut. Itse olen musiikin suhteen moniruokainen, mutta en missään nimessä kaikkiruokainen. Kuuntelen kyllä musiikkia rockia, iskelmää, klasaria, jazzia, mutta en todellakaan kaikkea. |
Funkånaut 23.10.2013 13:32:07 | |
---|
Euphonium: Oletkohan? Minä en usko, että kaikkiruokaisia musan suhteen on olemassa. Ainakaan en ole sellaista henkilöä tavannut. Itse olen musiikin suhteen moniruokainen, mutta en missään nimessä kaikkiruokainen. Kuuntelen kyllä musiikkia rockia, iskelmää, klasaria, jazzia, mutta en todellakaan kaikkea. Mulla on sama. Montaa tulee kuunneltua, muttei likimainkaan kaikkea. Esmes etelä-Amerikan ja Aasian skenet on mulle täysi musta aukko. Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |
Vessajono 23.10.2013 14:05:41 | |
---|
Euphonium: Oletkohan? Minä en usko, että kaikkiruokaisia musan suhteen on olemassa. Jos joku on musiikkimaultaan kaikkiruokainen, tarkoittaa se yleensä sitä, että kuuntelee sekä Novaa että Suomipopia. "Vaihtovirta: Mitä tapahtuu kun moderaattori lukitsee toisen portaalin ja toisesta portaalista on tulossa Metallica-ketju 300km tuntivauhtia ja portaalien välissä sijaitsee Kuopio?" |
Kalmo 23.10.2013 14:40:16 | |
---|
Kaikkiruokaisuus ei mielestäni tarkoita sitä, että aktiivisesti hankkii ja kuuntelee kaikkea, vaan että "pystyy" kuuntelemaan ja poimimaan kaikenlaisesta musasta kiintoisia elementtejä jne. Jotkuthan menevät heti pitkin seiniä, jos musiikki ei ole oman maun mukaista, vaikka se soisi vain taustalla. Todistin kerran, kuinka kaksi neitokaista poistui aasialaisesta ravintolasta vain siksi, että taustamusiikkina soi (hiljaa) aasialainen musiikki. Tunnen useita, jotka eivät kestä minuuttiakaan hip-hop/rap-tyylilajeja tai modernia jatsia. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Kalmo: Tunnen useita, jotka eivät kestä minuuttiakaan hip-hop/rap-tyylilajeja Niin mutta eikös nyt ollut puhe musiikista ;) En ole musiikin asiantuntija. |
tender.insanity 23.10.2013 15:19:30 | |
---|
Kalmo: Tunnen useita, jotka eivät kestä minuuttiakaan hip-hop/rap-tyylilajeja Ymmärrän täysin, mikäli noilla tarkoitetaan kaikenmaailman piggu-geitä ja nykyajan paskaa. Verrokiksi vaikka ihan helvetin kova Public Enemyn "Fear of black planet", josta edelleenkin pidän. |
JIRPPI 23.10.2013 15:38:06 | |
---|
Kefiiri: Niin mutta eikös nyt ollut puhe musiikista ;) niinku räppärithän vaan sanoo "bitch" ja "nigga" tietokoneella tehtyjen taustojen päälle !!!!XDDXD onx kukaa muu 12 ja kuuntelee silti oikeeta musiikkia niinku Queeniä eikä mitään lil gaynea tai kaney "gay fish" westiä ?!1! xd XD xD |
Funkånaut 23.10.2013 15:45:48 | |
---|
Kalmo: Kaikkiruokaisuus ei mielestäni tarkoita sitä, että aktiivisesti hankkii ja kuuntelee kaikkea, vaan että "pystyy" kuuntelemaan ja poimimaan kaikenlaisesta musasta kiintoisia elementtejä jne. Näinhän se on. Mutta, itse sanoisin että jotka "pystyy" toteuttamaan tuota laajasti, niin monasti he myös omaavat monipuolisen levyhyllyn. Ja Public Enemy on tiukkaa paskaa, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Vähän eri juttu ku Sedula-räppi. :) Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |
Jeszse 24.10.2013 09:23:39 | |
---|
Oon nyt pari pätkää kuullu uusia Vain Elämää -biisejä. Ei enää kiitos. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Jokapaikanapina 24.10.2013 13:57:12 | |
---|
|
Funkånaut 24.10.2013 14:29:17 (muokattu 24.10.2013 14:29:37) | |
---|
Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |
jukkajylli 25.10.2013 09:05:22 | |
---|
