badcompany 11.05.2004 15:48:36 | |
---|
mielipiteitä tästä levystä? |
Wk 11.05.2004 16:16:32 | |
---|
Hyvä. Wk |
AoA 11.05.2004 16:20:29 | |
---|
Ei kovinkaan huono, ei tosin mikään mestariteoskaan. -Anssi A- |
ozz3 11.05.2004 18:06:53 | |
---|
Onhan siinä Winter's Tale, se on hyvä biisi. Eikä muutenkaan mikään huono levy Mitä vittuu sä tuut mun buffet-pöytään? |
kid ego 11.05.2004 18:16:33 | |
---|
Yksi mun lempilevyistä kautta heti ilmestymisestään lähtien. Perskeles kun kuulin ensimmäistä kertaa Heaven For Everyonen skittasoolon niin tulin hulluksi!! Ja sellainen olen vieläkin. Too Much Love Will Kill You tuli tutuksi faijan kuoltua ja muutenkin levy on ollut kovassa kuuntelussa jo pitkään. On totuus tulla lapsen suuhun. |
1960-1980 11.05.2004 18:19:17 | |
---|
Yllättävän hyvä, kun ottaa huomioon, että Freddie veteli viimeisiään ja että bändi oli suoltanut viimeiset kymmenen vuotta aikamoista paskaa. |
Shaft 11.05.2004 18:29:50 | |
---|
Yllättävän hyvä, kun ottaa huomioon, että Freddie veteli viimeisiään ja että bändi oli suoltanut viimeiset kymmenen vuotta aikamoista paskaa. Niin, bändihän ei tehnyt noita biisejä läheskään valmiiksi Freddien eläessä. On aika uskomatonta, että lähinnä hajanaisista lauluraidoista koostuneesta materiaalista saatiin koottua noinkin eheä kokonaisuus. Paskaksi en kyllä tuota 80-luvun materiaaliakaan kutsuisi, mutta tämä on taas mielipidekysymys. |
Minusta Freddien alkuperäiset versiot (vuoden 1984 Mr.Bad Guy levyltä, joka on jokaisen Queen-diggarin ehdottomasti kuultava) kappaleista "Made in Heaven" ja "I was Born to Love You" ovat parempia kuin Made in Heavenin versiot (jälkimmäisessä on hyvä kasarisyna). Myös ainakin "Too Much Love Will Kill You" on vanha biisi (Brian Mayn soololevyltä). Olisivat mieluummin julkaisseet vaikka uuden alle puolituntisen levyn uutta materiaalia kuin laittaneet mukaan remiksauksia. Uusien biisien taso jää jälkeen edeltävästä Innuendo-albumista, eikös vain? Sitä aivan vikaa nimetöntä raitaa on muuten joskus soitettu Radio Mafiassa. |
Blue Moon 11.05.2004 18:58:38 (muokattu 11.05.2004 18:59:10) | |
---|
sub zero: Minusta Freddien alkuperäiset versiot (vuoden 1984 Mr.Bad Guy levyltä, joka on jokaisen Queen-diggarin ehdottomasti kuultava) kappaleista --- Pidätte takuulla ihan kahjona mutta mun mielestä tuo Freddien "Mr. Bad Guy" - albumi on kuunneltavampi kuin yksikään Queenin levy. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
kid ego 11.05.2004 19:11:12 | |
---|
sub zero: Pidätte takuulla ihan kahjona mutta mun mielestä tuo Freddien "Mr. Bad Guy" - albumi on kuunneltavampi kuin yksikään Queenin levy. Pitänee tutustua. Olen kuullu Brian Mayn sooloalbumin Back To The Light, jolla soitti Cozy Powell ja jossa oli versio Too Much Love Will Kill You:sta, mutta Freddien sooloiluun en ole vielä päässyt käsiksi. On totuus tulla lapsen suuhun. |
leka 11.05.2004 23:51:21 | |
---|
Queenin huonoin levy minusta. (mutta ei nyt silti mikään täysin surkea, kysymys on kuitenkin Queenista) Ei nämä kuoleman jälkeen julkaistut levyt useinkaan ole kummoisia. en oo hevimies |
Wk 12.05.2004 08:50:38 | |
