Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuoria (alle 18v) blues-rock musiikista kiinostuneita
1
AbeOnKuningas
19.10.2013 00:51:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos teitä on tai tiedätte jotain keskustelupalstoja tai jtn vastaavaa niin kertokaa.Olen itse lopen kyllästynyt nykymusaan mitä kaikki kuuntelee sillä se on kakkaa ja olisi kiva saada jotain keskustelukumppaneita ja nimenomaan oman ikäisiä sellaisia.Joten jos olet kiinnostunut blues rockista ja semmosesta nii kirjota tohon alle jotain siihen liittyvä esim mistä bändeistä tykkäät jne.kiitos:)
 
sub zero
19.10.2013 18:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olin 1990-luvun jälkipuoliskolla bluesista kiinnostunut teini, enkä löytänyt juttuseuraa tuolloin, joten eiköhän sinulla ole edessä sama kohtalo :)
 
Toisaalta, silloin ei ollut muusikoiden.nettiä, joten kenties toivo elää.
 
Varmaan 1960-luvun rockia kuuntelevia nuoria löytää helpommin ja näitä voisi ehkä yrittää käännyttää bluesiin ("tässä ois hei tämmönen levy, mistä Morrison ja Hendrix tykkäsivät, pistetäänkö soimaan" tms.)
 
313
19.10.2013 19:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AbeOnKuningas: Jos teitä on tai tiedätte jotain keskustelupalstoja tai jtn vastaavaa niin kertokaa.Olen itse lopen kyllästynyt nykymusaan mitä kaikki kuuntelee sillä se on kakkaa ja olisi kiva saada jotain keskustelukumppaneita ja nimenomaan oman ikäisiä sellaisia.Joten jos olet kiinnostunut blues rockista ja semmosesta nii kirjota tohon alle jotain siihen liittyvä esim mistä bändeistä tykkäät jne.kiitos:)
 
Ei kannata rajoittua pelkästään oman ikäisiin. Kyllä me wanhat bluesdiggari-pierut tykätään jauhaa asiaa nuorempien kanssa jos intressit ja henkilökemiat muuten kohtaa. Ja itseään vanhemmilla on yleensä enemmän kokemusta ja tarinoita kerrottavana. Pätee erityisesti soittokavereihin. Mä olen siitä syvästi kiitollinen että saan soitella parin kaikennähneen kehäraakin kanssa ;)
 
Two wrongs don't make a right, but three lefts do.
AbeOnKuningas
19.10.2013 22:03:37 (muokattu 19.10.2013 22:04:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivoni alkaa pikkuhiljaa loppua ja se olisi jotenkin helpompi oman ikäisten kanssa jutella ja soitella yms kun kaikki oltais yhtä kokemattomia nii ei olis semmosta arvosteluasemaa.luulisin
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «