rollingstone 27.08.2013 18:58:57 (muokattu 27.08.2013 18:59:32) | |
---|
Danny: Kaksi Suomen-keikkaa varmistunut. 1.2.2014 Ouluhalli 2.2. 2014 Helsinki, Jäähalli. http://www.rytmi.com/uutiset/deep-p apuu-talvella-ouluun-ja-helsinkiin/ Vois mennä tuonne Oulun keikalle. Tietääkö muuten joku, soittaako ne nykyään Child in Timea? Biisi lähtee kitarariffillä, basso tulee mukaan riffissä ja rummut normaalisti. |
mlehtinen 27.08.2013 20:29:40 | |
---|
rollingstone: Tietääkö muuten joku, soittaako ne nykyään Child in Timea? Käsittääkseni eivät ainakaan 10 vuoteen ole soittaneet. 2002 kiertueella vissiin viimeksi. "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
HaloOfFlies 27.08.2013 20:42:31 | |
---|
mlehtinen: Käsittääkseni eivät ainakaan 10 vuoteen ole soittaneet. 2002 kiertueella vissiin viimeksi. Eivät soita. No One Came on kyllä ollut setissä tällä kiertueella. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
kkaarre 28.08.2013 09:42:52 | |
---|
rollingstone: Vois mennä tuonne Oulun keikalle. Tietääkö muuten joku, soittaako ne nykyään Child in Timea? Onkohan jo vähän väsynyttä meininkiä mietin mä... Child in Timea joo tuskin vetää ellei Gillan vedä 2,5 oktaavia alempaa :) Tyhmää kirjoittaa tähän jotain. |
Velli 28.08.2013 12:56:33 | |
---|
Sipesuikka: Onkohan jo vähän väsynyttä meininkiä mietin mä... Child in Timea joo tuskin vetää ellei Gillan vedä 2,5 oktaavia alempaa :) Se oli erittäin väsynyttä jo silloin kun viimeksi kävivät Oulussa (olikohan jo peräti 4v sitten). Päätin silloin että nyt saa Purplen keikat omalta osaltani riittää. |
kkaarre 28.08.2013 15:27:44 | |
---|
Velli: Se oli erittäin väsynyttä jo silloin kun viimeksi kävivät Oulussa (olikohan jo peräti 4v sitten). Päätin silloin että nyt saa Purplen keikat omalta osaltani riittää. Joo mä luulen kanssa että mulla on just silloin saunapäivä. Tai sitten juon itteni kauniiksi ja luukutan Made in Japania. Tai sitten kumpaakin. Mä muuten aloitin justiinsa lukemaan kirjaa Blackmoresta (Black Knight.) Mitä mieltä olette kyseisestä opuksesta? Tyhmää kirjoittaa tähän jotain. |
Tigerstedt 28.08.2013 15:29:30 | |
---|
Sipesuikka: Mä muuten aloitin justiinsa lukemaan kirjaa Blackmoresta (Black Knight.) Mitä mieltä olette kyseisestä opuksesta? Ihan ok kirja, fanipojun kirjoittama tosin. Isoin puute lienee se, että itse maestrolla ei ole ollut mitään tekemistä kirjan kanssa. Kannataa koluta siltikin läpi. The gum you like is going to come back in style. |
C 28.08.2013 16:05:01 | |
---|
Tigerstedt: Ihan ok kirja, fanipojun kirjoittama tosin. Isoin puute lienee se, että itse maestrolla ei ole ollut mitään tekemistä kirjan kanssa. Kannataa koluta siltikin läpi. Uran alkupään (60-luvun) kuvaukset ovat kiinnostavia. Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010 |
|
BigPapa 17.10.2013 12:28:06 (muokattu 17.10.2013 12:28:15) | |
---|
Perfect Strangers Live DVD katsonnassa parraillaan. OK meisninkiä on se. |
vanha_pieru 18.10.2013 00:12:30 | |
---|
BigPapa: Perfect Strangers Live DVD katsonnassa parraillaan. OK meisninkiä on se. Miten x-tekijä eli Gillanin ääni? Muutenhan tuon aika hyvin arvaakin, mitä tuolta tallentaalta voi odottaa. Tosin Blackmorekin voi olla aika yllärimies, hyvässä ja pahassa. Onko tällä kertaa soitto- vai mökötystuulella? |
The Rikza 18.10.2013 14:40:24 | |
---|
vanha_pieru: Miten x-tekijä eli Gillanin ääni? Muutenhan tuon aika hyvin arvaakin, mitä tuolta tallentaalta voi odottaa. Tosin Blackmorekin voi olla aika yllärimies, hyvässä ja pahassa. Onko tällä kertaa soitto- vai mökötystuulella? Mitä YouTubesta oon klippejä katsellut, niin Gillanin ääni on vähän kireä, mutta toimii hyvin. Blackmore on mökömökö-tuulella eli vetää omaa showtaan. F.K.A. Mallaslahti |
BigPapa 18.10.2013 16:27:59 | |
---|
The Rikza: Blackmore on mökömökö-tuulella eli vetää omaa showtaan. Ei ole tuossa Perfect Strangers Live 1984 DVD:llä. |
Artturi 18.10.2013 17:14:23 | |
---|
BigPapa: Ei ole tuossa Perfect Strangers Live 1984 DVD:llä. Ei tosiaan! Helevetin hyvä dvd, loistavaa soittoa ja mr. Blackmore ehkä rennompana (ja taitavampana!) ku koskaan! Komeeta menoa, sääli kun ei vibat kestäneet näin hyvinä sen pitempään... |
Isotalo 19.10.2013 11:14:56 | |
---|
Blackmore ja Gillan näyttävät olevan tässä vielä hyvissä väleissä. Ei mitään mökötystä vaan oikein hyvä meno. Koko bändi soundaa oikein hyvältä. |
J.Hollström 19.10.2013 11:22:30 | |
---|
Isotalo: Blackmore ja Gillan näyttävät olevan tässä vielä hyvissä väleissä. Ei mitään mökötystä vaan oikein hyvä meno. Koko bändi soundaa oikein hyvältä. Jhuu. Oikein hyvää soittoa koko ryhmältä. Lord on päällikkö. |
vanha_pieru 20.10.2013 00:41:15 | |
---|
Nyt kun olen tuon kerran nähnyt, niin mielessä on lähinnä yksi kysymys: miksi sen julkaisua pitkitettiin lähes 30 vuotta? Onko joku Purplen leirissä ollut tähän asti julkaisua vastaan, vai manageri vai levy-yhtiö? Äijät oli tuolloin ensimmäisellä yhteisellä kiertueella yli kymmeneen vuoteen, takana oli onnistunut ja menestynyt reunion-levy ja USA:ssa 1985-kiertue osoittautui toiseksi tuottoisimmaksi kaikki artistit huomioiden, häviten vain Bruce Springsteenille, sanoo Wikipedia. Olisi siis luullut tuommoisen livetallenteen käyvän kaupaksi tuommoisessa nosteessa ihan tuoreeltaan. Sitä paitsi laadultaanhan tämä Perfect Strangers Live peittoaa helposti kaikki muut saman ajanjakson vertailukohteet: Pariisin Rockpalast-keikan, Knebworthissa soitetun In the Absense of Pinkin ja seuraavan kiertueen Nobody's Perfect -liven. Tämähän on paras tai toisiksi paras keikkavideo Purplelta koko uran varrella, kova kilpailu Live in Concert 1972/73:n kanssa ykköspaikasta. |
Isotalo 20.10.2013 02:34:41 | |
---|
vanha_pieru: Tämähän on paras tai toisiksi paras keikkavideo Purplelta koko uran varrella, kova kilpailu Live in Concert 1972/73:n kanssa ykköspaikasta. Ihan samaa mieltä. Varsinkin sen seka(käyttäjä)kokoonpanon Phoenix Risingin saa unohtaa keskustelusta välittömästi. |
Loijaa 20.10.2013 13:48:36 | |
---|
Isotalo: Ihan samaa mieltä. Varsinkin sen seka(käyttäjä)kokoonpanon Phoenix Risingin saa unohtaa keskustelusta välittömästi. Mitäh, Bolin on kuningas, heti Blackmoren jälkeen we want the world and we want it now |
BigPapa 20.10.2013 14:28:08 | |
---|
Loijaa: Mitäh, Bolin on kuningas, heti Blackmoren jälkeen Ei tuolla Phoenix Rising tallenteella. |