---|
You Don't Fool Me! Hieman tommonen homppelimainen biisi mutta tykkään silti... Wk |
Laggy 12.05.2004 11:41:03 | |
---|
Hyvä levy, hyviä biisejä mutta ennen kaikkiea ihan helvetin hyvin ja tunteella laulettu. Eikös se mennyt niin että Freddiellä oli kerrottu, että ei elä enää montaa kuukautta (viikkoa?) kun se nuo laulut veti? Jotain tuollaista luulen muistavani, eikä olisi ihme kun kuuntelee hienoja laulusuorituksia. |
Velko 12.05.2004 16:43:54 | |
---|
Rahastuksen makua. Biisit, joita ei kehdattu julkaista aikaisemmin missään, laitettiin sitten tälle levylle ja myytiin Freddien hautajaisissa. Hyi. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Shaft 12.05.2004 17:43:59 | |
---|
Rahastuksen makua. Biisit, joita ei kehdattu julkaista aikaisemmin missään, laitettiin sitten tälle levylle ja myytiin Freddien hautajaisissa. Hyi. Ei tuo ollut kyllä mikään rahastusprojekti. Levyn tekeminen loppuun oli työläs, aikaavievä prosessi ja se julkaistiin vasta monta vuotta Freddien kuoleman jälkeen. |
Viceroy 12.05.2004 18:17:48 | |
---|
Tykkään kyllä! Heaven for Everyone on suosikkini levyltä. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
ragamuffin 12.05.2004 21:06:45 | |
---|
Rahastuksen makua. Biisit, joita ei kehdattu julkaista aikaisemmin missään, laitettiin sitten tälle levylle ja myytiin Freddien hautajaisissa. Hyi. suurin osa biiseistä jotka kyseiseltä levyltä löytyy nauhotettiin / tehtiin Innuendo sessioissa. Niistä piti tulla B-puolia tai muuta ekstra kamaa, mutta niitä tulikin sitten sen verran paljon, että niistä saatiin koko levy vielä B-puolien jälkeen. En muista kummalla rogerilla vai brianilla oli soolo levyn julkaisu päivämäärä viimeisillä freddien elin viikkoina ja ne oli siirtämässä levyn julkaisua. Johon freddie sanoi: Älkää nyt olko hölmöja te ette saa parempaa julkisuutta kun se, että mä kuolen!! But you know how it goes darling the show must go on!!! |
sub zero 12.05.2004 22:11:55 | |
---|
suurin osa biiseistä jotka kyseiseltä levyltä löytyy nauhotettiin / tehtiin Innuendo sessioissa. Niistä piti tulla B-puolia tai muuta ekstra kamaa, mutta niitä tulikin sitten sen verran paljon, että niistä saatiin koko levy vielä B-puolien jälkeen. Eihän saatu, jos kerran piti lisätä ne remiksaukset |
Zed 12.05.2004 23:11:57 (muokattu 12.05.2004 23:16:50) | |
---|
suurin osa biiseistä jotka kyseiseltä levyltä löytyy nauhotettiin / tehtiin Innuendo sessioissa. Juttu ei tietääkseni ole ihan näinkään. It's A Beautiful Day on 80-luvun alusta Game -sessioista, Too Much Love Will Kill You on The Miraclen ajoilta, ja suurin osa muista lauluraidoista on Freddien sooloalbumeilta, tosin uusilla Queen-taustoilla käsiteltyinä. Mother Love ja A Winter's Tale on äänitety Montreauxissa muutama viikko ennen Freddien kuolemaa, ja You Don't Fool Me luultavasti kesällä 1991. Vain nuo kolme raitaa on siis äänitetty Freddien viimeisenä vuotena. Mars-patukat vihlovat hampaita. |
Von Härskiburg 13.05.2004 11:49:39 | |
---|
Piti kaivaa tuo levy jostain kaapiston uumenista. En muistanutkaan että se oli hyvä. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |