fox 18.10.2013 12:37:08 | |
---|
WanhaWetäjä: Joo...Trellahan on ollut ajan saatossa legendaarisia musakauppoja kuten Westerlund josta ostin HUOM! ihan hyllytavarana olleen vasurin 12-kielisen Ekon joskus 70-luvun puolivälilissä. Ja Linnosto(?) vanhassa Citykäytävässä, sieltä sain ekan sähkökitaran 70-luvun alussa, tais olla synttärilahja 13v tms...Treen Musiikki on ollut ainakin kolmessa eri paikassa, se on liike jossa tuli pyörittyä pikkujätkänä eniten. Linnoston Soitin oli juu se Citykäytävässä ollut. Linnostollekin tein jotain korjausjuttuja, lisäks mun nykyinen "käyttö-ja keikkasetti" on Linnostolta, 70-luvun alkupuolelta. Mun ensimmäinen Eko Ranger E12 oli muuten Linnostolta, että kyllähän niitä Ekoja oli Mansessa monessa liikkeessä, sitten oli vielä Weneskosken Soitin, jonne kanssa jotain remppaa tein.. Westerlundilta sitten ostin toisen Eko Rangerin, kun tuli se eka myytyä -75.. Piti ostaa Eko Navajo 12 mutta sen oli kerinnyt joku toinen lipastamaan jo.. |
Jeszse: Jännä, mä oon saanu kyl jokaselta sen puljun myyjältä hyvää palvelua joka kerta. Sama juttu. Jos asiallisesti kysäisee myyjältä heti alkuun jotakin "aiheeseen" liittyvää (mitä etsii,...) niin olen aina saanut hyvää palvelua. Kahveja tosin mulle ei ole vielä musaliikkeissä tarjottu. :) Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |
korvaoo 18.10.2013 21:10:45 | |
---|
Funkonaut: Sama juttu. Jos asiallisesti kysäisee myyjältä heti alkuun jotakin "aiheeseen" liittyvää (mitä etsii,...) niin olen aina saanut hyvää palvelua. Kahveja tosin mulle ei ole vielä musaliikkeissä tarjottu. :) pariin otteeseen oon saanu nimenomaan tampereella ja ainakin kerran oli sitten huolella maustettua :) kaikki paitsi on turhaa. |
pamppu 22.10.2013 00:32:20 | |
---|
korvaoo: pariin otteeseen oon saanu nimenomaan tampereella ja ainakin kerran oli sitten huolella maustettua :) Kaupanedistämismaustetta ;) Have mercy maam! |
HS 22.10.2013 12:51:37 | |
---|
Terve WanhaWetäjä: Joo...Trellahan on ollut ajan saatossa legendaarisia musakauppoja kuten Westerlund josta ostin ... Missäs päin oli tämä Westerlund? Veneskosken soitin taisi olla aikanaan Rautatienkadulla, josta ostin ensimmäisen "oikean kitaran", joka loppujen lopuksi osoittautui hirveäksi pommiksi! Meinasi loppua harrastus siihen. Onneksi ei kuitenkaan. Pitäisikö tästä nyt olla jotain mieltä? |
fox 22.10.2013 13:07:02 | |
---|
HS: Missäs päin oli tämä Westerlund? Veneskosken soitin taisi olla aikanaan Rautatienkadulla, josta ostin ensimmäisen "oikean kitaran", joka loppujen lopuksi osoittautui hirveäksi pommiksi! Meinasi loppua harrastus siihen. Onneksi ei kuitenkaan. Westerlunti oli Koskipuiston vieressä, siinä nykysen Cumuluksen kulmilla. Weneskosken soitin oli Verkatehtaankadulla. |
Spiral 23.10.2013 11:55:26 | |
---|
WanhaWetäjä: Jokaisesta kaupasta saa palvelua JOS on myyjille tuttu ja tehnyt jotain kauppaa ko liikeessä. Varmasti näin, mutta on tuo aika erikoinen asenne kauppiaalle/myyjälle. |
Laulava Kylätohtori 23.10.2013 11:57:55 | |
---|
Spiral: Varmasti näin, mutta on tuo aika erikoinen asenne kauppiaalle/myyjälle. Ei ole kyllä kovin kauaskantoista ajattelua... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Vladi 23.10.2013 12:02:14 (muokattu 23.10.2013 12:04:51) | |
---|
Spiral: Varmasti näin, mutta on tuo aika erikoinen asenne kauppiaalle/myyjälle. Valitettavasti näin se tuntuu monesti menevän. Itsellä on noussut kynnys suuresti mennä erääseen hieman ydinkeskustasta syrjässä olevaan Tamperelaiseen musaliikkeeseen juuri siitä syystä, että tuntuvat katsovan kaikkia testaajia jotenkin pahalla tai sitten yritetään suht agressiivisesti kaupata jokaista tuotetta, jota sattuu vilkaisemaan. Jotenkin tuntuu, ettei sieltä heru ymmärrystä musakamahankintojen monimutkaiselle prosessille. Sensijaan entinen DLX Tampere, nykyinen Musacorner on kyllä minun silmissä parantanut meininkiään huimasti viimeisen vuoden sisällä. Myyjät harrastavat small talkia sopivassa määrin, testailla saa rauhassa ja tarvittaessa tullaan kysymään, että tarvitko vielä jotain muutakin. Muistuttavat myös mahdollisuudesta tilata liikeeseen jokin tietty soitin testejä varten. Yleinen ilmapiiri on siellä nykyään huomattavasti rennompi ja se on näkynyt ainakin meikäläisen musakamaeurojen jakautumisessa tasaisemmin kahden keskustan musaliikkeen välille. |
Funkånaut 23.10.2013 13:18:28 | |
---|
Vladi: Sensijaan entinen DLX Tampere, nykyinen Musacorner on kyllä minun silmissä parantanut meininkiään huimasti viimeisen vuoden sisällä. Myyjät harrastavat small talkia sopivassa määrin, testailla saa rauhassa ja tarvittaessa tullaan kysymään, että tarvitko vielä jotain muutakin. Muistuttavat myös mahdollisuudesta tilata liikeeseen jokin tietty soitin testejä varten. Yleinen ilmapiiri on siellä nykyään huomattavasti rennompi ja se on näkynyt ainakin meikäläisen musakamaeurojen jakautumisessa tasaisemmin kahden keskustan musaliikkeen välille. Tuolla on kyllä mahtava meno, itse diggaan! Monasti tulee käytyä renkaita siellä potkimassa ja kyselemässä tyhmiä. Liki poikkeuksetta silti ostan jotakin mukaan. Jos en muuta, niin kieliä. Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä.
Kuuntelen tämmöistä |