Type 18.10.2013 20:10:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tämä on puhtaasti omaa ennakkoluuloa, mutta mulla on sellainen fiilis tällaisista kaikki yhdessä paketissa jutuista, että siinä on monta vaihtoehtoa, mutta jokainen on jonkinlainen kompromissi aidosta... En oo kaikkia Marshallin malleja päässyt testaamaan, eli en tiedä kuinka aidolta kuulostaa, mutta tyytyväinen olen ollut. Mikään hifisti en kylläkään ole soundien suhteen. :) Mutta Morrihan oli jo tämän kortin katsonut, eli jatkakaa hyvien vaihtoehtojen ehdottelua. Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin. |
Laulava Kylätohtori 18.10.2013 20:16:38 | |
---|
Type: En oo kaikkia Marshallin malleja päässyt testaamaan, eli en tiedä kuinka aidolta kuulostaa, mutta tyytyväinen olen ollut. Mikään hifisti en kylläkään ole soundien suhteen. :) Mutta Morrihan oli jo tämän kortin katsonut, eli jatkakaa hyvien vaihtoehtojen ehdottelua. Juu, ja tosiaan, en ole koskaan edes kokeillut. Kyse on vain omista ennakkoluuloista... :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Morri: Ollut sellainen jo...ja palautin takaisin myymälään... Mä harkitsin tota joskus. Mikäs siinä mättäs? Oliko "keinotekoisen" tuntuinen? Offtopiccina mainittakoon, soittelin pitkästä aikaa AFD:llä. Oli muuten hyve. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
Morri 18.10.2013 20:53:49 | |
---|
ADEHD: Mä harkitsin tota joskus. Mikäs siinä mättäs? Oliko "keinotekoisen" tuntuinen? Offtopiccina mainittakoon, soittelin pitkästä aikaa AFD:llä. Oli muuten hyve. Ehkä tuossa mun yksilössä oli sitten jotain vikaa, mutta oli jotenkin äärimmäisen sihisevä, en mä sitä muutenkaan oikein osaa kuvailla. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Gabe 18.10.2013 21:41:41 | |
---|
Morri: Stratokuumeen parannuksena suosittelen yhteydenottoa Kaitsulle Tervakoskelle... ;) Tämäkin on käynyt mielessä. :) Olikos sinulla tilaus vetämässä siellä? |
Antti1 19.10.2013 10:25:42 | |
---|
Morri: Pakko tunnustaa, että VM:ää olen kyllä miettinyt, pidän todella sen ns simppelistä lähestymistavasta, tatsilla ja kitaran volumella pelaten. Tosin ei hassummalta kuulosta yhteydenotto Bluetoneenkaan. Mä en kyllä tota VM Marsua osaa suositella kotikäyttöön oikein mitenkään päin. Se 50W malli on kyllä melko hiljainen kaikenkaikkiaan, mutta paras soundi irtoaa vasta vaiheenkääntöputkea kyykyttämällä = tuskallisen kovaa ilman tulppia. "I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji |
johanssen 19.10.2013 11:00:26 | |
---|
Morri: Stratokuumeen parannuksena suosittelen yhteydenottoa Kaitsulle Tervakoskelle... ;) Kaitsuun otin jo yhteyttä, mutta harkintaan tulikin custom tele, johon tulis 60's slimtaper kaula ja kaulan mitat ja skaala otettais suoraan mun ESsistä ja sen pohjalta sitte teleen sopiva kaula. Ja tietty ruusupuuta ja vintagea ss-nauhaa ja lapa fenkkutyyliin. Ja väri olympic white. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Mr. Speed 19.10.2013 11:35:09 | |
---|
Morri: Pirulainen kun kuumottaisi kunnon vahvistin, täydellinen blues- ja "metalli"soundi samassa...harmi vaan, että en oikein tiedä mikä se olisi. Vahvistimia on maailma pullollaan, mutta tämä meikäläisen soittotila (OKT ja noin 10 m2) rajaa vaihtoehtoja pirusti. Taitaa olla helpompi keskittyä hyvien kitaroiden osteluun :) Oma lehmä ojassa, mutta TriAmp mk1. Tuu testaa ;) http://www.sieni.us/?id=38 |
tommi m 19.10.2013 11:53:23 | |
---|
ADEHD: Mä harkitsin tota joskus. Mikäs siinä mättäs? Oliko "keinotekoisen" tuntuinen? Offtopiccina mainittakoon, soittelin pitkästä aikaa AFD:llä. Oli muuten hyve. Ootko kääntäny kuinka kuumalle? Mulla melkeen kuumimmalla, muuttuu soundi aikalailla. http://www.youtube.com/watch?v=iqKOOM2y1rk |
Tawsky 19.10.2013 11:58:28 | |
---|
tommi m: Ootko kääntäny kuinka kuumalle? Mulla melkeen kuumimmalla, muuttuu soundi aikalailla. Meinaatko poweria vai master volaa? Hirveen täysiä en oo päässyt vielä luukuttamaan ku en ole bändireenejä tuolla soittanut. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
tommi m 19.10.2013 12:10:48 | |
---|
ADEHD: Meinaatko poweria vai master volaa? Hirveen täysiä en oo päässyt vielä luukuttamaan ku en ole bändireenejä tuolla soittanut. Takapaneelista pystyy säätämään putkien kuumuutta. Sen jälkeen tee autobiasointi. http://www.youtube.com/watch?v=iqKOOM2y1rk |
Morri 19.10.2013 13:25:26 | |
---|
Gabe: Tämäkin on käynyt mielessä. :) Olikos sinulla tilaus vetämässä siellä? Joo on, stratoa pukkaa ja jouluksi Kaitsu sitä lupaili. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
antnis 19.10.2013 20:25:49 | |
---|
|
Tawsky 19.10.2013 20:31:26 | |
---|
tommi m: Takapaneelista pystyy säätämään putkien kuumuutta. Sen jälkeen tee autobiasointi. Okei! Susta on siis parempi kuumemmalla? Kuinkahan paljon tuota uskaltaa vääntää? "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
tommi m 20.10.2013 12:36:43 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=iqKOOM2y1rk |
Karvamammutti 21.10.2013 14:56:40 | |
---|
Tarttis saada perinnehenkinen strato tuhdilla kaulalla ja isohkolla radiuksella, tahikka gibsoniitistä veistetty laite. Kyllähän se tietty jotain kertoo jos palstan
asiallisinta antia on Liperiläinen punaniska,
joka soittaa etelärockia :D -Mr.Speed |
Dunga 21.10.2013 16:37:02 | |
---|
Tarttis saaha uus gibson. Ehkä nyt jopa LP saattaisi pysyä kun lähti SG muille maille ;) War... war never changes. |
JaaGeRMaisTeR 22.10.2013 06:28:12 | |
---|
Void: Tarttis saaha uus gibson. Ehkä nyt jopa LP saattaisi pysyä kun lähti SG muille maille ;) Et kumminkaan tykkää ja vaihat takasin SG:hen alle kk:ssa :D |
Laulava Kylätohtori 22.10.2013 10:05:30 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Et kumminkaan tykkää ja vaihat takasin SG:hen alle kk:ssa :D Ja sitten se uusi SG:kin menee myyntiin, ihan niin kuin vanhakin.. :) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Dunga 22.10.2013 16:24:41 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ja sitten se uusi SG:kin menee myyntiin, ihan niin kuin vanhakin.. :) No älä ny, oli toi edellinen huikeet viisi vuotta talossa ;) War... war never changes. |