Socialite 11.05.2004 16:35:28 (muokattu 11.05.2004 16:35:47) | |
---|
Haen maukasta overdriveä fender prosonicin puhtaan kanavan kaveriksi. Minua kiinnostavin tapaus on Sparke Drive hintansa ja ominaisuuksien puolesta! TS-808 pörinät ja cleanboost samassa purkissa! Stratolla soitetut samplet kuulosti aivan törkeän makealta mutta mitenköhän hyvin pärjännee humpparien kanssa? Muutenkin kaikki omakohtaiset kokemukset ja myyntitarjoukset kiinnostaa. Voi tietenkin ehdottaa myös jotain muuta samassa hintaluokassa olevaa särkijää.. Puhukaa. Mä haluun! Mä haluun! |
Härski 11.05.2004 17:03:21 | |
---|
Tätä olen myös hankkimassa. Custom-Soundsin sivuilla olevien pätkien perusteella laite olisi vähintäänkin hintansa väärti. Muutenkin tuollainen paksuhko soundi olisi hakusessa. Hintaahan sillä penteleellä vain on hivenen ikävästi. |
Socialite 11.05.2004 17:10:46 | |
---|
Custom-Soundsin sivuilla olevien pätkien perusteella laite olisi vähintäänkin hintansa väärti. Aivan!! Hintaahan sillä penteleellä vain on hivenen ikävästi. Niin no, no niin... Kyllähän se kallis on mutta verrataanpa vaikkapa baby blue overdriveen, fulltone fulldriveen tai radial toneboneen niin onhan tämä vajaat 200e vielä jotenkin järkeenkäypä hinta! Soitin just äsken Custom-Soundsiin, ja sanoivat että ei ole varastossa ja jotain pari viikkoa menee ennen kuin pystyyvät toimittamaan... Mä haluun! Mä haluun! |
Härski 11.05.2004 17:45:37 | |
---|
Niin no, no niin... Kyllähän se kallis on mutta verrataanpa vaikkapa baby blue overdriveen, fulltone fulldriveen tai radial toneboneen niin onhan tämä vajaat 200e vielä jotenkin järkeenkäypä hinta! No tuo taas on ihan totta. Tuota vain ei silti ihan heräteostoksena viitsisi poistella. |
MrGuitarist 11.05.2004 19:28:25 | |
---|
Mulla on ollut tuo pedaali laudassa kiinni nyt puolen vuoden ajan ja kiinni pysyykin. Mielenkiintoisin ominaisuushan tuossa on juuri se, kun puhdasta signaalia saa miksattua mukaan, jolloin esim. sointuihin saa lisää erottelevuutta. Muuten soundiltaanhan tuo on käytännössä ts-klooni. |
askomiko 11.05.2004 20:17:13 | |
---|
Osta haarguitarsista niin säästät puolet. |
Härski 11.05.2004 21:09:13 (muokattu 11.05.2004 21:16:19) | |
---|
Osta haarguitarsista niin säästät puolet. Missäs se on? Nettisivuja? EDIT: Löysinkin. Jaa, että oikeen puolet säästää? Siellä se maksaa 155 €, Custom Soundsissa 189 €. Ei nyt ehkä puolia, mutta eiköhän sieltä CS:sta saa sen tuohon 155 €geen tinkimällä? |
G-mies 11.05.2004 21:32:33 (muokattu 11.05.2004 21:43:09) | |
---|
Ei nyt ehkä puolia, mutta eiköhän sieltä CS:sta saa sen tuohon 155 €geen tinkimällä? Kun tässä talvella omani Custom Soundista ostin niin kovin innostunut ei ollut hintaa enää tuosta 189:stä laskemaan, tuon hintahan tippui noihin lukemiin loppusyksyllä/alkutalvella. Aiemmin hinta taisi olla luokka 219 e tms. EDIT: Jäsen svilo demonstroi taannoin spedujaan ääninäyttein: http://www.vilo.net/clips.htm Sieltä löytyy vielä pari Sparkle Drive -klippiä. Main screen turn on. |
eikös tuossa ole aika jämäkkä särökanava? ite kun testasin niin irtosi ihan high gainiin asti. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Härski 11.05.2004 21:59:50 | |
---|
Kun tässä talvella omani Custom Soundista ostin niin kovin innostunut ei ollut hintaa enää tuosta 189:stä laskemaan, tuon hintahan tippui noihin lukemiin loppusyksyllä/alkutalvella. Aiemmin hinta taisi olla luokka 219 e tms. Joo, arvelinkin, ettei siinä puljussa paljoa tingitä... |
Socialite 12.05.2004 08:30:34 | |
---|
Joo, arvelinkin, ettei siinä puljussa paljoa tingitä... Ei ne ainakaan puhelimessa kovin innokkaita ollut hintaa laskemaan! Mutta pitää tsekata tuo askomikon ehdottama sivusto...nyt. Mä haluun! Mä haluun! |