StJerky: Brontosauruksen yö on ihan loistava. Ajatella että meni melkein 40 vuotta että en kuullut sitä. Kiitos Youtube. Hoho, sama juttu mulla! Kaikkien aikojen syksyn savel. No daadadaada toki voitti silloin. I'm not the one to blame |
Yallup 25.10.2013 09:33:10 | |
---|
jukkajylli: Hoho, sama juttu mulla! Kaikkien aikojen syksyn savel. No daadadaada toki voitti silloin. Syksyn sävelistä tulikin mieleen, että Kirkan "Surun pyyhit silmistäni" on tosi raskas kuunneltava uikutus, tuntuu ettei lopu koskaan. Aaaa a aaa a aa aa x 4...ja ne pirun torvetkin... vihloo korvia. Sehän oli silloin hevimiehiä ja tukka pitkänä, nahkatakki päällä teutaroi mikkitelineen kanssa kisassa huvittavan näköisesti tämmöistä ylihidasta kappaletta. Kohtapa se hylkäsi hevin ja alkoi vääntämään suomi-iskelmää. Tukka poikki, puku päälle. http://www.youtube.com/watch?v=bHEhzi3zZCc "Tosta se taitaa lähteä.." |
jukkajylli 25.10.2013 10:29:33 | |
---|
Euphonium: Makuasioita. Minusta Yellow Submarine on paljon parempi, kuin Yesterday tai Let It Be. Let it Be varsinkin on minusta huonoimpia Beatles-biisejä. Imaginehan ei edes ole Beatles-biisi. Mut mun mielesta Obladi-Oblada on Beatlesin kurjin biisi. I'm not the one to blame |
Thubby 25.10.2013 10:51:27 | |
---|
Kyllä ylivoimainen inhokki on varmaan Valvomon Mikä Kesä. Ei helvetti että laittaa kiehumaan ku kuulee sen ärsyttävän renkutuksen jossain. Videon näkemisestä puhumattakaan. Tekis mieli käyä lyömässä sitä pomppivaa laulavaa menninkäistä ja polttaa soittajien soittokamat. Huhhuh miten voi tuomosta paskaa kukaan tehä?!?! Sitten sitä vielä soitetaan radiossa ja sitä maailman paskinta musiikkivideota näytetään telkkarissa. Over thinking, over analyzing separates the body from the mind. |
Milkop 25.10.2013 11:14:22 | |
---|
PistePisteen joku kappale sai viimeksi aikaan aivo-oksennuksen kun jouduin Voicea katselemaan kavereiden luona. Iljettävän oloinen imagoviiksi huokailee pienimmän yhteisen nimittäjän mukaan tehtyä "pophoppia". Yritin vilpittömästi löytää kappaleesta tai videosta edes jotain hyvää, mutta ei onnistunut. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Vainhaalee 02.11.2013 04:51:26 | |
---|
Joskus en voinut sietää Dexy's Midnight Runnerssin Come on Eileen -biisiä, en edes peppureiällänikään, mutta sitten näin elokuvan nimeltä Sex lives of the potato men ja mielipide piisistä muuttui kokonaan. Muutenkin leffassa on aika timanttinen ääniraita... Tsekkaa jos et usko... Kyykkyviulisti |
Calliope 02.11.2013 07:19:40 (muokattu 02.11.2013 07:20:01) | |
---|
jukkajylli: Mut mun mielesta Obladi-Oblada on Beatlesin kurjin biisi. Ja Harrisonin Intia häröilyt on vielä kurjempia. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
Calliope 02.11.2013 10:14:53 | |
---|
Yallup: Syksyn sävelistä tulikin mieleen, että Kirkan "Surun pyyhit silmistäni" on tosi raskas kuunneltava uikutus, tuntuu ettei lopu koskaan. Aaaa a aaa a aa aa x 4...ja ne pirun torvetkin... vihloo korvia. Sehän oli silloin hevimiehiä ja tukka pitkänä, nahkatakki päällä teutaroi mikkitelineen kanssa kisassa huvittavan näköisesti tämmöistä ylihidasta kappaletta. Kohtapa se hylkäsi hevin ja alkoi vääntämään suomi-iskelmää. Tukka poikki, puku päälle. http://www.youtube.com/watch?v=bHEhzi3zZCc Annoin plussan, tosiaan rasittava veivaus.. Veljensä Sammy oli parempi laulaja, hänellä oli jo parempi ääniaines (maallikon mielipide, asiantuntijat saavat oikasta jos olen väärässä)syntyjään.. Tuo Kirillin laulu on alkuaikoja lukuunottamatta ollut jotenkin väkinäistä. Sinänsä muuten tykkään Babitzineista, en nyt tietysti tunne henk.koht., mutta sellanen väripilkku olleet Suomen kulttuurielämässä. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |