Vladi 17.10.2013 15:06:30 | |
---|
AngieRainbow: Ostin ESP 400 Telecasterin torilta kuleksimasta. Jostain 80-90 luvulta. https://www.dropbox.com/sh/snfzs00lrr8yp4e/OibhfGvsd4 Ai sä ostit ton nyt sitten pois. Kävin tältä myyjältä testaamassa erästä toista kitaraa ja samalla tota ESP:tä. Onhan se kyllä hiano laite. Onnea hankinnalle! |
Gabe 17.10.2013 18:04:35 | |
---|
|
Morri 17.10.2013 18:08:38 | |
---|
AngieRainbow: Ostin ESP 400 Telecasterin torilta kuleksimasta. Jostain 80-90 luvulta. https://www.dropbox.com/sh/snfzs00lrr8yp4e/OibhfGvsd4 Hemmetin hieno, onnittelut! Ja erityismaininta siitä, että ostit erinomaisen soittimen etkä vastustellut turhaan ESP-merkkiä. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 17.10.2013 18:19:10 | |
---|
Morri: Hemmetin hieno, onnittelut! Ja erityismaininta siitä, että ostit erinomaisen soittimen etkä vastustellut turhaan ESP-merkkiä. Fender on kiva, samoin Gibson. Fenderin olen korvannut Tokailla ja nyt en pitäisi mahdottomana ajatuksena ostaa Les Paul Customin tilalle ESPin (oliko se nyt) Eclipsen... Pitäisi vaan nähdä se luonnossa ja päästä testaamaan... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 17.10.2013 18:46:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Fender on kiva, samoin Gibson. Fenderin olen korvannut Tokailla ja nyt en pitäisi mahdottomana ajatuksena ostaa Les Paul Customin tilalle ESPin (oliko se nyt) Eclipsen... Pitäisi vaan nähdä se luonnossa ja päästä testaamaan... Onhan se eclipse. Ei kannata käydä kattomassa. Sille tielle jäät. Joskus kun itelle sellasen hankkisi, niin onnellinen olisin. |
Morri 17.10.2013 18:47:18 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Fender on kiva, samoin Gibson. Fenderin olen korvannut Tokailla ja nyt en pitäisi mahdottomana ajatuksena ostaa Les Paul Customin tilalle ESPin (oliko se nyt) Eclipsen... Pitäisi vaan nähdä se luonnossa ja päästä testaamaan... Merkkeihin ei kannata fakkiutua, soitin on hyvä jos se on käteen ja korvaan hyvä. Feel your instincts ;) Espiä dissataan ihan turhaan. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Laulava Kylätohtori 17.10.2013 20:04:28 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Onhan se eclipse. Ei kannata käydä kattomassa. Sille tielle jäät. Joskus kun itelle sellasen hankkisi, niin onnellinen olisin. Näinhän se on. Tämä on juuri rahattomuuden lisäksi toinen syy, miksi en halua testata vehkeitä, jos ei ole rahaa perstaskussa. Turhan rajut gas-oireet ajaa köyhän miesparan hirvittävään taloudelliseen syöveriin... Morri: Merkkeihin ei kannata fakkiutua, soitin on hyvä jos se on käteen ja korvaan hyvä. Feel your instincts ;) Espiä dissataan ihan turhaan. Mulle ESP on aina ollut heavykirvesmerkki, enkä edes oikeastaan tiedä miksi. Vasta viimeaikoina olen havahtunut ESPin "toiseen" puoleen. Ensin Jucciksen telen ja nyt Angien telen kautta (helvetin komea kitara muuten). Ja koska Eclipse on aina miellyttänyt silmää, niin nyt alkaa mielenkiinto kääntyä siihen suuntaan ihan eri tavalla. Jos se sopisi tassuun paremmin kuin nämä aikaisemmin kokeilemani lespakopiot... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
DooMTroopeR 17.10.2013 20:15:38 | |
---|
No nnii, tulipa kasvatettua omaa kaiutinpinoa torilta noukitulla hb 212 vintage-pöntöllä. Nyt on kyllä upea 3/4 stakki. Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta. |
Laulava Kylätohtori: Näinhän se on. Tämä on juuri rahattomuuden lisäksi toinen syy, miksi en halua testata vehkeitä, jos ei ole rahaa perstaskussa. Turhan rajut gas-oireet ajaa köyhän miesparan hirvittävään taloudelliseen syöveriin... Tuo gas on paha.. itekki illan pyörin kämpillä kun hyeena häkissä. No jos se kohta helpottaa. Sovinpa kaupat yhdestä SG:stä torilla. Sen verran lukenut positiivistä palautetta siitä. Myyjäkin vaikuttaa varsin luotettavalta. |
winstoni 17.10.2013 22:45:17 | |
---|
Morri: Hemmetin hieno, onnittelut! Ja erityismaininta siitä, että ostit erinomaisen soittimen etkä vastustellut turhaan ESP-merkkiä. ESP tekee huippukitaroita. Itselläni on yksi Custom Shopin superstrato ja 400-seriesin strato, huippukeppejä molemmat. Ja uusi tulossa... Viimeistely on noissa ihan huippuluokkaa, paremmat kuin esim Fenderillä (custom shopia en laske mukaan). Ei Fenderkään huono ole, mutta noi on parempia. Ja kyllähän aina yksi Gibbonikin pitää talossa olla ;) ESP-soittajat ovat kuninkaita! Miehet pelkää ja kadehtii ja naiset ihailevat. "Jumalanpilkasta tulisi tehdä asianomistajarikos" |
AngieRainbow 17.10.2013 23:00:54 (muokattu 17.10.2013 23:03:27) | |
---|
Morri: Merkkeihin ei kannata fakkiutua, soitin on hyvä jos se on käteen ja korvaan hyvä. Feel your instincts ;) Espiä dissataan ihan turhaan. Näinpä. Täällä on parikin kertaa todettu, että olen koko forumin pahin GAS veikko. Otan tämän aina kohteliaisuutena :) Kuunnelkaa siis Guruanne: Olen GAS-miehenä oppinut jonkin verran eräänlaista funktionalismia. Jos jokin toimii, niin sitä on turha muuttaa. Varsinkin pedaaleissa on ratkaisut löytynyt välillä yllättävältä taholta. Mulla on yksi ammattimuusikko kaveri, ammattikorkeasta konsalta valmistunut, jolla on ollut ihan helvetin kauan Fender Blues Deluxe combo (muistaakseni se oli tämä). Se osti sen saatana joskus 90-luvulla ja on siitä asti leiponut sillä kaikki keikat jne. Välillä sitä huollettu, mutta kun se toimii siinä sen jutussa, niin ei ole nähnyt tarvetta vaihtaa. Ihailtavaa funktionalismia. Vaikka huomenna mulla saattaa taas olla uusi kitara tulossa taloon, mutta palataan siihen ehkä huomenna... Ja ESP 400 tele on todella makoisa. En saa ihan intonaatiota kohdalleen, noilla kolmella tallapalalla, mutta mitäs pienistä. En ala kyllä modailemaan mitään Gotohia tms. Gabe: Kuolasin tuota kovasti. :) Jos olet lähikuukausina myymässä niin pistähän viestiä ennen kuin lyöt torille. :D Lupasin tarjota ensimmäiseksi myyjälle, jos meinaan joskus myydä. Tänään olen leiponut tota teleä oikein olan takaa ja ei ole lähdössä mihinkään. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Aman 17.10.2013 23:04:31 | |
---|
Jucciz: Lainaan itseäni. Treenikämpällä en ollut, mutta kotikotona Keski-Suomessa kylläkin. Tässä eka vähän isommalla äänitetty Bassman-pätkä: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4302688/bassman_heppasoundi.mp3 Kitarana oli ESP Telecaster ja kaappina Marshall 2045, eli 2x12"-kaappi 70-luvun puolivälistä, kaiuttimina Celestion G12H:t vuosimallia '76. Repesin huutonauruun! Noi ensimmäiset soinnut ovat jotain niin järisyttävän upeata, että tekee mieli laittaa joka ikinen vahvistin ja kitara myyntiin ja hoitaa tuo kyseinen yhdistelmä itsellekin :) Rouhii ja twangaa yhtä aikaa. Täydellinen soundi. |
Gabe 17.10.2013 23:18:28 | |
---|
AngieRainbow: Lupasin tarjota ensimmäiseksi myyjälle, jos meinaan joskus myydä. Tänään olen leiponut tota teleä oikein olan takaa ja ei ole lähdössä mihinkään. Olen siis jonossa toisena. :) |
Jucciz 17.10.2013 23:24:21 (muokattu 17.10.2013 23:24:43) | |
---|
Aman: Repesin huutonauruun! Noi ensimmäiset soinnut ovat jotain niin järisyttävän upeata, että tekee mieli laittaa joka ikinen vahvistin ja kitara myyntiin ja hoitaa tuo kyseinen yhdistelmä itsellekin :) Rouhii ja twangaa yhtä aikaa. Täydellinen soundi. Emmää turhaan oo täällä heppasoundia hehkuttanut. ;) Kieltämättä ittellekin levisi vaan typerä virne naamalle kun ekaa kertaa väänsin vähän isommalle tuon kioskin ja aloin paiskoa Telecasteria. "Ei saateri, tässähän se on". Ja jos joku ei vielä tiennyt, tämän soundin perässä siis mentiin vahvistinkaupoille: http://www.youtube.com/watch?v=EoHlcln4Bno Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
JaaGeRMaisTeR 18.10.2013 17:30:15 | |
---|
Ostinpas SG:n.. Japanialaisen tuolta 70 luvulta. |
johanssen 18.10.2013 18:20:37 | |
---|
Jucciz: Emmää turhaan oo täällä heppasoundia hehkuttanut. ;) Kieltämättä ittellekin levisi vaan typerä virne naamalle kun ekaa kertaa väänsin vähän isommalle tuon kioskin ja aloin paiskoa Telecasteria. "Ei saateri, tässähän se on". Ja jos joku ei vielä tiennyt, tämän soundin perässä siis mentiin vahvistinkaupoille: http://www.youtube.com/watch?v=EoHlcln4Bno Et oo ja kyllä tota kuunnellessakin tulee typerä virne naamalle ja korvista valuu hunajaa... Silti nappasin torilta MadProffan Deep Blue Delayn pois kuleksimasta. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Gabe 18.10.2013 19:15:17 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ostinpas SG:n.. Japanialaisen tuolta 70 luvulta. Ikävä vähän jäi. :`( Onneksi Jaskan pedaalit saapuivat lohdukkeeksi. |
JaaGeRMaisTeR 18.10.2013 19:24:04 | |
---|
Gabe: Ikävä vähän jäi. :`( Onneksi Jaskan pedaalit saapuivat lohdukkeeksi. Jos tulee liian ikävä, niin saa sumbro tulla yökylään :D |
Gabe 18.10.2013 19:29:39 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jos tulee liian ikävä, niin saa sumbro tulla yökylään :D Hienoa! :) |
AngieRainbow 18.10.2013 20:24:59 | |
---|
Olen jo parisen vuotta kuolannut kaverini 1986 Fender stratoa. Nyt se vihdoin ja viimein ajautui meikäläiselle :) Myöhemmin kunnon kuvia, mutta tässä häthätään otettu kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/116679.jpgWhat we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |